Koen

Het was een prima reis, goede humoristische en kundige reisleider en goede chauffeurs, voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleider was super. Humor en een goede kennis van de stad. Veel kunnen zien in weinig tijd. Ook het ontbijt was erg goed! Op een paar verbeterpuntjes na is de reis erg goed bevallen.

A.J. BUT

Prima reisprogramma, gezellige gids en uitmuntende chauffeur

Sterke punten tijdens de reis?

goede verhouding tussen excursie- en vrijetijd

Hanneke

Heel veel gezien en gehoord van uitstekende gids Bart.

Sterke punten tijdens de reis?

Gids Bart ter plaatse heeft de reis voor 90 % gemaakt.

Goed georganiseerde reis. Reisleider gaf veel praktische informatie en informatie over de bezienswaardigheden in de stad.

Sterke punten tijdens de reis?

Prettige sfeer in de groep. Prettige bus. Goed hotel. Goed ingevuld en georganiseerd programma.

Faesjes

Wij zijn een midweek in Berlijn geweest met ons gezin. Het is ons prima bevallen. We hadden een prima en gezellige gids, die de trip nog leuker heeft gemaakt. Het duurt wel lang als je in Nederland... Wij zijn een midweek in Berlijn geweest met ons gezin. Het is ons prima bevallen. We hadden een prima en gezellige gids, die de trip nog leuker heeft gemaakt. Het duurt wel lang als je in Nederland bent, voordat je weer thuis bent, maar dat nemen we op de koop toe.

Sterke punten tijdens de reis?

geweldige gids uit België en prima chauffeur

virgin ia kranendonk

Heel goede ervaren veel gezien

heel goede reisleidster

G. Huizinga

4 dagen Londen

Sterke punten tijdens de reis?

Strakke organisatie. Met een gids. Keurig.

René Spee

Met Van Nood een mooie 4-daagse reis gehad naar Londen. Vooral de reisleider Miguel en de chauffeur Jurgen waren uitstekend. Het hotel lag wat ver buiten het centrum, maar was prima.

Reisleider en chauffeur.

Adriaan van Esveld en Willemien Loeffen

We hebben een heerlijke reis gehad en genieten nog na.

Sterke punten tijdens de reis?

We zijn heel erg te spreken over de reisleider Rob, geweldig goed in zijn vak. Hij heeft veel kennis om te kunnen delen, weet dat op een aanstekelijke manier te brengen en is in staat om de sfeer in... We zijn heel erg te spreken over de reisleider Rob, geweldig goed in zijn vak. Hij heeft veel kennis om te kunnen delen, weet dat op een aanstekelijke manier te brengen en is in staat om de sfeer in de groep relaxt te krijgen.
We zijn ook blij geweest met de chauffeur Jos. Als we zelf rijden, kunnen we weleens gestrest zijn. Nu voelden we ons helemaal op ons gemak en veilig bij hem.

H.Souverein

Goede reis, reisleider met veel ervaring en veel kennis over Londen, prima chauffeur, ik was 45 jaar geleden voor het laatst met bus op vakantie geweest dus alles was nieuw. Ik vond het vervelend... Goede reis, reisleider met veel ervaring en veel kennis over Londen, prima chauffeur, ik was 45 jaar geleden voor het laatst met bus op vakantie geweest dus alles was nieuw. Ik vond het vervelend dat we de eerste avond meteen gedwongen werden om mee te gaan eten en een toer door Londen te doen waar we ongevraagd voor moesten betalen, ik ga dit met v. Nood bespreken. Duur van de reis viel mee door onderbreking van de bootreis.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel was heel goed, schone kamer en badkamer, goed bed, alles zoals op het plaatje stond en personeel was erg vriendelijk. Bereikbaarheid van Londen met openbaar vervoer was ook prima, hotel... Het hotel was heel goed, schone kamer en badkamer, goed bed, alles zoals op het plaatje stond en personeel was erg vriendelijk. Bereikbaarheid van Londen met openbaar vervoer was ook prima, hotel lag vlak bij treinstation.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste H. Souverein, wij willen graag reageren op uw aanmerkingen, maar kunnen op de naam souverein niets vinden in onze bestanden, heeft u een reserveringsnummer, of op zijn minst wanneer en voor... Beste H. Souverein, wij willen graag reageren op uw aanmerkingen, maar kunnen op de naam souverein niets vinden in onze bestanden, heeft u een reserveringsnummer, of op zijn minst wanneer en voor hoeveel dagen u in Londen bent geweest ?
Dank en met groeten. H. Schipper / Van Nood reizen