Nicole

In eerste instantie een stedentrip naar Berlijn geboekt maar omdat de bus niet vol genoeg was werd deze geannuleerd. Omdat Praag ook op ons verlanglijstje stond de reis ingeboekt naar Praag. Dit... In eerste instantie een stedentrip naar Berlijn geboekt maar omdat de bus niet vol genoeg was werd deze geannuleerd. Omdat Praag ook op ons verlanglijstje stond de reis ingeboekt naar Praag. Dit ging supersnel en simpel. De reis van en naar Praag zijn goed verlopen ondanks de vertraging heen en terug buiten de schuld om van de fantastisch chauffeur Frans. Wij hebben besloten onze eigen weg te gaan in Praag dus over de excursies geen oordeel. Hotel was simpel met saaie kamers maar alles zat erin wat nodig is. Ontbijt was prima en de bedden lagen heerlijk. Hotel Globus is een goed gelegen hotel met een heerlijk restaurant naast de deur maar met zeer onvriendelijk balie personeel. We,zouden zeker nog eens met van Nood reizen reizen.

Sterke punten tijdens de reis?

Fijne chauffeur. Fijne reis. Goed ontbijt en goede bedden. Hotel op prima lokatie, met metro snel in het centrum. Medewerkers van van Nood zijn vriendelijk en prima. Goede vijfdaagse stedentrip naar... Fijne chauffeur. Fijne reis. Goed ontbijt en goede bedden. Hotel op prima lokatie, met metro snel in het centrum. Medewerkers van van Nood zijn vriendelijk en prima. Goede vijfdaagse stedentrip naar Praag.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, wij hebben hotel Globus aangesproken op het minder vriendelijke receptiepersoneel, onze excuses hiervoor.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Goedkope reis, oude bussen, ophaalbussen met grote pauzes, technisch goede chauffeur die voor de eerste keer op Praag reed, pedante gids die wel veel wist, matig hotel, maar opnieuw, alles was erg... Goedkope reis, oude bussen, ophaalbussen met grote pauzes, technisch goede chauffeur die voor de eerste keer op Praag reed, pedante gids die wel veel wist, matig hotel, maar opnieuw, alles was erg goedkoop. De chauffeur van de terugbus schold op de chauffeur die ons veilig heen en weer naar Praag had gebracht.

Sterke punten tijdens de reis?

De veilige rijstijl van de chauffeur die ons heen en weer naar Praag reed.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Kruijt, u geeft het zelf al aan, alles zeer goedkoop, dus krijgt men inderdaad niet de meest luxe hotels, maar natuurlijk wel zeer veilig materiaal.
Wij hebben de chauffeur die tegen...
Wij hebben de chauffeur die tegen zijn collega tekeer ging een waarschuwing hiervoor gegeven,
hier heeft u gelijk in, dit hoort niet in het bijzijn van klanten.
Met vriendelijke groet. H. Schipper / Van Nood reizen

Habieb Jaggoe

Prettige reis

neen

Een leuke 3 daagse stedentrip gehad.

Mooie kamers,
lekker ontbijt met genoeg keuze .

Samen met mijn zoon naar londen geweest .was erg leuk goed georganiseerd en een leuke gids/reislijdster en een goede buschauffeur. Het millennium hotel was ook goed en vriendelijk personeel. Samen met mijn zoon naar londen geweest .was erg leuk goed georganiseerd en een leuke gids/reislijdster en een goede buschauffeur. Het millennium hotel was ook goed en vriendelijk personeel.
Als je niet meedeed met een excursie dan kon je toch met de bus meerijden.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede buschauffeur en reislijding , goed hotel

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, bedankt voor uw complimenten voor ons personeel en het hotel.
Beste mevrouw, bedankt voor uw complimenten voor ons personeel en het hotel.
We vermelden echter wel degelijk dat de overtochten per ferry zijn, verdere informatie qua stops en dergelijke melden wij juist met opzet niet.
U kunt zich voorstellen dat vanwege weer, files, stakingen, enz. iedere heen- en terugreis weer net iets anders is en vanzelfsprekend wordt er altijd een etens stop gemaakt.
Met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen

Leo van de Voort

Voor de tweede keer een stedentrip met van Nood en Oostenrijk. Wederom zeer geslaagd. Leuk gezelschap en zelfs de bus indeling was goed geregeld.

Sterke punten tijdens de reis?

De zeer ervaren gids en chauffeur. Altijd vriendelijk en meelevend.

fam nillesen

Geweldige organisatie, busreis van 4 dagen naar londen gemaakt met super reisleiding erg kundig en een geweldig goede busschauffeur. zeker aan te raden !!

Sterke punten tijdens de reis?

de reisleiding Marian en chauffeur Patrick hebben het helemaal goed gedaan, veel gezien en ook veel goede leuke informatie gekregen , goede indruk van londen

John Streur

Leuke, leerzame trip naar London. Reis per bus en boot prima, begeleiding van Marianne zeer aangenaam. Zeer amusant! Ook respect voor chauffeur Ferdinand.

Never a dull moment!

A Vis

Een prima reis, althans de uitvoering ervan.
En verder voor de rest, zie mijn uitleg hieronder.

Uitstekende chauffeur.!!!
prima reis met deze bus, en mooi op tijd
Goede gids veel gezien en geleerd. !!!

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Vis, zelden krijgen wij deze klacht, men waardeert het eten juist zeer, en met regelmaat eten wij zelf ook incognito mee bij deze restaurants.
Onze excuses dat het u niet beviel,...
Onze excuses dat het u niet beviel, en dank voor de complimenten voor onze gids en chauffeur.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Marga

Leuke reis naar Londen onder de gezellige en vakkundige begeleiding van Marianne en Patrick!!!