Na mijn eerste bezoek aan Praag vind ik een tweede bezoek zeer de moeite waard over een paar jaar.
Reis heb ik ook als oriëntatie gedaan om nogeens met het vliegtuig te gaan en een hotel te boeken.

Sterke punten tijdens de reis?

De avondprogramma's vanaf het diner heb ik meegedaan en overdag zelf een programma gemaakt van wat ik wilde gaan bezoeken zoals o.a. het Kafka museum.

Heb een leuke vakantie gehad....eerste keer dat ik zo'n busreis maakte...is me erg meegevallen

goede begeleiding

Cees Graas

Fantastische reis naar Praag met 2 fantastische mensen die ons begeleidden namelijk : ONZE chauffeur Ferdinand en reisleidster in Praag "spraakwaterval" Janna. Veel gezien en beleefd. Dit ook te... Fantastische reis naar Praag met 2 fantastische mensen die ons begeleidden namelijk : ONZE chauffeur Ferdinand en reisleidster in Praag "spraakwaterval" Janna. Veel gezien en beleefd. Dit ook te danken aan mijn medereizigers jong en oud voor de geweldige sfeer.

Sterke punten tijdens de reis?

Uitstekende begeleiding. Veel bezienswaardigheden gezien in een korte periode wat wel vermoeiend is.

Truus Krutwagen

Hele leuke stedentrip prima prijs en kwaliteit verhouding. We zijn tevreden en hebben het het heel erg leuk gehad.

Sterke punten tijdens de reis?

leuke gids die alles goed regelde

Hele leuke reis, heel goed geregeld, prima hotel, goede reisleider, aan iedereen aan te bevelen!

Hotel, reis, excursies optioneel

Voor de eerste keer mee en meer gehad dan verwacht en in omschrijving stond. Reisleider zeer goed op de hoogte en gaf alles goed en duidelijk aan. Goed hotel, misschien iets te ver van centrum... Voor de eerste keer mee en meer gehad dan verwacht en in omschrijving stond. Reisleider zeer goed op de hoogte en gaf alles goed en duidelijk aan. Goed hotel, misschien iets te ver van centrum vandaan.
We hebben in ieder geval samen genoten en bijna aan alles meegedaan.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer verzorgd goed hotel, nette kamer, goed bed en goed ontbijt.

Ben van de Luijtgaarden

De reis is ons prima bevallen.
Prima chauffeur en goede reisbegeleider.

Sterke punten tijdens de reis?

Het is in zijn geheel prima verlopen

Zeer goede ervaring. We hebben Parijs op zijn mooist gezien ondanks dat de boottocht, vanwege de hoge waterstand, niet door kon gaan. De reisleider heeft een uitstekend alternatief bedacht,... Zeer goede ervaring. We hebben Parijs op zijn mooist gezien ondanks dat de boottocht, vanwege de hoge waterstand, niet door kon gaan. De reisleider heeft een uitstekend alternatief bedacht, eigenlijk nog interessanter dan de boottocht. Het is ook aan hem dat wij complimenten willen geven omdat hij zo bevlogen ontzettend veel informatie geeft over de historie en blikvangers van Parijs. De chauffeur is ook een vakman. Hij moest capriolen in het verkeer uithalen en deed dat in alle rust en zeer bekwaam. Dit koppel maakt dat onze reis zo aangenaam is verlopen. Wij volgend het hele aangeboden programma en dan ben je de hele dag met reisleider en chauffeur samen. Genoten!

Sterke punten tijdens de reis?

De reisleider Rob en chauffeur Farik als sterk koppel en aangename mensen.

Leuk. Gezellig. Gids Rob zeer ervaren en heel gezellig. Chauffeur Farik zeer kundig. Beiden hebben ervoor gezorgd dat de reis zo bijzonder was. Aanrader. Zijn al aan het kijken voor de volgende trip... Leuk. Gezellig. Gids Rob zeer ervaren en heel gezellig. Chauffeur Farik zeer kundig. Beiden hebben ervoor gezorgd dat de reis zo bijzonder was. Aanrader. Zijn al aan het kijken voor de volgende trip met Van Nood Reizen

Sterke punten tijdens de reis?

Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend, zeker ook voor wat betreft uitstapjes/diner. Verder een speciale melding voor onze gids Rob en chauffeur Farik. Beiden zeer vriendelijk, het chauffeuren doe ik... Prijs/kwaliteit meer dan uitstekend, zeker ook voor wat betreft uitstapjes/diner. Verder een speciale melding voor onze gids Rob en chauffeur Farik. Beiden zeer vriendelijk, het chauffeuren doe ik Farik niet na en Rob zijn uitleg mbt tot alle uitstapjes en zijn kennis over alles maakten het toch wel zeer leuk en gezellig.

GHM Loeffen

We hebben een mooie, veilige reis gehad. De hotels waren goed, de tijden klopten allemaal en de benodigde toegangskaarten werden door de chauffeur/reisleider keurig verzorgd. Een zéér groot minpunt... We hebben een mooie, veilige reis gehad. De hotels waren goed, de tijden klopten allemaal en de benodigde toegangskaarten werden door de chauffeur/reisleider keurig verzorgd. Een zéér groot minpunt was dat de chauffeur/reisleider gedurende de gehele reis wel technische zaken met ons besprak maar dat hij geen enkele maar dan ook geen enkele algemene informatie, noch specifieke informatie gaf over Ierland en over de bezochte bezienswaardigheden. Ook de informatie vanuit de organisatie was zéér summier, daar hebben we weinig of niets aan gehad maar gelukkig hadden we ons voorbereid en konden we zelf lezen over wat er zou komen.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur was een geweldige!!! Met zo'n bakbeest door Ierland, ik geef het je te doen. Chapeau voor de technische vaaardigheid van deze man.