Ik heb heel erg genoten typend mijn reis naar Parijs erg leuk gehad

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, heel fijn om te horen dat u genoten heeft !
dank en met groeten, Hugo

mevr van dinther romme

Het was een geweldige reis . heel mooi rust gevend en veel gelachen met de mede passagiers .met de bus is voor ons een nieuwe ervaring maar heel goed bevallen voor herhaling vatbaar. de bus... Het was een geweldige reis . heel mooi rust gevend en veel gelachen met de mede passagiers .met de bus is voor ons een nieuwe ervaring maar heel goed bevallen voor herhaling vatbaar. de bus chauffeur was vriendelijk en gaf veel informatie.

Sterke punten tijdens de reis?

nee alles is goed verlopen

raymond van raaij

Vijf dagen naar Berlijn geweest . Fantastische trip. Mooi hotel ( Holiday Inn City East ) met goed ontbijt. Toffe chauffeur Cor met gezellige ondersteuning van z'n vrouw Toos als buscateraar. Ook... Vijf dagen naar Berlijn geweest . Fantastische trip. Mooi hotel ( Holiday Inn City East ) met goed ontbijt. Toffe chauffeur Cor met gezellige ondersteuning van z'n vrouw Toos als buscateraar. Ook een goede gids ( Ben ). Absoluut aan te bevelen.

Geert Straten

Fijne Reis, in een korte tijd veel gezien van Praag. Concentratiekamp terezin bij theresienstadt heeft bij ons veel indruk achtergelaten!

Sterke punten tijdens de reis?

Leuk gezelschap, leuke fijne chauffeur (Richard). En een gedreven enthousiaste reisleidster (Jana) uit Praag!

Gerda Vis en Stan Veliscek

Fijne dagen in Praag gehad met van Nood Reizen. Boeken en omboeken nadat reis van voorkeur niet doorging, verliep vlekkeloos, ook teveel betaalde bedrag binnen enkele dagen teruggestort gekregen.... Fijne dagen in Praag gehad met van Nood Reizen. Boeken en omboeken nadat reis van voorkeur niet doorging, verliep vlekkeloos, ook teveel betaalde bedrag binnen enkele dagen teruggestort gekregen.
Bus was echter erg rumoerig en schudderig. Volgens chauffeur omdat de motor niet in orde was (?!). Druk programma, maar daardoor veel kunnen zien.

Sterke punten tijdens de reis?

Super goede plaatselijke gids, Jana. Gaf veel informatie, maar had ook veel aandacht en zorg voor haar groep en individuen.
Prettig hotel, eenvoudig maar voldoende voorzieningen en heerlijk...
Prettig hotel, eenvoudig maar voldoende voorzieningen en heerlijk geslapen.

Goed, goed hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur en de reisleider verdienen een pluim

Ho

Slecht hotel

Niks

Reactie Van Nood Reizen:

Beste klant, voor een "bepaalt" bedrag heeft u een redelijk goed hotel ontvangen, netjes en op een haalbare locatie van het centrum.
Wij hopen dat u zich ondanks dat u zeer weinig...
Wij hopen dat u zich ondanks dat u zeer weinig heeft betaald toch heeft vermaakt in Praag.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

TvdHoek

Praag is prachtig geen woord teveel beloofd in jullie aankondigingen. Hotel verder prima kwaliteit/prijsverhouding. Goede gids en prima chauffeur.

Sterke punten tijdens de reis?

Ja het ontbijt was prima. mooie ruime kamers,

Rebecca Schoonderbeek

3 Day bus tour to Paris. Nico was the driver and Rob was the tour guide. So many things were a huge disappointment over this trip!

Sterke punten tijdens de reis?

Just right amount of walking round Paris. Got to see so much in a short time. Our girls got to see lots of Paris on our tour which was what we wanted.