Van Toog

hoogendoorn

Niet betrouwbaar, komen beloftes van aantal jaren garantie beslist niet na, wijzen naar onderaanemer terwijl van Toog zelf de opdracht aanneemt en het geld hiervoor binnenkrijgt. Mijn kelder is na... Niet betrouwbaar, komen beloftes van aantal jaren garantie beslist niet na, wijzen naar onderaanemer terwijl van Toog zelf de opdracht aanneemt en het geld hiervoor binnenkrijgt. Mijn kelder is na het betalen van een forse prijs nog steeds lek!

Reactie Van Toog:

In de opdrachtbevestiging is destijds duidelijk vermeld wie de uitvoerder is, en daarmee wordt ook de overeenkomst aangegaan. Van Toog is hierbij de bemiddelende organisatie die tevens... In de opdrachtbevestiging is destijds duidelijk vermeld wie de uitvoerder is, en daarmee wordt ook de overeenkomst aangegaan. Van Toog is hierbij de bemiddelende organisatie die tevens administratieve handelingen (prijsopgaaf en facturatie) uitvoert voor de uitvoerende partij. De derde partij is geen onderaannemer, dit staat ook duidelijk vermeld in de voorwaarden waar u op bent gewezen, en waarmee u dus bekend mee bent (of had moeten zijn). Zoals al eerder is aangegeven vinden wij uw situatie wel uitermate vervelend. Het is voor ons echter niet mogelijk om u hierin financieel tegemoet te komen, omdat u juridisch gezien een overeenkomst met de uitvoerende kelderafdichting partij bent aangegaan. Hierin hebben wij de uitvoerende partij meermaals voor u en vanuit ons op zijn verplichtingen gewezen. Met vriendelijke groet, Van Toog

C. L. Krook

Onbetrouwbaar. Ze stellen een offerte op en laten het werk uitvoeren door een andere firma die vervolgens slecht werk aflevert en het werk ook niet afmaakt. De 30 jaar garantie slaat dus nergens op.... Onbetrouwbaar. Ze stellen een offerte op en laten het werk uitvoeren door een andere firma die vervolgens slecht werk aflevert en het werk ook niet afmaakt. De 30 jaar garantie slaat dus nergens op. Als het geld betaald is en het werk niet af, trekt van Toog de handen er van af. zij hebben het werk namelijk niet uitgevoerd. Ze nemen dus geen enkele verantwoordelijkheid voor het werk dat zij geoffreerd hebben, voor de firma die van Toog ingeschakeld heeft en dus ook niet voor het eindresultaat.

Die kan ik dus helaas niet noemen.

Reactie Van Toog:

Beste meneer Krook, Wij vinden het erg vervelend dat u in deze situatie terecht bent gekomen. Wij verwachten ten allen tijde dat wanneer een van onze kelderexperts aan een opdracht begint, dat... Beste meneer Krook, Wij vinden het erg vervelend dat u in deze situatie terecht bent gekomen. Wij verwachten ten allen tijde dat wanneer een van onze kelderexperts aan een opdracht begint, dat deze ook afgemaakt wordt. Helaas heeft de firma die deze opdracht opgepakt heeft dat niet gedaan, en vervolgens heeft het bedrijf zich ook nog laten opheffen. Dat vinden wij erg spijtig. Het is echter wel zo dat wij alleen bemiddelen. Wij zetten opdrachten uit bij kelderexperts. Dit betekent dat de garantie, de verantwoordelijkheid en de verplichting om het af te maken bij hen ligt. In onze voorwaarden staat dit allemaal vermeld. Wij vinden het nogmaals erg spijtig dat de opdracht bij u niet goed gegaan is. Wij willen graag meedenken met u om uw kelder alsnog gerepareerd te krijgen. Met vriendelijke groet, Van Toog

Ruud B.

Snel en effectief.

Duidelijkheid

Beste Ruud,

Dankjewel voor de Review, wij vinden het prettig om te horen dat onze service als prettig is ervaren.

Van Toog

Ineke Hoeks

Snel, deskundig, met prettige werkmensen en steeds vlot antwoord op vragen.
Na afloop van de klus ook nog keurig opgeruimd!

De snelheid van de offerte en de uitvoering.
En de prettige samenwerking van zowel de administratie als de werkmensen zelf.

Jaco Waardenburg

Prima! Duidelijk en snelle communicatie

Snel, duidelijk en oplossingsgericht

van Hemert

De werkzaamheden zijn niet door Van Toog maar Rusbo uitgevoerd. Ten eerste werd de offerte veel duurder dan door Van Toog geschetst op de site. Vervolgens duurde de werkzaamheden geen 6 mandagen... De werkzaamheden zijn niet door Van Toog maar Rusbo uitgevoerd. Ten eerste werd de offerte veel duurder dan door Van Toog geschetst op de site. Vervolgens duurde de werkzaamheden geen 6 mandagen zoals geschets maar amper 2 mandagen. Wii voelen ons dus aardig bekocht. Personeel was wel vriendelijk en werkte netjes. Hopelijk is het probleem nu opgelost en garantie verder niet nodig.

Vriendelijk en netjes personeel. Wel helaas extreem duur voor het aantal uren dat ze werkten

Professioneel en deskundig.

Duidelijkheid over wat er gaat gebeuren.

Taco Meijer

Ik denk dat van Toog een goed product heeft. De communicatie en afwerking is echter niet zoals verwacht. Ik verwachte een volledig afgewerkte kelder maar heb een zwarte vrij oneffen vloer en deel... Ik denk dat van Toog een goed product heeft. De communicatie en afwerking is echter niet zoals verwacht. Ik verwachte een volledig afgewerkte kelder maar heb een zwarte vrij oneffen vloer en deel van de muren. De kosten zijn daardoor nog veel hoger omdat er nu nog afgewerkt moet worden. Daarnaast is er niet zoals aangegeven gewerkt met afdekken van de vloer en zijn er stevige vlekken in de gang gekomen. Het wordt als het goed is nog opgelost maar prettig is het niet.

Reactie op mails etc is goed en offerte is helder.

Reactie Van Toog:

Van Toog vermeldt in de prijsopgave dat na behandeling de kelder afgewerkt kan worden. Wel vinden wij het heel vervelend dat kelder niet is opgeleverd naar verwachting. Ook betreuren wij dat de... Van Toog vermeldt in de prijsopgave dat na behandeling de kelder afgewerkt kan worden. Wel vinden wij het heel vervelend dat kelder niet is opgeleverd naar verwachting. Ook betreuren wij dat de kelderexpert niet netjes heeft gewerkt omtrent de gang. Wij hopen dat dit alsnog wordt opgelost.

Partij die met ZZP'ers werkt en zich daardoor groter voordoet dan daadwerkelijk het geval is. Bij klachten moet je het maar uitzoeken met de ZZP'er en geeft Van Toog niet thuis.

Voordeel was ten opzichte van anderen dat ze snel aan de slag konden.

Reactie Van Toog:

De uitvoerende partijen waar wij door het gehele land mee werken hebben verschillen maten en specialismen. Dit heeft niets vanuit Van Toog te maken met het 'groter voordoen'. In verschillende... De uitvoerende partijen waar wij door het gehele land mee werken hebben verschillen maten en specialismen. Dit heeft niets vanuit Van Toog te maken met het 'groter voordoen'. In verschillende regio's in het land hebben wij verschillende partijen tot onze beschikking. In dit proces proberen wij helder te communiceren dat de uitvoerende partij de garantie draagt.

Minko Weening

Snelle reactie na mijn melding op internet. Daarna van het aangesloten bedrijf snel een voorlopige prijsopgave. De definitieve offerte werd uitgebracht na een inspectie van de kelder en was meer... Snelle reactie na mijn melding op internet. Daarna van het aangesloten bedrijf snel een voorlopige prijsopgave. De definitieve offerte werd uitgebracht na een inspectie van de kelder en was meer dan 3 keer zo hoog dan de voorlopige prijsopgave. Echt een forse tegenvaller. Het werk werd uiteindelijk keurig uitgevoerd, maar voor een klus met 1 man die 3,5 dagen nodig had is een bedrag van €3.900 wel erg fors. Hoewel ik tevreden ben over de uitvoering zal ik dit bedrijf niet aan vrienden aanbevelen, maar adviseren om eerdere offertes op te vragen.

Snel, wek goed uitgevoerd.