Dutch Related Services BV

Snel verzonden, en snel binnen

Erik

Overzichtelijke en duidelijke webshop, eerlijke prijzen en een supersnelle levering!

marc van den heuvel

Het toestel voldeed niet op mijn vraag. De firma heeft me het volledige bedrag teruggestort. Ik zal het dan ook niet nalaten andere goederen bij Vandree.nl te bestellen vanwege de correcte... Het toestel voldeed niet op mijn vraag. De firma heeft me het volledige bedrag teruggestort. Ik zal het dan ook niet nalaten andere goederen bij Vandree.nl te bestellen vanwege de correcte afhandeling.

Perfecte service

Nou, ik heb wel een problem.. Wij hebben een kraai gekocht om de enorme hoeveelheid kraaien van ons gazon te verjagen. Hebben de kraai keurig op zijn kop gehangen, maar na 1 dag waren er alweer... Nou, ik heb wel een problem.. Wij hebben een kraai gekocht om de enorme hoeveelheid kraaien van ons gazon te verjagen. Hebben de kraai keurig op zijn kop gehangen, maar na 1 dag waren er alweer kraaien aan het wormen zoeken rondom de "dode" nepkraai Uw bedrijf zal ongetwijfeld prima zijn (de levering ging vlot en soepel), maar mijn gevoel is bij het gekochte item slecht

Robert Kant

Garden Guard 370 gekocht voor op rieten dak om vogels te verjagen.
Batterij is continue leeg (staat vol aan maar komt weinig geluid uit) .
Komt misschien omdat het appraat vaak...
Garden Guard 370 gekocht voor op rieten dak om vogels te verjagen.
Batterij is continue leeg (staat vol aan maar komt weinig geluid uit) .
Komt misschien omdat het appraat vaak afgaat omdat er insecten (Wespen) de sensor activeren.
Er zit een wespennest in de buurt. Probeer dit te verwijderen. vandree belt proactief op en bied een betere oplossing aan. Heel Goed.

Snelle en goede service

Snelle levering conform afspraak!

Goede info gekregen. 's elle levering.

Prima, producten wel erg duur !