8.2/10
8.2/10

Fijn bedrijf!

Waarom zou je dit bedrijf wel/niet aanbevelen?

Fijn bedrijf!

Camping de Wildevier

Onze matige ervaring met van Heijster begon bij het bestellen van bamboe mokken met opdruk van ons logo. We waren verplicht een digitale proefdruk af te wachten en deze goed te keuren (wat al drie... Onze matige ervaring met van Heijster begon bij het bestellen van bamboe mokken met opdruk van ons logo. We waren verplicht een digitale proefdruk af te wachten en deze goed te keuren (wat al drie dagen duurde), terwijl op deze proefdruk het logo compleet naast de mok werd geplaatst en wij 'ons vast wel konden voorstellen hoe het er dan straks uit kwam te zien, daar hadden we toch onze fantasie voor?'. Eerlijk gezegd dachten wij alleen maar: waar is dan deze proefdruk voor?
Vervolgens werden de mokken op het verkeerde adres afgeleverd, namelijk het factuuradres, waardoor we nog een eind heen en weer moesten rijden om ze te halen. Maar, de mokken waren binnen. Ze waren minder bamboe dan we hadden gehoopt; het lijkt meer plastic, maar a la. Na er een paar te hebben verkocht bleek echter dat klanten terug kwamen dat het logo al snel los liet en er zelfs vanaf te vegen was! Toen wij dit meldden bij Van Heijster en hier graag een oplossing voor wilden van hun kant, kregen we het idee dat ze eerst maar eens wilden zien of we wel de waarheid spraken, want we moesten eerst mokken terug sturen voordat er iets besloten kon worden. Na veel heen en weer gebel en gemail werd gelukkig besloten dat we een nieuwe batch konden bestellen waar we dan niet voor zouden betalen. Weer eindeloos moeten wachten op de levering hiervan, en toen deze eenmaal binnen was bleek dat het logo niet op de goede plek is gedrukt! Bijzonder hoe je bij twee keer een simpel product bestellen het toch twee keer fout kunt doen... We wilden de mokken het liefst gelijk terug sturen en hadden Van Heijster weer gecontacteerd, maar nu blijkt 'degene die over onze zaak gaat' nog een poos op vakantie te zijn. En niemand anders kan ons kennelijk te woord staan over de fouten die zijn gemaakt en hoe we het kunnen oplossen. Tegen de tijd dat hij terug is kunnen we de mokken niet meer verkopen, aangezien onze organisatie dan niet meer bestaat.
Kortom, in alle opzichten jammer hoe dit bedrijf functioneert en levert...

Reactie Van Heijster:

Bedankt voor jullie beoordeling. Wij vinden het spijtig dat jullie niet tevreden zijn over onze service. Graag lichten wij een en ander even toe.
Wij bedrukken nooit iets voordat de klant weet...
Wij bedrukken nooit iets voordat de klant weet hoe het er uit komt te zien. Aangezien smaken verschillen en logo’s op diversen posities met diversen groottes kunnen worden afgedrukt. Vandaar dat we altijd eerst een akkoord op de digitale drukproef afwachten.
Omtrent het invoeren van het afleveradres hebben we inderdaad een menselijke fout gemaakt, onze excuses daar voor. Op het moment dat dit ontdekt werd, stonden de mokken al bij DHL op het depot, derhalve was corrigeren op dat moment niet meer mogelijk. Vandaar dat we telefonisch het advies hebben gegeven om het pakket te weigeren, zodat wij DHL direct konden informeren over een nieuw afleveradres om 1 werkdag later het pakket opnieuw aan te bieden.
Voor wat betreft de slechte bedrukking is dat natuurlijk enorm spijtig en willen we dat graag oplossen. Echter willen we iedere klacht wel zorgvuldig in behandeling nemen en zijn voor onderzoek in de drukkerij de verkeerd bedrukte mokken nodig, om in het vervolg dit soort klachten te voorkomen.
Bij klachten werken wij tevens met één aanspreekpunt, daar deze persoon exact weet wat er besproken en afgesproken is met de klant. Aangezien we in de zomer met vakanties zitten, kan een reactie wat langer duren dan we graag zouden willen.
Omtrent de 2e levering mokken wordt er uiteraard nog contact met jullie opgenomen door de betreffende contactpersoon.

A.C.Koijen en Partners

In goed overleg en na ontvangst voorbeeldartikel uit gekomen op een andere bestelling, welke levering en uitvoering 100% naar wens is.

Thomas Philippi

Een bestelling van 138 bedrukte bidons geplaatst. Order werd snel geleverd echter de kwaliteit was om te huilen. Het enige wat aan een bidon moet werken (het dopje) ging met geen mogelijkheid open..... Een bestelling van 138 bedrukte bidons geplaatst. Order werd snel geleverd echter de kwaliteit was om te huilen. Het enige wat aan een bidon moet werken (het dopje) ging met geen mogelijkheid open.. na het opsturen van een paar bidons geen reactie meer gekregen.

Beste Thomas,
Beste Thomas,
Wat vervelend om te horen. Dat is zeker niet de bedoeling en onze manier van communiceren. We hebben dit besproken met de afdeling verkoop en zij hebben inmiddels contact met je opgenomen. Onze excuses voor het ongemak.

Modezaak

Zeer slechte ervaring met de eerlijkheid van deze firma. Wij hadden door een storing in banksysteem 2 keer een factuur betaald van 1000. Na 7 weken kwam onze accountant hier achter. Zelf meldde... Zeer slechte ervaring met de eerlijkheid van deze firma. Wij hadden door een storing in banksysteem 2 keer een factuur betaald van 1000. Na 7 weken kwam onze accountant hier achter. Zelf meldde Van Heijster hier niks van !! Het houden van geld dat je niet toekomt heet in de volksmond diefstal. Maar ben je 1 dag te laat met betalen dan heb je zo een herinnering in de brievenbus. Maar dit ziet het systeem toevallig niet. Geeft wel aan hoe de mentaliteit van deze firma is. Als wij het niet zelf ontdekt hadden , had Van heijster de mond gehouden. Zeer onbetrouwbaar dus!!

Reactie Van Heijster:

Beste Ruud, Het is spijtig dat wij dit niet eerder geconstateerd hebben, maar als vanzelfsprekend wordt het geld gewoon op uw rekening teruggestort. Zoals eerder aangegeven zijn mijn collega’s... Beste Ruud, Het is spijtig dat wij dit niet eerder geconstateerd hebben, maar als vanzelfsprekend wordt het geld gewoon op uw rekening teruggestort. Zoals eerder aangegeven zijn mijn collega’s hiermee bezig en ontvangt u het bedrag zo snel mogelijk retour.

Heb met dit bedrijf en hun medewerker Rik zeer goede ervaringen

Essentie

Leuke verkoper en het was aangenaam om met jullie zaken te doen

Ik heb zowel liniaaltjes als schrijfmappen besteld bij Van Heijster. Bij het bestellen werd goed meegedacht over de mogelijkheden en na bestellen is het goed afgehandeld.

MTC2004YOU

Vriendelijk geholpen en nemen de tijd om het juiste passende product te vinden.

Heel erg goed, vriendelijk en efficient