eidhof

Duidelijke afspraken vooraf met werk en prijs. garantie voor de toekomst. ik blijf de prijs t.a.v de duur van de werkzaamheden hoog vinden, ruim 2000 euro voor 4 uur werk.

duidelijke afspraken vooraf, netjes werk, vriendelijke man.

B. v d Graaf

Snelle reactie en goed advies

Gaven duidelijk aan wat de mogelijkheden waren, alsmede de te verwachten kosten. Hierna kon je zelf beslissen wat je vervolgstappen zouden zijn.

Uitstekend

Snelle reactie gespecialiseerd bedrijf
Goede offerte
Kennis van zaken
Netjes gewerkt

Prettige indruk gekregen.

Vriendelijk in de omgang. Kelderrenovatie was geen makkelijke klus, maar het was prettig om te merken dat er echt naar een oplossing werd gezocht.

Hallo,

Fijn om te lezen dat u de samenwerking met ons als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier toe van uw droge kelder.

SLECHT.

Geen.
In het kader van uw samenwerking met kelderspecialisten had u Wiersma moeten laten weten dat een offerte van bijna
1100 euro voor het dichten van een enkel gaatje onverantwoord hoog is. De vakman die het werk uitvoerde vond dat het met 250 euro wel mooi betaald zou zijn. U had Wiersma erop moeten aanspreken dat hij zich beter op de hoogte had moeten stellen van de aard van het werk en dat hij toch echt eerst een richtprijs had moeten geven.

hoogendoorn

Niet betrouwbaar, komen beloftes van aantal jaren garantie beslist niet na, wijzen naar onderaanemer terwijl van Toog zelf de opdracht aanneemt en het geld hiervoor binnenkrijgt. Mijn kelder is na...

Reactie Van Toog:

In de opdrachtbevestiging is destijds duidelijk vermeld wie de uitvoerder is, en daarmee wordt ook de overeenkomst aangegaan. Van Toog is hierbij de bemiddelende organisatie die tevens administratieve handelingen (prijsopgaaf en facturatie) uitvoert voor de uitvoerende partij. De derde partij is geen onderaannemer, dit staat ook duidelijk vermeld in de voorwaarden waar u op bent gewezen, en waarmee u dus bekend mee bent (of had moeten zijn). Zoals al eerder is aangegeven vinden wij uw situatie wel uitermate vervelend. Het is voor ons echter niet mogelijk om u hierin financieel tegemoet te komen, omdat u juridisch gezien een overeenkomst met de uitvoerende kelderafdichting partij bent aangegaan. Hierin hebben wij de uitvoerende partij meermaals voor u en vanuit ons op zijn verplichtingen gewezen.

C. L. Krook

Onbetrouwbaar. Ze stellen een offerte op en laten het werk uitvoeren door een andere firma die vervolgens slecht werk aflevert en het werk ook niet afmaakt. De 30 jaar garantie slaat dus nergens op....

Die kan ik dus helaas niet noemen.

Beste meneer Krook,

Wij vinden het erg vervelend dat u in deze situatie terecht bent gekomen. Wij verwachten ten allen tijde dat wanneer een van onze kelderexperts aan een opdracht begint, dat deze ook afgemaakt wordt. Helaas heeft de firma die deze opdracht opgepakt heeft dat niet gedaan, en vervolgens heeft het bedrijf zich ook nog laten opheffen. Dat vinden wij erg spijtig.

Het is echter wel zo dat wij alleen bemiddelen. Wij zetten opdrachten uit bij kelderexperts. Dit betekent dat de garantie, de verantwoordelijkheid en de verplichting om het af te maken bij hen ligt. In onze voorwaarden staat dit allemaal vermeld.

Wij vinden het nogmaals erg spijtig dat de opdracht bij u niet goed gegaan is. Wij willen graag meedenken met u om uw kelder alsnog gerepareerd te krijgen.

Ruud B.

Snel en effectief.

Duidelijkheid

Beste Ruud,

Dankjewel voor de Review, wij vinden het prettig om te horen dat onze service als prettig is ervaren.

Ineke Hoeks

Snel, deskundig, met prettige werkmensen en steeds vlot antwoord op vragen.
Na afloop van de klus ook nog keurig opgeruimd!

De snelheid van de offerte en de uitvoering.
En de prettige samenwerking van zowel de administratie als de werkmensen zelf.

Jaco Waardenburg

Prima! Duidelijk en snelle communicatie