Van Toog

Hans Noordman

Snelle reactie, duidelijke offerte zonder verrassingen achteraf, heldere werkplanning en nakomen van afspraken en prettige mensen die het werk netjes uitvoeren.

Goed werk tegen een acceptabele prijs.

G. Glas

Slecht. Van Toog is niet zelf de uitvoerder, maar besteedt de uitvoering van de werkzaamheden uit aan onderaannemers. Dit stond destijds niet op de website (wel in het contract). Wij kregen te...

Eigenlijk geen

Reactie Van Toog:

De complexiteit van deze kelderreparatie ligt iets genuanceerder dan de recensieschrijver beweert.

Op basis van de communicatie vanuit Van Toog en de informatie in de prijsopgave (offerte) wordt een eventuele overeenkomst aangegaan met een andere partij dan Van toog.
Los van bovenstaande constatering heeft u niet voldaan aan de voorwaarde die voortvloeien uit de prijsopgave (offerte). Zowel de aanbetaling als de betaling zijn nooit gedaan door u, iets wat wel een verplichting is. Dat is een gegronde reden om de overeenkomst die is aangegaan te ontbinden.

Intern zal deze kelderreparatie nogmaals uitgezocht worden.

Kok

Ik zou van de Toog zeer aan bevelen om dat het zeer goed is uitgevoerd Ik heb weer een droge kelder??

Een goede medewerker die het goed heeft uit gevoerd en af gewerkt??

Goed werk om de convectorput waterdicht te maken.

goede garantie, dat na 4 weken de lekkage over moet zijn. het komt voor dat het niet in een keer lukt, maar dan komen ze terug.

Professioneel uitgevoerd

Luisteren goed naar ons wat betreft onze klachten. Daarop inspelen wat er gebeuren moet.

Fraters

Vakmannen met kennis en goede service

Netjes en snel gewerkt

volgens afspraak, op tijd, prettige en beschaafde werklieden

VvE "Vos de Waelstate"

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige medewerkers.

Komt afspraak na. Voert de omschreven werkwijze vakkundig en prima uit. Laat de werkplek netjes en schoon achter.

Mandarte meer zien in moderne kunst

Prettig, zakelijk en duidelijk

De jongens werkten hard en 'schoon' en waren binnen de gestelde termijn klaar.

D. de Wit

Goede dienstverlening. De mannen waren op de hoogte wat er gedaan moest worden en deden dat snel en efficiënt en goed.

Vriendelijke mensen.
Duidelijk vertellen wat er gebeurd.
Netjes en opgeruimd werken.
Mooi en goed eindresultaat