Wijbe

Goed contact en snelle levering

Uitgebreide info

D. Bon

Is ons heel goed bevallen. Zitten professionele mensen die goed aangeven wat de producten precies inhouden welke wel/ welke niet etc. En ook super dat ze het hulp bieden bij het in elkaar zetten.... Is ons heel goed bevallen. Zitten professionele mensen die goed aangeven wat de producten precies inhouden welke wel/ welke niet etc. En ook super dat ze het hulp bieden bij het in elkaar zetten. Ook levering en service perfect. En de prijzen ook netjes.

Veel kennis, goed advies en snelle levering.

Nvt

Niet vriendelijk, slechte service

NVT

Je voorraden checken voordat je iets “verkoopt”

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Kelly,
We zijn een maatschappelijk betrokken bedrijf waar we stagiaires een kans geven te wennen aan het werken ipv studeren.
Dan kan het voorkomen dat men even niet alles weet,...
Beste Kelly,
Dan kan het voorkomen dat men even niet alles weet, daarvoor vragen wij begrip, maar wij vinden het de moeite waard stagiaires een kans te blijven geven, ook al gaat het niet altijd goed
Ivm corona zijn voorraden soms niet helemaal actueel, dat hebben wij geprobeerd uit te leggen, in de meeste gevallen klopt dat.
Daar uw betaling via afterpay niet gelukt was en u betaling via een overschrijving was het zoeken waar uw betaling gebleven was.
Niet helemaal onze fout, maar toen we uw betaling getraceerd hadden hebben we meteen terugbetaald en we zijn er over blijven communiceren, jammer dat dit alles met weinig geduld en begrip opgepakt werd door u.
Wij leren ervan, en blijven onze dienstverlening verbeteren
Gr
Harjen Wolters

claudia

Ik heb op dit moment nog niet zoon goede ervaring met dit bedrijf. Er stond op de site dat er toen ik ze bestelde er nog 4 op voorraad waren. En dat ze de 22ste mei geleverd zouden worden. Alleen... Ik heb op dit moment nog niet zoon goede ervaring met dit bedrijf. Er stond op de site dat er toen ik ze bestelde er nog 4 op voorraad waren. En dat ze de 22ste mei geleverd zouden worden. Alleen was dit niet waar. En omdat ik er zelf naar vroeg hoe het met mijn bestelling was melde ze dat die er niet meer was en dat ze er nog wel 1 voor me hadden maar dat die pas 15 juni komt. Dit vind ik jammer.

makkelijke website

beter communiceren.

Timing

afspraken nakomen

Yoni Cornelis

Snel geleverd en goede prijzen

Levertijd

K. Venema

Tot nu toe niet heel goed

Heb er nog geen een kunnen ontdekken tot nu toe

Reageer op mailtjes en stuur ook mails die kloppen

Anne-Mie Maet

Heel correcte en snelle afhandeling. Tennistafel is ook van goede kwaliteit en gebruiksvriendelijk.

duidelijke omschrijving van het gewenste product

Hans

Hebben gedaan wat er is beloofd

Netjes geleverd en kwaliteitsspul

Eduard

Voorraad op website klopt, snelle levering, vriendelijk aan de telefoon

Voorraad op website klopt (in ons geval)

Nvt