Van Toog

De bemiddelende diensten van Van Toog waren zeer onder de maat. Contact met de aannemer verliep daarentegen prima.
De contactpersonen van Van Toog waren inhoudelijk niet op de hoogte,...
De contactpersonen van Van Toog waren inhoudelijk niet op de hoogte, stuurden meerdere keren onjuiste informatie en hebben in mijn ogen geen toegevoegde waarde geboden.
Opname van de kelder door de aannemer en denuitvoering van de werkzaamheden zelf zijn wel goed verlopen. Het is op dit moment afwachten in hoeverre de kelder daadwerkelijk waterdicht blijft aangezien het werk net opgeleverd is.

Snel offerte opgesteld

Reactie Van Toog:

De onjuist verstuurde informatie gaat in dit geval over automatisch verstuurde herinneringsmails. Vlak voor het bevestigen van de opdracht is er nog een herziende prijsopgave verstuurd, daar volgt... De onjuist verstuurde informatie gaat in dit geval over automatisch verstuurde herinneringsmails. Vlak voor het bevestigen van de opdracht is er nog een herziende prijsopgave verstuurd, daar volgt enige tijd later een herinnering op. Dat werkte in dit geval verwarrend, omdat er al opdracht gegeven is. Door middel van deze feedback kunnen wij ons proces blijven verbeteren, waarvoor dank. Normaal gesproken levert een eerste behandeling al een waterdichte kelder op, mocht dat bij u niet het geval zijn komen wij volgens onze 30-jarige garantiebepaling terug voor een vervolgbehandeling.

Mw. J.C. Oostindier

Dienstverleining is redelijk.
mwn staat je altijd te woord.
alleen doordat er verschillende offertes zijn gemaakt met verschillende bedragen. van laag naar hoog ,was dit zeer verwarrend.

telefonish contact.
opmaken van offerte een stuk minder.

Duidelijk en verzorgd

Prettige service en goede respons. Wel erg aan de prijs. Kwaliteit van de reparatie moet nog blijken

J.A.Rademaker

Deskundig en correct _ zeker aan te bevelen

Jan Maarten Heideman

Mensen met de juiste kennis. Echt vakwerk. We zijn tevreden.

humberto nunes

Zeer slecht, onvakkundig, en je krijgt gehoor zelfs niet na 5 terugbel verzoeken van de secretaressen

Reactie Van Toog:

Deze kelder inderdaad nog in behandeling, het proces loopt nog. De kelder was anders dan vooraf opgegeven, waardoor helaas meerdere problemen zijn opgetreden. Wij hebben zeer regelmatig contact... Deze kelder inderdaad nog in behandeling, het proces loopt nog. De kelder was anders dan vooraf opgegeven, waardoor helaas meerdere problemen zijn opgetreden. Wij hebben zeer regelmatig contact gezocht en gehad, de uitvoerder is inmiddels 7 maal langs geweest. Onze overkoepelende kelder expert heeft een bezoek gepland, samen met u, om een plan op te stellen. We willen dit bezoek afwachten om een definitieve reactie op deze (voor ons doen zeer slechte) beoordeling te kunnen geven.