Ginio Meije

Zeer correcte medewerkers. Prima zaak.

Professionele afhandeling.

DHL een beetje onder de loep nemen. (Kan aan mij hebben gelegen. DHL is bij mij altijd laat of er is wat)

Snel en peroonlijk contact

Snel en persoonlijk contact

Retourneren is geen probleem. Wel zelf verzendkosten betalen. Ruilen voor een andere maat is wat omslachtiger en worden weer verzendkosten berekend. In totaal dus 12 euro extra betaald omdat schoenen te groot uitvielen

Zeer behulpzame medewerker die mijn bestelling, welke ik feitelijk te laat geplaatst had, toch de volgende dag heeft geleverd!

FrankV

Voor het eerst bij dit bedrijf besteld en positief verrast. Ik had onderdelen nodig voor een oude snijmachine en heb met behulp van VanHattem allemaal tot een goed einde weten te brengen.

Goede service, ook aan mij als "onbekende" binnen de horeca-wereld. Geven heldere en heel nuttige informatie als daarom gevraagd wordt. Nemen daar ook de tijd voor.

Bij iedereen is er altijd wat te verbeteren. In mijn geval was ik in de veronderstelling dat een bepaald onderdeel op voorraad was maar bleek niet zo te zijn. Daarom heb ik de zending iets later ontvangen dan waar ik op gehoopt had. Maar ik was allang blij dat ik eenvoudig alles kon kopen wat ik nodig had :)

Gerrie Vos

Goede ervaring , correct geholpen.

Ivm een portioneerlepel die niet goed werkte, maar was ook een budgetlepel. Maar bij aanschaf van duurdere lepel het bedrag netjes aangepast met vermindering top!!!

Ik zou het niet weten.

Schreuders

Zeer goede afhandeling van mijn bestelling.

Fijne ervaring. Makkelijk te bestellen. Goede producten.

Gemak, kwaliteit

Snellere levering. Deze was goed, maar zou sneller kunnen