raymond stigter

Ik had wat besteld wat niet echt werkte, maar werd heel netjes opgelost, retour waar van ik eigenlijk al de doos had weggegooid en het nieuwe was er de volgende dag al, helemaal top

Charlie Bird

Top, snel

Jolanda

Nol De Hoon

Door omstandigheden was de levertijd wel erg lang. Product is netjes afgeleverd

Jaap van der Wal

Manu Timmermans

Online shop met goede informatie omtrent de aangeboden producten. Product goed afgeleverd met duidelijke gebruiksaanwijzigingen. Zeer vele productreviews met bijkomende en nuttige informatie.

Raymond Stigter

Levering was echt heel snel, vogelverschrikker zag er goed uit… maar de eenden lachen er hard om, liggen er naast terwijl ik hem zelfs van afstand hoort tikken met lichtflitsen en elke stand... Levering was echt heel snel, vogelverschrikker zag er goed uit… maar de eenden lachen er hard om, liggen er naast terwijl ik hem zelfs van afstand hoort tikken met lichtflitsen en elke stand geprobeerd … weggegooid geld maar doosje al weg gegooid, leverancier belde netjes en kon hem zonder doos nog terug sturen en er werd verteld beter het 850 model daarvoor geschikt zou zijn, we gaan kijken, het na bellen is wel erg netjes.

Eva Snel

Zeer tevreden

Henri van Boxmeer, eigenaar adviseur Woonleefconcepten Douplus

Een betrouwbaar bedrijf waar je goed zaken mee kunt doen. Bestellingen worden snel en correct geleverd

Geert van Alphen

Snelle en correcte afhandeling