Van Toog

Van Dijk

De firma Rusbo heeft bij ons de werkzaamheden vericht . Hij heeft alles netjes gedaan. Nu nog afwachten of die waterdicht is.

Medewerker is heel netjes en keurig.

Mevr.D.P.Griek-van Det

Er werd snel gereageerd op mijn probleem van een lekkende kelder.

De 2 ZZP-ers die door Klunders bouwadvies werden gestuurd om de klus te klaren , t.w. de heren Arian Mulders en Piet Hermans. Heren hebben keurig en hard gewerkt. Vooral dhr. Hermans die hier het langst is geweest.
Alles netjes achter gelaten.

Perfect

Kundig

A. van der Linden

Ik heb van Toog vooral gekozen omdat het bedrijf 30 jaar garantie biedt op de dienstverlening en ik kan het aanbevelen op basis van de reviews die ik gevonden heb. ER zal nog moeten blijken hoe goed...

Prijs en garantie

e.zijlstra

Duur. Voor een ochtend werk om de kelder vloer en muren ( 12 vierkante meter) dicht te maken wordt € 3200,- berekend.
De vloer is nu heel bobbelig en moeilijk schoon te maken.
Offerte...

Snel en schoon gewerkt.
Resultaat ( kelder nu (grond)water dicht), kan ik nog niet beoordelen.
Afhankelijk daarvan wel of geen aanbeveling.

Heel prettig e duidelijk

afspraken werden goed vastgelegd, zodat ik precies wist waar ik aan toe was.

Goed! Zijn vriendelijk, duidelijk in uitleg!

Houden zich aan afspraken! Zoals zosnel mogelijk terug te bellen bij vragen die niet direct beantwoord konden worden.

De bemiddelende diensten van Van Toog waren zeer onder de maat. Contact met de aannemer verliep daarentegen prima.
De contactpersonen van Van Toog waren inhoudelijk niet op de hoogte,...

Snel offerte opgesteld

Reactie Van Toog:

De onjuist verstuurde informatie gaat in dit geval over automatisch verstuurde herinneringsmails. Vlak voor het bevestigen van de opdracht is er nog een herziende prijsopgave verstuurd, daar volgt enige tijd later een herinnering op. Dat werkte in dit geval verwarrend, omdat er al opdracht gegeven is. Door middel van deze feedback kunnen wij ons proces blijven verbeteren, waarvoor dank. Normaal gesproken levert een eerste behandeling al een waterdichte kelder op, mocht dat bij u niet het geval zijn komen wij volgens onze 30-jarige garantiebepaling terug voor een vervolgbehandeling.

Mw. J.C. Oostindier

Dienstverleining is redelijk.
mwn staat je altijd te woord.
alleen doordat er verschillende offertes zijn gemaakt met verschillende bedragen. van laag naar hoog ,was dit zeer verwarrend.

telefonish contact.
opmaken van offerte een stuk minder.