Lilia Madiarova

Prachtige reis naar Luxemburg.
Heel veel gezien, excursies waren geweldig, hotel en ontbijt waren prima.
De chauffeur Rob deed fantastisch, een leuke, flexibel en accuraat man....
Prachtige reis naar Luxemburg.
Heel veel gezien, excursies waren geweldig, hotel en ontbijt waren prima.
De chauffeur Rob deed fantastisch, een leuke, flexibel en accuraat man. Hartelijke dank.
Met hartelijke dank, L. Madiarova

Sterke punten tijdens de reis?

Goede organisatie van de trip.

R. Verbree- Eshuis

Leuke, afwisselende reis !

Sterke punten tijdens de reis?

enorm ervaren en goede chauffeurs, resp. ook uitstekende reisbegeleiding

J en W de Jong

De reis heeft over het algemmen aan de verwachtingen beantwoord maar er zijn wel de nodige kritiekpunten te leveren.
Dit betreft o.a. de duur van de heenreis (voor ons ca 18 uur), het hotel...
Dit betreft o.a. de duur van de heenreis (voor ons ca 18 uur), het hotel waar we 4 nachten verbleven licht relatied ver verwijderd van de aldaar te bezoeken locaties, we hebben ca 4.000 kilometers in 10 dagen afgelegd hetgeen erg vermoeiend is, de kwaliteit van de hotels (eten, bedden en accomodaties fluctueerde aanzienlijk, er ontbrak een echte reisgids waardoor je vaak bij de bezienswaardigheden aan je lot werd overgelaten).

De chauffeur/reisleider is ons goed bevallen maar hij moet wel erg veel in zin eentje doen

nvt

Het reizen was goed gegaan

Sterke punten tijdens de reis?

Dat het mooie vakantie heb gehad

Reactie Van Nood Reizen:

Beste klant, wij zijn blij dat u een fijne vakantie heeft gehad !
dank e4n met vriendelijke groeten, H. Schipper / Van Nood reizen

Wij hebben een super tijd gehad. De reisleiding en chauffeur waten super. Goed georganiseerd en ook er flexibel.

Sterke punten tijdens de reis?

Veel uitleg tijdens de reis en de uitstapsjes. Super relax. Echte aanrader

A.Hoving

De reis was bij van nood geboekt maar werd uitgevoerd door Maaskant.
De reis was bij van nood geboekt maar werd uitgevoerd door Maaskant.
De reisleider chauffeur deed dat fantastisch. Hij noemde zich Piet en was mede de reden dat het een heerlijke reis werd.
Er zijn echter in het format wel verbeteringen te maken.
De eerste dag was te lang we kwamen pas om 24.30 in het hotel.
En de een na laatste dag ook.
de reis zou 1 dag lager moeten zijn om dat beter te plannen.
doe er mee wat U wilt.
MVGR
A.Hoving

Heel veel gezien

Hennie Van de LAAR Verberne

Het was ons goed bevallen en veel gezien een heel fijne reisleider Bart en een goede chauffeur

Sterke punten tijdens de reis?

Het hotel was ook perfect

Prima reis, echter in tegenstelling tot wat de reisinformatie zegt, was het hotel niet dichtbij het centrum!

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer, dit zijn wij niet gewend van chauffeur Cor, wij hebben hem aangesproken op dit gedrag, wij geven wel duidelijk aan dat onze hotels niet in of bij het centrum liggen.
Dank voor uw...
Dank voor uw opbouwende kritiek en met vriendelijke groeten. H Schipper
Van Nood reizen

T DEEN

Het was in Berlijn heel mooi leuk gezelschap.

nee

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw Deen, onze chauffeurs hebben instructie om te vertrekken op het afgesproken tijdstip, dit is belangrijk voor de groep als geheel, vervelend voor u maar u was zelf iets te... Beste mevrouw Deen, onze chauffeurs hebben instructie om te vertrekken op het afgesproken tijdstip, dit is belangrijk voor de groep als geheel, vervelend voor u maar u was zelf iets te laat.
Wel dient een chauffeur op zijn minst "gezellig" te zijn en moet hij handsfree bellen, wij hebben hem hierop aangesproken.
Met dank voor uw opbouwende kritiek, en met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen

Carlla

Reis naar Londen, prima bus en boottocht, goed hotel, excursies optioneel.

Sterke punten tijdens de reis?

Hotel was dicht bij metro station. Kamer was keurig. Ontbijt mogelijkheid om Engels ontbijt bij te boeken tegen bijbetaling van 5,55 pond pp. Goede buschauffeur en reisleider.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste mevrouw, bedankt voor uw complimenten aangaande onz Londen reis.
Qua ontbijt vinden wij dat iedereen zelf de keuze moet kunnen maken voor "gewoon" of
voor het uitgebreide...
Beste mevrouw, bedankt voor uw complimenten aangaande onz Londen reis.
voor het uitgebreide "Engelse ontbijt", daarom laten wij klanten die daar misschien geen behoefte aan hebben niet vooraf meer betalen.
Met vriendelijke groeten. H. Schipper / Van Nood reizen