Leuke reis met een goede chauffeur. Punt van verbetering is dat er eerder een excursie aanbod beschikbaar moet zijn met de prijzen. Dan kan je vooraf al bekijken wat je wilt en ervoor zorgen dat... Leuke reis met een goede chauffeur. Punt van verbetering is dat er eerder een excursie aanbod beschikbaar moet zijn met de prijzen. Dan kan je vooraf al bekijken wat je wilt en ervoor zorgen dat je genoeg contant geld heb
Nu kreeg je een half A4tje met het aanbod en werden de prijzen apart doorgenomen door de gids kwam niet echt professioneel over. Lichttour viel tegen hoewel het al redelijk vroeg donker werd was er weinig lichtspektakel. Prijsverhoging en kwaliteit is prima. Hotel trouwens ook. Goed ontbijt vriendelijk en behulpzaam.

Sterke punten tijdens de reis?

Chauffeur behulpzaam . Goed hotel.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, het excursieaanbod en de bijbehorende prijzen veranderen met enige regelmaat, hierdoor kunnen wij dit niet vooraf doorgeven, wij vermelden overal dan ook ca. prijzen.
Dit juist om...
Dit juist om actueel te zijn, en niet later met verhogingen te hoeven komen.
De lichttour noemen wij zo omdat deze langs alle prachtig verlichte gebouwen gaat, van een
echt spektakel is echter geen sprake, wij omschrijven dit dan ook niet als spektakel.
Bedankt voor het compliment aan onze chauffeur en voor het door ons gekozen hotel.

H Verberne

Het was een fantastische rondreis door Kroatië. Het enige minpunt vonden wij dat het een enorme grote groep was, dit was bij de gidsen die uitleg gaven soms een beetje moeilijk te volgen. Wij zullen... Het was een fantastische rondreis door Kroatië. Het enige minpunt vonden wij dat het een enorme grote groep was, dit was bij de gidsen die uitleg gaven soms een beetje moeilijk te volgen. Wij zullen zeker in de toekomst wederom met "van Nood" reizen.

Goede chauffeur, mooie hotels

Roxanne

Heel leuk weekend Luxemburg geweest met daarbij Trier en Brussel. 2e dag gegeten in een restaurant --> zeer slecht.

Vele mogelijkheden voor excursies
Top chauffeur
Mooie stad
Goed hotel

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Roxanne, smaken verschillen, wij hebben uit uw groep nog een klacht over dit restaurant gekregen maar over het zelfde menu ook meerdere complimenten.
Wij hebben het restaurant op...
Wij hebben het restaurant op de hoogte gesteld en ze aangegeven hier heel scherp naar te kijken, dit is dan ook precies de functie van onze vraag om feedback aan u, bedankt dus voor de opbouwende kritiek en bedankt voor de complimenten aan het adres van het hotel en natuurlijk chauffeur Fariek !

Agnes + Danielle

Wij hebben genoten van onze 3-daagse busreis naar Parijs. Alle waardering voor Ciska de reisleidster en Jos de chauffeur voor de wijze waarop ze onze groep begeleid hebben. Heel veel gezien en... Wij hebben genoten van onze 3-daagse busreis naar Parijs. Alle waardering voor Ciska de reisleidster en Jos de chauffeur voor de wijze waarop ze onze groep begeleid hebben. Heel veel gezien en lekker gegeten.

Uitstekende reisbegeleiding.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste Agnes en Danielle, heel fijn te horen dat jullie direct een andere kamer hebben gekregen, zo hoort het ook !
Minder goed dat er bij het ontbijt nog wel eens iets ontbrak, in de Franse...
Minder goed dat er bij het ontbijt nog wel eens iets ontbrak, in de Franse cultuur ontbreekt het ontbijt trouwens totaal, maar hier moeten ze toch iets meer aandacht aan besteden.
Wij zijn blij dat jullie hebben genoten en lekker hebben gegeten en wij brengen alle complimenten over aan reisleidster Ciska en chauffeur Jos.
Met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen

Everything was good but on first day, the guide was not providing information in english even when there were about 14 people who could not understand dutch. Other than that, it was ok.

Sterke punten tijdens de reis?

Punctual and no delay in departures.

Leuke reis. Goede gidsen. Flexibel ingestelde chauffeur. Van hem kregen we nog een extra sightseeing. Prima!

Margreet Bergs

Goede reis om een eerste indruk van Berlijn te krijgen. Hotel ver uit het centrum maar prima bedden en goede service. Prijs van de reis niet hoog maar er moet erg veel bijgeboekt worden om een en... Goede reis om een eerste indruk van Berlijn te krijgen. Hotel ver uit het centrum maar prima bedden en goede service. Prijs van de reis niet hoog maar er moet erg veel bijgeboekt worden om een en ander te zien. Busreis zeer oncomfortabel door weinig beenruimte. Het was niet mogelijk om wat te gaan verzitten en aangezien de reis in totaal 13uur in beslag nam dus ook erg ongezond. De chauffeur was overigens erg goed en de vering van de bus ook.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede chauffeur, goede bedden en alles op tijd zoals afgesproken. Ook goede afspraken als je niet meedoet met een excursie, bus haalt je dan op vooraf afgesproken plaats op tijd weer op.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Bergs, wij houden de prijs van onze reizen bewust laag, dit met prima 4* hotels die ook altijd goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer.
Klanten kunnen vervolgens zelf bepalen...
Klanten kunnen vervolgens zelf bepalen of- en hoe vaak men iets extra's bijboekt, en zoals u zelf ook al aangeeft werkt dit ook prima als men niet meedoet aan de georganiseerde excursies.
De stoelruimte in al onze bussen voldoet uiteraard aan alle wettelijk verplichte afmetingen, heel vervelend dat u dit als oncomfortabel heeft ervaren.
Bedankt voor uw opbouwende kritiek en wij brengen uw complimenten aan onze
chauffeur over.

Corrie Versteijnen

Jammer dat wij net in Parijs waren in het EK weekend. Hierdoor konden we niet bij de Eiffeltoren komen. Ook de bootreis begon later zodat er weinig tijd was voor Mont Martre. Maar we hadden een... Jammer dat wij net in Parijs waren in het EK weekend. Hierdoor konden we niet bij de Eiffeltoren komen. Ook de bootreis begon later zodat er weinig tijd was voor Mont Martre. Maar we hadden een prima chauffeur en een prima gids en het hotel was ook prima. Ze hadden er alleen geen rekening mee gehouden dat je als grootouders met kleinkinderen op dezelfde etage wilt slapen en niet op 6 en 2. Ze waren wel bereid het op te lossen maar dat ging uiteindelijk niet. Prima ontbijt, de diners waren ook goed voor een zeer goede prijs.

Sterke punten tijdens de reis?

goed hotel met een on- Frans goed ontbijt. Vriendelijke geduldige gids, goede chauffeur. Prima dineetjes voor een goede prijs

Leuk arrangement en voordelige prijs

Sterke punten tijdens de reis?

Goed grorganiseerd programma, mooi hotel, geweldige en meedenkendevchauffeur.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer Blute, dank voor de complimenten voor het hotel en onze chauffeur, niet iedereen was ontevreden maar u was inderdaad ook niet de enige.
Wij hebben het restaurant hierop aangesproken...
Wij hebben het restaurant hierop aangesproken en men heeft ons beterschap beloofd.
Dank voor uw opbouwende kritiek en met vriendelijke groeten.
H. Schipper / Van Nood reizen

Busreis Spanje, Madrid, Andalusië, Barcelona.
Intensieve busreis. Veel rijden, veel zien, prachtige bezienswaardigheden, veel historie.

Sterke punten tijdens de reis?

Veel steden, veel prachtige historie.