Van Toog

Mw. J.C. Oostindier

Dienstverleining is redelijk.
mwn staat je altijd te woord.
alleen doordat er verschillende offertes zijn gemaakt met verschillende bedragen. van laag naar hoog ,was dit zeer verwarrend.

telefonish contact.
opmaken van offerte een stuk minder.

Duidelijk en verzorgd

Prettige service en goede respons. Wel erg aan de prijs. Kwaliteit van de reparatie moet nog blijken

J.A.Rademaker

Deskundig en correct _ zeker aan te bevelen

Jan Maarten Heideman

Mensen met de juiste kennis. Echt vakwerk. We zijn tevreden.

humberto nunes

Zeer slecht, onvakkundig, en je krijgt gehoor zelfs niet na 5 terugbel verzoeken van de secretaressen

Reactie Van Toog:

Deze kelder inderdaad nog in behandeling, het proces loopt nog. De kelder was anders dan vooraf opgegeven, waardoor helaas meerdere problemen zijn opgetreden. Wij hebben zeer regelmatig contact... Deze kelder inderdaad nog in behandeling, het proces loopt nog. De kelder was anders dan vooraf opgegeven, waardoor helaas meerdere problemen zijn opgetreden. Wij hebben zeer regelmatig contact gezocht en gehad, de uitvoerder is inmiddels 7 maal langs geweest. Onze overkoepelende kelder expert heeft een bezoek gepland, samen met u, om een plan op te stellen. We willen dit bezoek afwachten om een definitieve reactie op deze (voor ons doen zeer slechte) beoordeling te kunnen geven.

Henk Toonk

Correct en vlot