Carolien Makkink

Uitstekend, snel en deskundig

Snelheid van communicatie en adequate doorverwijzing naar regionale partner

Beste Carolien,

Hartelijk dank voor de positieve review.
Het is altijd fijn om te horen dat onze dienst goed is bevallen.

Van Toog

Persoonlijke interesse en aandacht voor vragen, vakkundig met goede uitleg

weten waar over gesproken wordt, in oplossingen denken, vertrouwenwekkend

Reactie Van Toog:

Bedankt voor uw review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze dienst. Veel plezier gewenst van uw waterdichte kelder!

Corry Beekwilder

Slecht! 2 jaar geleden hebben wij onze kelder laten dichten via Van Toog door Broa Kelderafdichting. Na 2 keer extra reparatie is onze kelder nog steeds niet volledig dicht. Het blijkt dat Broa...

Ze zetten in de voorwaarden dat 'onze kelderexperts' garantie geven op hun werk, dat mocht er iets mis gaan, 'onze experts' deze uiteraard kosteloos repareren. Het enige wat Van Toog dus doet is het geld innen. Wij hebben helaas niet goed gelezen en zijn nu het slachtoffer van een failliet bedrijf en een nog steeds lekkende kelder!

De kelder is inderdaad droog, maar e kosten waren zeer hoog.
voor 2 uurtjes werken en een emmertje speciale specie moesten we Euro 1.300,- betalen.
En dat vonden wij toch wel hoog aan de...

Reactie Van Toog:

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat de kelder droog is.
Vervelend dat u de prijs aan de hoge kant vindt. De factuur is opgesteld door de kelderexpert die de reparatie heeft uitgevoerd.

eidhof

Duidelijke afspraken vooraf met werk en prijs. garantie voor de toekomst. ik blijf de prijs t.a.v de duur van de werkzaamheden hoog vinden, ruim 2000 euro voor 4 uur werk.

duidelijke afspraken vooraf, netjes werk, vriendelijke man.

Reactie Van Toog:

Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat er duidelijke afspraken tussen u en de kelderexpert zijn gemaakt en dat de werkzaamheden goed zijn uitgevoerd.
Vervelend om te lezen dat u de prijs te duur vond. De factuur is echter niet door ons, maar door de kelderexpert opgesteld.

B. v d Graaf

Snelle reactie en goed advies

Gaven duidelijk aan wat de mogelijkheden waren, alsmede de te verwachten kosten. Hierna kon je zelf beslissen wat je vervolgstappen zouden zijn.

Uitstekend

Snelle reactie gespecialiseerd bedrijf
Goede offerte
Kennis van zaken
Netjes gewerkt

Prettige indruk gekregen.

Vriendelijk in de omgang. Kelderrenovatie was geen makkelijke klus, maar het was prettig om te merken dat er echt naar een oplossing werd gezocht.

Hallo,

Fijn om te lezen dat u de samenwerking met ons als prettig hebt ervaren. Wij wensen u veel plezier toe van uw droge kelder.

SLECHT.

Geen.
In het kader van uw samenwerking met kelderspecialisten had u Wiersma moeten laten weten dat een offerte van bijna
1100 euro voor het dichten van een enkel gaatje onverantwoord hoog is. De vakman die het werk uitvoerde vond dat het met 250 euro wel mooi betaald zou zijn. U had Wiersma erop moeten aanspreken dat hij zich beter op de hoogte had moeten stellen van de aard van het werk en dat hij toch echt eerst een richtprijs had moeten geven.

hoogendoorn

Niet betrouwbaar, komen beloftes van aantal jaren garantie beslist niet na, wijzen naar onderaanemer terwijl van Toog zelf de opdracht aanneemt en het geld hiervoor binnenkrijgt. Mijn kelder is na...

Reactie Van Toog:

In de opdrachtbevestiging is destijds duidelijk vermeld wie de uitvoerder is, en daarmee wordt ook de overeenkomst aangegaan. Van Toog is hierbij de bemiddelende organisatie die tevens administratieve handelingen (prijsopgaaf en facturatie) uitvoert voor de uitvoerende partij. De derde partij is geen onderaannemer, dit staat ook duidelijk vermeld in de voorwaarden waar u op bent gewezen, en waarmee u dus bekend mee bent (of had moeten zijn). Zoals al eerder is aangegeven vinden wij uw situatie wel uitermate vervelend. Het is voor ons echter niet mogelijk om u hierin financieel tegemoet te komen, omdat u juridisch gezien een overeenkomst met de uitvoerende kelderafdichting partij bent aangegaan. Hierin hebben wij de uitvoerende partij meermaals voor u en vanuit ons op zijn verplichtingen gewezen.