Monique Kranenburg

Het was geweldig! Alleen hadden we een kakkerlak in de kamer en de reisleidster heeft dit gelijk geregeld, hele goede service! De chauffeur was ook heel vriendelijk en ze waren heel erg sociaal!!!!

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleidster regelde het adecaat!!!

A.M.van Dijk

Geweldige dagen gehad, dankzij de hostess Marianne wat een vakvrouw, ook een pluim voor de chauffeur Patrick.
Ga zeker nog eens mee met Van Nood.

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel was super ontbijt in hotel was goed.
Goede organisatie.

Buckens

Het was een superleuke trip. Veel gezien en gedaan en een geweldige reisbegeleidster. Ook de bus chauffeur was top. 1e keer in Parijs, nou dat was niet te merken. Ik ga snel weer??

Sterke punten tijdens de reis?

De reisbegeleidster en de chauffeur, zo goed op elkaar afgestemd. Dat je een ontspannende reis had zonder zorgen

Kees

Onze ervaring met van nood was top en dat was mede door de fantastische reisleider Marianne ????????

Henriette

Veel gezien tijdens deze 3 daagse reis naar Parijs.
Reisleidster was top!

Sterke punten tijdens de reis?

In korte tijd heel veel gezien.
Prima hotel.
goede reisleidster Sybilla!

Lia van Wanrooij

Mooie stad ,druk programma

Sterke punten tijdens de reis?

Wouter een super goede en gezellige chauffeur , ook de gids was zeer goed.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Van Wanrooij, in 2 en 3 sterren hotels zijn koelkast en wifi niet automatisch inbegrepen, wij willen de prijs voor u niet verhogen dus geven iedereen hierin een eigen keuze ter... Beste mevrouw Van Wanrooij, in 2 en 3 sterren hotels zijn koelkast en wifi niet automatisch inbegrepen, wij willen de prijs voor u niet verhogen dus geven iedereen hierin een eigen keuze ter plaatse.
En helaas zijn de brandweervoorschriften in Oost-Europa iets soepeler dan bij ons, dit hotel voldoet aan alle geldende (lokale) veiligheidsvoorschriften, maar dat u zich daar niet helemaal fijn bij voelt begrijpen wij.
Dank voor uw complimenten aan het adres van gids en chauffeur.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Leuke reis, door de chauffeur alles perfect geregeld, duidelijke informatie over vertrektijden en in te passen eigen intiatieven

perfecte comfortabele bus

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer/mevrouw Verheul, het hotel waar u verbleef heeft een gratis pendeldienst naar het treinstation vanwaar u in ca. 20 minuten een rechtstreekse verbinding heeft met station
Prater in het...
Prater in het hart van Wenen, oftewel ons inziens is het centrum goed bereikbaar.
Dank u wel voor uw uitstekende waardering ! en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet. H. Schipper / Van Nood reizen

catharina

Was weer prima!! Zoals voorgaande jaren

Reisleider was super!! Jan Willem

Bianca

Voor de 2de keer meegewerkt met Van Nood en wederom een hele mooie stedentrip gehad.

Sterke punten tijdens de reis?

De buschauffeur Cor en zijn vrouw Toos beiden liefhebbers van de stad Berlijn en wilden dit graag delen met het reisgezelschap....echt super!!

Hele leuke vakantie gehad!

Nederlands sprekende reisgids