Bart

Ik heb tevreden met aankoop.
Bedankt

Henny Hulshoff

Prima, en snel ontvangen!

Willem ZUIJDERWIJK

Snelle levering van de garden guart. Het product deed niet helemaal wat het beloofde dus gebeld met vogelverschrikker en er werd geadviseerd om het product retour te zenden en en een ander product... Snelle levering van de garden guart. Het product deed niet helemaal wat het beloofde dus gebeld met vogelverschrikker en er werd geadviseerd om het product retour te zenden en en een ander product te kopen (wordt vervolgd)

Fouad Van Viersen

Ik was weken op zoek naar een goed werkende verschrikker tegen een groep eenden die ineens besloot om ‘s nachts op onze nieuwe houten vlonder te overnachten. Op zich geen probleem, maar ze poepten... Ik was weken op zoek naar een goed werkende verschrikker tegen een groep eenden die ineens besloot om ‘s nachts op onze nieuwe houten vlonder te overnachten. Op zich geen probleem, maar ze poepten er ook flink op los. Dit veroorzaakte lelijke vlekken. Veel verschillende (diervriendelijke) middelen van andere webshops geprobeerd, maar geen van de verjagers werkten… om wanhopig van te worden!

Tot ik de Garden Guard 376 kreeg geadviseerd door Marcel van Vogelverschrikker.nl! Sindsdien geen vogel meer op de vlonder geweest. Dank jullie wel voor het goede advies en de service.

Yves Vossen

Alles vlot verlopen.

Andre Stam

Kundig advies en komt afspraken na

Dora Kaspers

Uitstekende service. Een aanrader!

Jan Rutten

Drea Migchels

We hebben een kunstkraai besteld om de kraaien bij ons op het dak bij de kachelpijp weg te houden.
Het werkt perfect, we hebben geen last meer van kraaien.