Oosterveen

Zeer goed, de bestelling was snel verwerkt en vervolgens werd er netjes persoonlijk telefonisch contact gemaakt om een lever afspraak te maken. Zeer fijne en goede ervaring

persoonlijk contact over de levering

geen verbeter punten

Arenda Rous

Perfecte service wordt geleverd, terwijl wij de e strep niet eens bij hen hebben gekocht !!!!

1. Snelle reactie
2. Meedenken
3. Geweldige service

Die zou ik niet kunnen bedenken

Marit de Vries

Goede communicatie, snelle reactie op vragen. Bij overdracht van producten mag er voorzichtig worden omgegaan met haag en product.

Snelle reactie op emails

Bij levering mag voorzichtiger worden omgegaan met de producten. Ook werd onze heg bij levering platgedrukt door de tafeltennistafel doordat er onvoorzichtig werd gehandeld. De tafel werd later... Bij levering mag voorzichtiger worden omgegaan met de producten. Ook werd onze heg bij levering platgedrukt door de tafeltennistafel doordat er onvoorzichtig werd gehandeld. De tafel werd later geleverd dan verwacht.

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Martit,
We proberen alles juist zelf uit te leveren om onnodige last te vermijden, in dit geval dus niet helemaal gelukt, onze excuses dan daarvoor.
Ik hoop dat de wat betere balletjes...
Beste Martit,
Ik hoop dat de wat betere balletjes een voldoende compensatie is van dit alles, zo niet dan verneem ik dat
Gr
Harjen

Bruno-Pierre Claus

Super snelle service

Top service

Nope

Cristian Slegers

Prettige en snelle afwikkeling van de bestelling.

Duidelijke communicatie over lever tijdstip en -wijze.

Nee

Idm

Besteld product was niet meer voorradig, er werd nog dezelfde dag contact opgenomen door de klantendienst om een gelijkaardig product voor te stellen. Goede en vriendelijke service, correcte en... Besteld product was niet meer voorradig, er werd nog dezelfde dag contact opgenomen door de klantendienst om een gelijkaardig product voor te stellen. Goede en vriendelijke service, correcte en snelle levering

Service

Westbroek

Super bedrijf

Komen afspraken na!

Ga zo door!

Michael Willems

Top bedrijf! Trendiamo step besteld!
Het bedrijf heeft uitgezocht voor mij hoe ik hem kan verzekeren als scootmobiel! Ik heb een beperking ( multiple sclerose ) ik loop slecht!
Ik wacht...
Top bedrijf! Trendiamo step besteld!
Ik wacht met smart op mijn electrische step! Kan iedereen met een beperking deze step en vooral dit bedrijf aanraden! Ze hebben er alles aan gedaan om dit voor mij uit te zoeken!
Voor hun misschien een hele kleine moeite! Voor mij onbetaalbaar! Blij dat ik na 4 jaar thuis zitten weer eens op pad Kan! Nogmaals een top bedrijf raad het iedereen aan! Mvg m.willems

Komen beloften na!
Zeer vriendelijk!
Mooie producten!

Tip: zet op de website dat jullie dus ook hem scootmobiel vriendelijk kunnen aanbieden dat hij voor mensen met een beperking zeer aantrekkelijk word! Gaat voor mij een wereld open! Dank u wel!

Jan

Mooi product, aflevering door Corona wel anders dan normaal

info over het product zelf, nazorg

Aanvankelijk was ik niet tevreden met de manier van levering, maar dat is na een mailtje netjes opgelost. Informatie over de gevolgen van corona voor de levering kan wat duidelijker

Reactie vandenbossportief.nl:

Ik ben u zeer erkentelijk voor uw getoonde begrip. Veel plezier met uw aankoop en we brengen de bladen nog.
Gr
Harjen Wolters

Laterveer

Prima!

Goede vlotte communicatie en snelle levering.