Willeke

Hele goede ervaring gehad met Van Nood Reizen! We zijn 5 dagen naar Praag geweest. Chauffeur en reisleidster waren erg leuk. Wij hadden wel met de meeste excursies meegedaan, absoluut de moeite... Hele goede ervaring gehad met Van Nood Reizen! We zijn 5 dagen naar Praag geweest. Chauffeur en reisleidster waren erg leuk. Wij hadden wel met de meeste excursies meegedaan, absoluut de moeite geweest. Het hotel zelf was redelijk, behalve het ontbijt. Uitgedroogd brood, koffie die niet te drinken was.. Toen had iemand een supermarkt ontdekt, die op 5 minuten van het hotel zat. Daar hebben we toen wat verse broodjes en drinken gehaald.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Verhoeven, bedankt voor de complimenten voor chauffeur en reilsieding, en wij zijn blij dat u een hele goede ervaring heeft gehad.
Wij hebben het hotel aangesproken op het ontbijt...
Wij hebben het hotel aangesproken op het ontbijt dat zoals u aangeeft niet goed was, wij danken u voor de opbouwende kritiek en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen gaan zijn.
Met vriendelijke groet. H.Schipper / van Nood reizen

André

Prima geregeld, geen klachten

José Assmann

Het was een fantastische mooie reis naar Ierland.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur was zeer ervaren en wist veel te vertellen onderweg (in en buiten Ierland), was steeds in een goed humeur
en probeerde steeds het iedereen naar de zin ta maken!

J.W. Veerman

Er was weinig organisatie, werd niets verteld en moesten alles vragen.

Normaal.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Veerman, er is tijdens deze 5 daagse reis wel degelijk tijd om te shoppen, u kunt
wel of niet meedoen aan bepaalde excursies en zo tijd hiervoor inruimen.
U heeft wel gelijk dat...
wel of niet meedoen aan bepaalde excursies en zo tijd hiervoor inruimen.
U heeft wel gelijk dat de Van Nood bordjes goed zichtbaar moeten zijn, en dat de chauffeur bij
terugkomst moet uitleggen wat er gaat gebeuren, wij hebben hem hierop aangesproken.
Met dank voor uw opbouwende kritiek.
Vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Mariska Weerensteijn

Onze 4 daagse reis was geweldig.Veel gezien en gedaan.Jammer dat we min of meer de eerste avond verplicht mee moesten met het eten en de lichtjestour door de stad.Je kon er ook voor kiezen om zelf... Onze 4 daagse reis was geweldig.Veel gezien en gedaan.Jammer dat we min of meer de eerste avond verplicht mee moesten met het eten en de lichtjestour door de stad.Je kon er ook voor kiezen om zelf sávonds om 11 uur in het hotel te komen.Maar na een hele dag in een bus ziten en dan ergens afgezet worden in Londen om dan vervolgens maar uit te zoeken hoe je bij het hotel kwam,was voor ons geen optie.De excursies waren wel leuk,maar wel aan de dure kant.Marianne en onze chauffeur Ferdinand deden het Super.Enige minpuntje was dat we de laatste ochtend om half 6 wakker gebeld werden door de hotel telefoon,maar dat was een foutje van het hotel.Al met al een Super leuke reis en eht een aanrader!

Sterke punten tijdens de reis?

Mooi Hotel,leuke gids en leuke chauffeur.Alles goed geregeld!

Ans

Geweldige ervaring

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Van Iersel, helaas kunnen busreizen alleen voor dit soort prijzen worden aangeboden als we veel opstapplaatsen aanbieden.
Soms geeft dit dan inderdaad een wel erg lange route zoals...
Soms geeft dit dan inderdaad een wel erg lange route zoals in uw situatie, gelukkig was dit
een uitzondering.
Wij zijn blij dat u de verdere reis als prima beoordeeld maar bieden u onze excuses voor deze wel erg lange aanvoerroute. H. Schipper / Van Nood reizen

Ad Pigmans

Goede heen en terugreis met zeer ervaren chauffeur die ook in Berlijn zeer goed de weg wist. Geweldig programma met een fantastische gids die ons alle hoogtepunten van Berlijn en Potsdam heeft... Goede heen en terugreis met zeer ervaren chauffeur die ook in Berlijn zeer goed de weg wist. Geweldig programma met een fantastische gids die ons alle hoogtepunten van Berlijn en Potsdam heeft laten zien

Sterke punten tijdens de reis?

Goed hotel met gezellige lounge en prima ontbijt.

Peter

Leuke reiservaring

Sterke punten tijdens de reis?

Mogelijkheid tot avondeten en excursies optioneel

Erg bijzonder.. eigenlijk 1 dag tekort
En de reis duurt lang doordat er op verschillende plaatsen moet stoppen

nee

Langens

Tevreden over de reis. Iets minder te spreken over de chauffeurs die ons van den Bosch naar hazeldonk bracht. Hij wist zelf de weg niet naar de opstap plaatsen in Eindhoven en Tilburg. Ik heb de... Tevreden over de reis. Iets minder te spreken over de chauffeurs die ons van den Bosch naar hazeldonk bracht. Hij wist zelf de weg niet naar de opstap plaatsen in Eindhoven en Tilburg. Ik heb de routeplanners op mijn telefoon moeten gebruiken.