anoniem

Van Toog, kelder niet droog. Met BROA als uitvoerder. Van Toog regelt de onderaannemer. In dit geval BROA. Die partij levert slecht werk met hun kimnaaddichting, waardoor kelder vochtig blijft. Ga... Van Toog, kelder niet droog. Met BROA als uitvoerder. Van Toog regelt de onderaannemer. In dit geval BROA. Die partij levert slecht werk met hun kimnaaddichting, waardoor kelder vochtig blijft. Ga je wijzen op de garantie, dan wijst van Toog naar BROA. En BROA geeft geen gehoor. Advies: neem een serieuze partij, en niet dit soort makelaars (van Toog) die werken met kleinere eenpittertjes (BROA) die zaken zoals garantie toch niet kunnen waarmaken.

niet

Beumkes

Mijn vader heeft twee jaar geleden de kelder laten repareren, deze is nu lek. Diverse malen gebeld met Van Toog, het antwoordapparaat geeft aan dat mijn telefoonnummer zichtbaar is en dat ik... Mijn vader heeft twee jaar geleden de kelder laten repareren, deze is nu lek. Diverse malen gebeld met Van Toog, het antwoordapparaat geeft aan dat mijn telefoonnummer zichtbaar is en dat ik teruggebeld zal worden, dat is tot op heden niet gebeurd. Het formulier op de website ingevuld geen reactie.

De afspraak en reparatie is snel en netjes uitgevoerd

Carolien Makkink

Uitstekend, snel en deskundig

Snelheid van communicatie en adequate doorverwijzing naar regionale partner

Beste Carolien,
Hartelijk dank voor de positieve review.
Het is altijd fijn om te horen dat onze dienst goed is bevallen.
Van Toog

Persoonlijke interesse en aandacht voor vragen, vakkundig met goede uitleg

weten waar over gesproken wordt, in oplossingen denken, vertrouwenwekkend

Reactie Van Toog:

Bedankt voor uw review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze dienst. Veel plezier gewenst van uw waterdichte kelder!

Corry Beekwilder

Slecht! 2 jaar geleden hebben wij onze kelder laten dichten via Van Toog door Broa Kelderafdichting. Na 2 keer extra reparatie is onze kelder nog steeds niet volledig dicht. Het blijkt dat Broa... Slecht! 2 jaar geleden hebben wij onze kelder laten dichten via Van Toog door Broa Kelderafdichting. Na 2 keer extra reparatie is onze kelder nog steeds niet volledig dicht. Het blijkt dat Broa Kelderafdichting (die nu failliet is) aansprakelijk is. Waardoor wij nu dik € 3.000,- euro lichter zijn met nog steeds een lekkende kelder. Dus let op!! Je gaat een overeenkomst aan met een andere partij, niet met Van Toog. Dus als er iets aan de hand is, biedt Van Toog geen enkele oplossing en verwijst alleen door naar de door hun gekozen kelderexpert.

Ze zetten in de voorwaarden dat 'onze kelderexperts' garantie geven op hun werk, dat mocht er iets mis gaan, 'onze experts' deze uiteraard kosteloos repareren. Het enige wat Van Toog dus doet is het... Ze zetten in de voorwaarden dat 'onze kelderexperts' garantie geven op hun werk, dat mocht er iets mis gaan, 'onze experts' deze uiteraard kosteloos repareren. Het enige wat Van Toog dus doet is het geld innen. Wij hebben helaas niet goed gelezen en zijn nu het slachtoffer van een failliet bedrijf en een nog steeds lekkende kelder!

De kelder is inderdaad droog, maar e kosten waren zeer hoog.
voor 2 uurtjes werken en een emmertje speciale specie moesten we Euro 1.300,- betalen.
En dat vonden wij toch wel hoog aan de...
De kelder is inderdaad droog, maar e kosten waren zeer hoog.
En dat vonden wij toch wel hoog aan de prijs.

Reactie Van Toog:

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat de kelder droog is.
Vervelend dat u de prijs aan de hoge kant vindt. De factuur is opgesteld door de kelderexpert die de reparatie heeft uitgevoerd.

eidhof

Duidelijke afspraken vooraf met werk en prijs. garantie voor de toekomst. ik blijf de prijs t.a.v de duur van de werkzaamheden hoog vinden, ruim 2000 euro voor 4 uur werk.

duidelijke afspraken vooraf, netjes werk, vriendelijke man.

Reactie Van Toog:

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat er duidelijke afspraken tussen u en de kelderexpert zijn gemaakt en dat de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd.
Vervelend om te lezen dat u de prijs...
Vervelend om te lezen dat u de prijs te duur vond. De factuur is echter niet door ons, maar door de kelderexpert opgesteld.

B. v d Graaf

Snelle reactie en goed advies

Gaven duidelijk aan wat de mogelijkheden waren, alsmede de te verwachten kosten. Hierna kon je zelf beslissen wat je vervolgstappen zouden zijn.

Uitstekend

Snelle reactie gespecialiseerd bedrijf
Goede offerte
Kennis van zaken
Netjes gewerkt

Prettige indruk gekregen.

Vriendelijk in de omgang. Kelderrenovatie was geen makkelijke klus, maar het was prettig om te merken dat er echt naar een oplossing werd gezocht.

Hallo,
Fijn om te lezen dat u de samenwerking met ons als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier toe van uw droge kelder.