C. L. Krook

Onbetrouwbaar. Ze stellen een offerte op en laten het werk uitvoeren door een andere firma die vervolgens slecht werk aflevert en het werk ook niet afmaakt. De 30 jaar garantie slaat dus nergens op....

Die kan ik dus helaas niet noemen.

Beste meneer Krook,

Wij vinden het erg vervelend dat u in deze situatie terecht bent gekomen. Wij verwachten ten allen tijde dat wanneer een van onze kelderexperts aan een opdracht begint, dat deze ook afgemaakt wordt. Helaas heeft de firma die deze opdracht opgepakt heeft dat niet gedaan, en vervolgens heeft het bedrijf zich ook nog laten opheffen. Dat vinden wij erg spijtig.

Het is echter wel zo dat wij alleen bemiddelen. Wij zetten opdrachten uit bij kelderexperts. Dit betekent dat de garantie, de verantwoordelijkheid en de verplichting om het af te maken bij hen ligt. In onze voorwaarden staat dit allemaal vermeld.

Wij vinden het nogmaals erg spijtig dat de opdracht bij u niet goed gegaan is. Wij willen graag meedenken met u om uw kelder alsnog gerepareerd te krijgen.

Ruud B.

Snel en effectief.

Duidelijkheid

Beste Ruud,

Dankjewel voor de Review, wij vinden het prettig om te horen dat onze service als prettig is ervaren.

Ineke Hoeks

Snel, deskundig, met prettige werkmensen en steeds vlot antwoord op vragen.
Na afloop van de klus ook nog keurig opgeruimd!

De snelheid van de offerte en de uitvoering.
En de prettige samenwerking van zowel de administratie als de werkmensen zelf.

Jaco Waardenburg

Prima! Duidelijk en snelle communicatie

Snel, duidelijk en oplossingsgericht

van Hemert

De werkzaamheden zijn niet door Van Toog maar Rusbo uitgevoerd. Ten eerste werd de offerte veel duurder dan door Van Toog geschetst op de site. Vervolgens duurde de werkzaamheden geen 6 mandagen...

Vriendelijk en netjes personeel. Wel helaas extreem duur voor het aantal uren dat ze werkten

Professioneel en deskundig.

Duidelijkheid over wat er gaat gebeuren.

Taco Meijer

Ik denk dat van Toog een goed product heeft. De communicatie en afwerking is echter niet zoals verwacht. Ik verwachte een volledig afgewerkte kelder maar heb een zwarte vrij oneffen vloer en deel...

Reactie op mails etc is goed en offerte is helder.

Reactie Van Toog:

Van Toog vermeldt in de prijsopgave dat na behandeling de kelder afgewerkt kan worden. Wel vinden wij het heel vervelend dat kelder niet is opgeleverd naar verwachting. Ook betreuren wij dat de kelderexpert niet netjes heeft gewerkt omtrent de gang. Wij hopen dat dit alsnog wordt opgelost.

Partij die met ZZP'ers werkt en zich daardoor groter voordoet dan daadwerkelijk het geval is. Bij klachten moet je het maar uitzoeken met de ZZP'er en geeft Van Toog niet thuis.

Voordeel was ten opzichte van anderen dat ze snel aan de slag konden.

Reactie Van Toog:

De uitvoerende partijen waar wij door het gehele land mee werken hebben verschillen maten en specialismen. Dit heeft niets vanuit Van Toog te maken met het 'groter voordoen'. In verschillende regio's in het land hebben wij verschillende partijen tot onze beschikking. In dit proces proberen wij helder te communiceren dat de uitvoerende partij de garantie draagt.

Minko Weening

Snelle reactie na mijn melding op internet. Daarna van het aangesloten bedrijf snel een voorlopige prijsopgave. De definitieve offerte werd uitgebracht na een inspectie van de kelder en was meer...

Snel, wek goed uitgevoerd.

G van den Boomen

Slecht. Blijkt, gezien noodzakelijke werkzaamheden bijna 2x duurder te zijn dan nodig was geweest
Werk wordt gedaan door onderaannemer,

Follow up vraag is goed, kelder is ook weer droog

Reactie Van Toog:

Wij proberen altijd een zo goed mogelijk kostenplaatje te maken. Helaas bleek er meerdere onvoorziene omstandigheden te zijn, waardoor de kosten hoger werden voor u. Dit is op locatie geconstateerd door onze uitvoerende partij. Wij vinden het altijd vervelend wanneer dit nodig blijkt te zijn.