Levertijd
Product
Bestelproces
Prijs/kwaliteit
Communicatie

Vond het moeilijk om de print "crazy dog lady" op een damesshirt te krijgen.... Heb nu een herenshirt, waarschijnlijk te groot.... Helaas verjaardagdkado, dus kan ook niet even laten passen van...

Snelheid in levering

Tips

Website duidelijker en simpeler maken. Erg omslachtig.

Reactie van SHIRTJE tot SHIRTJE:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor uw review! Fijn dat u de moeite heeft willen nemen om onze vragen te beantwoorden :-)

U geeft aan dat u het moeilijk vond om de print "crazy dog lady" op een damesshirt te krijgen. Wij begrijpen niet goed wat u hiermee bedoelt. Mogen wij contact met u opnemen zodat wij weten waar we aan kunnen werken?

Het door u gekozen model damesshirt heeft overigens dezelfde pasvorm en maat als het t-shirt dat u heeft ontvangen. Mocht het overigens toch te groot zijn, laat het ons dan even weten. We sturen u dan graag een maatje kleiner toe.

Raymond & Barbara
vanSHIRTJEtotSHIRTJE

Makkelijk bestellen via de website, snelle levering

Tips

Wel erg veel mailtjes ontvangen met statusupdates

ITM B.V.

Ieder jaar bestellen wij de shirts voor onze teams die meedoen aan de Dam tot Damloop. Origineel ontwerp en prima kwaliteit!!!

Tops

Klantvriendelijk, prima kwaliteit en service

Kraan

Bestelling de volgende dag geleverd prima service

Natascha

Top! Betrouwbaar, je krijgt (meer) dan je verwacht

Persoonlijk contact
We konden uit 3 mogelijkheden kiezen voor opdruk (ik dacht dat het standaard opdruk was)

Heel tevreden, goed te bereiken indien je toch iets verkeerds hebt gedaan bij je bestelling

Duidelijke informatie , goede bereikbaarheid

Nog niet iets opgemerkt

Goede service. Ik heb een T-shirtje besteld van waar de kleur zwart was. Omdat de opdruk dan ook zwart zou worden was dit geen handige keuze. Een dag later werd ik keurig gebeld met deze mededeling...

Tops

De communicatie, waaronder de duidelijke mails na bestellen en het eerder geschreven 'terugbellen' voor advies.

Tips

Misschien op de site ook de ingedrukte kleur van het shirt (in dit geval zwart) laten zien. Dan ziet de consument ook dat een zwarte opdruk niet echt kan. Hierbij ook de keuze van de opdruk laten bepalen.

Marcia el Gueriri

Professioneel bedrijf met een snelle service. Binnen een paar dagen een uniek shirt met bedrukking voor de musicalavond van mijn dochter.

Tops

De shirts zijn uniek ( ontwerp op verzoek en naar wens) en enorm origineel.

Gees van Asperen

Prima, snel schakelen ivm last minute bestelling