Van Toog

VvE "Vos de Waelstate"

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige medewerkers.

Komt afspraak na. Voert de omschreven werkwijze vakkundig en prima uit. Laat de werkplek netjes en schoon achter.

Mandarte meer zien in moderne kunst

Prettig, zakelijk en duidelijk

De jongens werkten hard en 'schoon' en waren binnen de gestelde termijn klaar.

D. de Wit

Goede dienstverlening. De mannen waren op de hoogte wat er gedaan moest worden en deden dat snel en efficiënt en goed.

Vriendelijke mensen.
Duidelijk vertellen wat er gebeurd.
Netjes en opgeruimd werken.
Mooi en goed eindresultaat

Van Dijk

De firma Rusbo heeft bij ons de werkzaamheden vericht . Hij heeft alles netjes gedaan. Nu nog afwachten of die waterdicht is.

Medewerker is heel netjes en keurig.

Mevr.D.P.Griek-van Det

Er werd snel gereageerd op mijn probleem van een lekkende kelder.

De 2 ZZP-ers die door Klunders bouwadvies werden gestuurd om de klus te klaren , t.w. de heren Arian Mulders en Piet Hermans. Heren hebben keurig en hard gewerkt. Vooral dhr. Hermans die hier het... De 2 ZZP-ers die door Klunders bouwadvies werden gestuurd om de klus te klaren , t.w. de heren Arian Mulders en Piet Hermans. Heren hebben keurig en hard gewerkt. Vooral dhr. Hermans die hier het langst is geweest.
Alles netjes achter gelaten.

Perfect

Kundig

A. van der Linden

Ik heb van Toog vooral gekozen omdat het bedrijf 30 jaar garantie biedt op de dienstverlening en ik kan het aanbevelen op basis van de reviews die ik gevonden heb. ER zal nog moeten blijken hoe goed... Ik heb van Toog vooral gekozen omdat het bedrijf 30 jaar garantie biedt op de dienstverlening en ik kan het aanbevelen op basis van de reviews die ik gevonden heb. ER zal nog moeten blijken hoe goed de dienstverlening gaat werken, dat is echter bij alle bedrijven zo!

Prijs en garantie

e.zijlstra

Duur. Voor een ochtend werk om de kelder vloer en muren ( 12 vierkante meter) dicht te maken wordt € 3200,- berekend.
De vloer is nu heel bobbelig en moeilijk schoon te maken.
Offerte...
De vloer is nu heel bobbelig en moeilijk schoon te maken.
Offerte wordt gemaakt zonder te komen kijken.

Snel en schoon gewerkt.
Resultaat ( kelder nu (grond)water dicht), kan ik nog niet beoordelen.
Afhankelijk daarvan wel of geen aanbeveling.

Heel prettig e duidelijk

afspraken werden goed vastgelegd, zodat ik precies wist waar ik aan toe was.

Goed! Zijn vriendelijk, duidelijk in uitleg!

Houden zich aan afspraken! Zoals zosnel mogelijk terug te bellen bij vragen die niet direct beantwoord konden worden.