Van Toog

Van Toog Ook benieuwd naar feedback over de webshop Van Toog? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company24
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Van Toog met 8.4/10. Gebaseerd op 24 ervaringen.

Mandarte meer zien in moderne kunst
Prima (7/10)
Mandarte meer zien in moderne kunst

De jongens werkten hard en 'schoon' en waren binnen de gestelde termijn klaar.

Score voor Van Toog:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig, zakelijk en duidelijk.

D. de Wit
D. de Wit

Vriendelijke mensen.
Duidelijk vertellen wat er gebeurd.
Netjes en opgeruimd werken.
Mooi en goed eindresultaat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede dienstverlening. de mannen waren op de hoogte wat er gedaan moest worden en deden dat snel en efficiënt en goed.

Van Dijk
Goed (8/10)
Van Dijk

Medewerker is heel netjes en keurig.

Score voor Van Toog:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De firma rusbo heeft bij ons de werkzaamheden vericht . hij heeft alles netjes gedaan. nu nog afwachten of die waterdicht is.

Mevr.D.P.Griek-van Det
Mevr.D.P.Griek-van Det

De 2 ZZP-ers die door Klunders bouwadvies werden gestuurd om de klus te klaren , t.w. de heren Arian Mulders en Piet Hermans. Heren hebben keurig en hard gewerkt. Vooral dhr. Hermans die hier het langst is geweest.
Alles netjes achter gelaten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Er werd snel gereageerd op mijn probleem van een lekkende kelder.

Kundig

Perfect.

A. van der Linden

Ik heb van toog vooral gekozen omdat het bedrijf 30 jaar garantie biedt op de dienstverlening en ik kan het aanbevelen op basis van de reviews die ik gevonden heb. er zal nog moeten blijken hoe goed de dienstverlening gaat werken, dat is echter bij alle bedrijven zo!.

e.zijlstra
Voldoende (6/10)
e.zijlstra

Snel en schoon gewerkt.
Resultaat ( kelder nu (grond)water dicht), kan ik nog niet beoordelen.
Afhankelijk daarvan wel of geen aanbeveling.

Score voor Van Toog:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duur. voor een ochtend werk om de kelder vloer en muren ( 12 vierkante meter) dicht te maken wordt € 3200,- berekend..
de vloer is nu heel bobbelig en moeilijk schoon te maken..
offerte wordt gemaakt zonder te komen kijken.

Uitstekend (10/10)

afspraken werden goed vastgelegd, zodat ik precies wist waar ik aan toe was.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel prettig e duidelijk.

Voldoende (6/10)

Houden zich aan afspraken! Zoals zosnel mogelijk terug te bellen bij vragen die niet direct beantwoord konden worden.

Score voor Van Toog:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed! zijn vriendelijk, duidelijk in uitleg!.

Onvoldoende (4/10)

Snel offerte opgesteld

Reactie Van Toog:

De onjuist verstuurde informatie gaat in dit geval over automatisch verstuurde herinneringsmails. Vlak voor het bevestigen van de opdracht is er nog een herziende prijsopgave verstuurd, daar volgt enige tijd later een herinnering op. Dat werkte in dit geval verwarrend, omdat er al opdracht gegeven is. Door middel van deze feedback kunnen wij ons proces blijven verbeteren, waarvoor dank. Normaal gesproken levert een eerste behandeling al een waterdichte kelder op, mocht dat bij u niet het geval zijn komen wij volgens onze 30-jarige garantiebepaling terug voor een vervolgbehandeling.

Score voor Van Toog:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De bemiddelende diensten van van toog waren zeer onder de maat. contact met de aannemer verliep daarentegen prima. .
de contactpersonen van van toog waren inhoudelijk niet op de hoogte, stuurden meerdere keren onjuiste informatie en hebben in mijn ogen geen toegevoegde waarde geboden. .
opname van de kelder door de aannemer en denuitvoering van de werkzaamheden zelf zijn wel goed verlopen. het is op dit moment afwachten in hoeverre de kelder daadwerkelijk waterdicht blijft aangezien het werk net opgeleverd is.

Bedrijfsinformatie

Heeft u last van water in de kelder of zijn de muren of de vloer vochtig? Met onze unieke behandelmethode maken wij uw kelder waterdicht. 30 jaar garantie!
Adres
Nijverheidstraat 5