Yu Li

Heel goed ervaring driver heel aardig helpful!

Uitstekend

Ernst

We hebben een superleuk weekend gehad!!!

Sterke punten tijdens de reis?

Berlijn is een superleuke stad. Echt een aanrader! Prima hotel! Chauffeur en reisleider goed.

C. Rouwendal

Goed georganiseerd lang weekend Berlijn. Prima chauffeur, zeer goede Nederlandse gids. De enige (kleine)minpunten (waar Van Nood reizen geen debet aan heeft) die wij hebben ondervonden waren een... Goed georganiseerd lang weekend Berlijn. Prima chauffeur, zeer goede Nederlandse gids. De enige (kleine)minpunten (waar Van Nood reizen geen debet aan heeft) die wij hebben ondervonden waren een super chagrijnige receptionist van het hotel en slechte hoofdkussens.
Deze reis, met Van Nood, is zeker aan te raden!

Sterke punten tijdens de reis?

Prima kamer, fijne bedden, restaurant-en barpersoneel zeer aardig/behulpzaam

Familie Poelstra

Op maandag 8 augustus werd door de reisleider Michiel een voorstel gedaan om in een Frans restaurant het "diner" te nuttigen voor 25 pond per persoon en dit bij hem ipv het restaurant af te... Op maandag 8 augustus werd door de reisleider Michiel een voorstel gedaan om in een Frans restaurant het "diner" te nuttigen voor 25 pond per persoon en dit bij hem ipv het restaurant af te rekenen. Dit hebben wij gedaan de drankjes van die avond hebben wij wel in het restaurant afgerekend op zijn verzoek.De volgende dag toen wij met ons gezin weer naar dit Frans restaurantje gingen kwamen wij erachter dat het " diner" waar wij de reisleider 25 pond voor hebben betaald 16,50 pond was. Dit vonden wij teleurstellend om te zien en voelen ons opgelicht ,dat de reisleider op deze manier aan d gasten van Nood reizen verdiend. Op de maandagavond konden wij niet terecht in het hotel volgens de reisleider er zou een rondleiding plaatsvinden voor 18 pond per persoon, wij gingen hiermee akkoord . Na de ervaring van het zien van de menukaart dat wij veelste veel hebben betaald zijn we ook anders gaan denken over de rondrit van de maandag .Hoe hadden wij dan in ons hotel moeten komen en dat voor 18 pond per persoon.Wij zijn blij dat wij niet met de andere excursies zijn meegegaan .Wij hebben deze ervaring methode andere reizigers gedeeld ,merendeel vond het ook teleurstellend Wij voelen ons opgelicht en zijn niet meer van plan om. Met Van Nood te gaan reizen. Een reisleider die je vertrouwen wekt waarvan je aan neemt dat hij het beste met je voor heeft verwachten wij niet dat hij aan je wil verdienen. Nog mails teleurstellend hoe dit is gelopen. De bus zat op de terugreis zonder diesel? Bijn A4 uur moeten wachten om verder te kunnen zonder enige informatie van de reisleider, ongelofelijk !! Bus had ook erg slecht werkende airco ,erg koud gehad

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel zeer prettig, Vriendelijk behulpzaam personeel. Mooie nette kamers. Geweldig ontbijt.Niets op aan te merken

W. Verhaaf

Fijne reis. Veel gezien, en gedaan. Veel informatie. Echter, wat mij erg tegenviel was de prijs opgave in de brochure. De werkelijke prijs was vele malen hoger. De terugreis was een verschrikking.... Fijne reis. Veel gezien, en gedaan. Veel informatie. Echter, wat mij erg tegenviel was de prijs opgave in de brochure. De werkelijke prijs was vele malen hoger. De terugreis was een verschrikking. om 9.00 in de ochtend vertrokken en om 02.30 uur thuis. Geen drankje, geen toilet. Voor jonge kinderen een ramp.

Marcel

Ontzettend fijn weekend gehad. Mede door de enorm fijne gids en chauffeur is dit weekend ons meer dan top bevallen. Het eten is eigenlijk het enige mindere wat ik kan noemen.

Sterke punten tijdens de reis?

Wij hebben een enorm fijne gids evenals chauffeur gehad! Niets anders dan lof over dit koppel. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de chauffeur die ons vanuit Utrecht naar Eindhoven bracht. Er... Wij hebben een enorm fijne gids evenals chauffeur gehad! Niets anders dan lof over dit koppel. Helaas kan ik niet het zelfde zeggen over de chauffeur die ons vanuit Utrecht naar Eindhoven bracht. Er moesten meerdere mensen naar de wc echter weigerde de chauffeur om de deur te openen. Deze was kapot volgens meneer echter zijn wij met dezelfde bus naar London gegaan en bleek het een kwestie van een knopje indrukken. Het hotel was perfect evenals het ontbijt en de mensen die er werken. Het programma is ook meer dan perfect!! Kortom, wij hebben een heel erg fijn weekend gehad!

a ten have

Heerlijke driedaagse trip naar Londen gehad. Geweldig . Zeker voor herhaling vatbaar.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer tevreden, niets om aan te merken. Goed geregeld. keurige mensen.

Janette

Al eerder stedenreizen gedaan bij van Nood en ook deze keer weer zeer tevreden.

Sterke punten tijdens de reis?

De gids was erg prettig, persoonlijk en kon boeiend vertellen.
Praag is een prachtige stad.

Eerste dag is erg lang en vermoeiend. Optionele avondtour ( van 18 euro pp! ) is eigenlijk niet optioneel, je moet wel mee anders kun je niet naar het hotel. Inchecken kun je niet alleen en bagage... Eerste dag is erg lang en vermoeiend. Optionele avondtour ( van 18 euro pp! ) is eigenlijk niet optioneel, je moet wel mee anders kun je niet naar het hotel. Inchecken kun je niet alleen en bagage ligt nog in de bus. Eigenlijk is het gewoon een rit door de stad naar het hotel.
De tour naar Windsor staat in de info niet als optioneel, staan ook geen kosten voor vermeld, maar dit blijkt ter plaatse toch geld te kosten. Niet erg netjes.
Optionals zijn sowieso behoorlijk prijzig, zoals de wandeling van een uur door eigen reisleiding ( 14 euro pp )
Niet alle optionals staan vermeld, zoals de london eye en de the dungeons.

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel: ligging en service

Informatie van de reisleiding bij het passeren van diverse gebouwen ed