Anneke Hendrikx

De busreis vanaf de opstapplek naar het centrale punt Apeldoorn was een vreselijke ervaring. Chauffeur, Jan Beemsterboer, was een gevaar op de weg. Het hotel was op zich aardig, maar de liften... De busreis vanaf de opstapplek naar het centrale punt Apeldoorn was een vreselijke ervaring. Chauffeur, Jan Beemsterboer, was een gevaar op de weg. Het hotel was op zich aardig, maar de liften waren regelmatig stuk en dus slecht. Geen airco op de kamer en de ramen konden 's nachts niet open vanwege geluidsoverlast. De terugreis was ook afschuwelijk, dit i.v.m. het uitvallen van de airco: het was 38 graden celsius . De chauffeur, Richard, heeft de reis gered, hij was fantastisch en inventief!!

Sterke punten tijdens de reis?

Chauffeur Richard, zijn optimisme!

Prima reis, mede door het fantastische weer! Chauffeur Cor en zijn vrouw Toos zorgen goed voor de gasten. Cor een zeer deskundig chauffeur en Toos prima voor de catering!

Sterke punten tijdens de reis?

Chauffeur en hostess, het hotel en het programma. Gids Ben en Bart zeer deskundig. Vrijheid om je al dan niet aan te sluiten bij het programma.

Goede ervaring met onze Londen reis. Uitgebreid programma en deskundige leiding.

Sterke punten tijdens de reis?

De vriendelijke , deskundige gids en betrouwbare chauffeur. Een uitstekend, schoon hotel.

R. M. Burnet

Prettiog ondervonden.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede ontvangst en goede service.

Wilfred

12aug. Berlijn .
Goed hotel.zeer ervaren en bedreven buschauffeuse.Chapeau.
Een gids die zeer veel wist en waarover hij had.
Berlijn v.e. Andere kant gezien. Interresant. 12aug. Berlijn .
Goed hotel.zeer ervaren en bedreven buschauffeuse.Chapeau.
Een gids die zeer veel wist en waarover hij had.
Berlijn v.e. Andere kant gezien. Interresant.
Zelf op de terugreis met zeer veel file's goed improvisatie vermogen
van Elke de chauffeuse.

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleider wist geweldig veel over Berlijn.

Goede chauffeur en gids

Zeer goede chauffeur.

Voor mij Paris in memory lane. Voor mijn kleindochter een nieuwe ontdekking.

C. v.d. Broek-Andeweg

Dit was een reis van oma met 2 kleindochters.
We hebben niet aan alle aanbiedingen meegedaan, maar wat we gedaan hebben was prima verzorgd.
Jan-Willem was een attente reisleider.

Bianca

Super weekend gehad, mede door de enthousiaste reisleidster met veel kennis!

Geweldige reisleidster!

Heinsmann van Hulst

Heb met mijn dochter een 3 daagse busreis naar Londen gemaakt. Deze reis is ons goed bevallen. Ondanks flinke vertragingen door allerlei redenen op de heenreis zijn wij goed opgevangen door de... Heb met mijn dochter een 3 daagse busreis naar Londen gemaakt. Deze reis is ons goed bevallen. Ondanks flinke vertragingen door allerlei redenen op de heenreis zijn wij goed opgevangen door de reisleidster Astrid. Beveel deze organisatie zeker aan bij vrienden en kennissen van ons. De dames Heinsmann

Sterke punten tijdens de reis?

Wij vonden het zeer fijn om zelf te bepalen met welke excursie je mee kon, deed je dat niet dan werd je niet aan je lot overgelaten en we kregen veel tips en het meerijden in de bus. Super en zeker... Wij vonden het zeer fijn om zelf te bepalen met welke excursie je mee kon, deed je dat niet dan werd je niet aan je lot overgelaten en we kregen veel tips en het meerijden in de bus. Super en zeker een sterk punt.