Karin

Zeer goed

Sterke punten tijdens de reis?

Goede en vriendelijke chauffeur (Jurgen) en zeer bekwame gids (Miguel)

Judith

Het was weer fantastisch in Parijs en Disney! Alles prima geregeld. Heel erg bedankt voor de fijne reis!

Sterke punten tijdens de reis?

Leuke reisleidster en goede chauffeur. Goed Hotel op prima locatie.

We hebben een zeer leuke en drukke reis gehad, helaas was de informatie op de website absoluut niet juist als het ging om de kosten en ook waren verschillende onduidelijk en niet juist. We hoopte... We hebben een zeer leuke en drukke reis gehad, helaas was de informatie op de website absoluut niet juist als het ging om de kosten en ook waren verschillende onduidelijk en niet juist. We hoopte naar Versailles te gaan net zoals verschillende andere, maar hier blijk enkel naar toe te gaan in de wintermaanden, misschien goed om dit op de website te vermelden? Ook waren onze kosten 50,- euro duurder dan dat we van de website hadden berekent. Ook is het eigenlijk optie om niet mee te gaan met excursies, want dan zit je gewoon vast in Parijs. De reisleider en buschauffeur was helemaal top! Maar website was een flop!

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer ervaren reisleider die voor sfeer zorgde, goed ontbijt en boeiende excursies.

Hebben een super reis gehad naar Londen. Veel gezien en gedaan. Chauffeur Abdel en reisleider Jan Willem respect voor wat jullie allemaal doen. Toppers.

Sterke punten tijdens de reis?

Veel mogelijk. Of je wel of niet mee gaat met de excursies allemaal geen probleem.

Allereerste keer met een kleinzoon van bijna 12 jaar deze reis gemaakt en gekozen dit keer voor een geheel verzorgde reis met excursies, waarvan wij beiden hebben deelgenoten met andere... Allereerste keer met een kleinzoon van bijna 12 jaar deze reis gemaakt en gekozen dit keer voor een geheel verzorgde reis met excursies, waarvan wij beiden hebben deelgenoten met andere medereizigers die hiervoor ook gekozen hadden. Normaal gesproken ga ik met de trein en maak gebruik van de metro. De vorige keer is inmiddels alweer 7 jaar gekeden...Toen was ij samen met mijn dochter op pad. Zo één op één bevalt mij prima, zeker wanneer je niet bij elkaar woont. Met vriendinnen ben ik ook een paar keer geweest... De tijden zijn inmiddels wel erg veranderd, met name dat Frankrijk meerdere maken getroffen is in een zeer korte periode. Wat een verdriet...Familieleden dachten dat wij de reis zouden annuleren, maar dat hebben gelukkig niet gedaan. Hotelkamer was erg klein...15 cm naast mijn bed was de muur. Geen zitje ..maar we hebben er uiteindelijk alleen maar geslapen omdat we de hele dag op pad waren...Dit is mijn eerste vakantie waar ik niet tussendoor even kon relaxen en eventueel om te kleden voor het avondprogramma, zoals voor de Nacht Club. Iedereen ging in zijn spijkerbroek naar binnen, behalve ik dan....Jaren terug gingen we nog in het lang naar de voorstelling. Het was volgens mijn kleinzoon Super gaaf???? het waren geweldige, onvergetelijke dagen met een zeer goede reisleidster, die de groep uitgebreid heeft geïnformeerd over hetgeen we hebben aanschouwd. Voor herhaling vatbaar!!

Zie mijn verslag.

Peter

Vanaf Breda naar Parijs en terug een hele prettige reis gehad. Bijzonder het optionele programma waarbij men kan kiezen of men deelneemt of niet.

Sterke punten tijdens de reis?

Goede chauffeur met een goede reisleider

Roland van Leusden

Reis op zich goed, optionele excursies maken het duur, hotel slecht bereikbaar met OV.

Sterke punten tijdens de reis?

Zowel de reisleidster als chauffeur hebben prima werk geleverd. Daarnaast was het weer fantastisch, maar dat had van Nood niet in de hand uiteraard.

Reactie Van Nood Reizen:

Beste heer/mevrouw, het gebruikte IBIS hotel ligt op ca. 15 minuten lopen van een metrohalte, dit maakt het centrum dus wel degelijk makkelijk bereikbaar.
Aan optionele excursies kunt u geheel...
Aan optionele excursies kunt u geheel naar eigen inzicht wel of niet deelnemen, zelf gaan dineren is heel erg goed mogelijk, de metro in Parijs brengt u snel overal heen.
Met pinnen in de touringcar zijn wij wel bezig, het is echter nog niet zo ver, dit vanwege de techniek maar ook het feit dat er transacties zullen gaan plaatsvinden in meerdere landen!
Dank voor u opbouwende krtiek en met vriendelijke groeten.
H.Schipper / Van Nood reizen

Biemans

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Buschauffeur Wouter reed prima en veilig. Reisleider was vaak summier in zijn informatie, mn. onderweg.
De reisleider is ons (5 mensen) vergeten mee te...
De reisleider is ons (5 mensen) vergeten mee te nemen in de bus. (Omdat hij het schema omgooide vanwege het weer miste hij ons niet!) Het regende zeer hard toen. (Eerlijkheidshalve moet ik er bij vermelden dat we iets te laat waren, maar het bezoek aan de St Paul's, helemaal naar boven gelopen, had hij iets te kort ingeschat.) We hebben via een paar mobiele telefoons hem proberen te bereiken, maar dit mislukte, we kregen hem niet te pakken. Gelukkig spreken we engels en zijn we vaker in Londen geweest, maar als het mijn ouders waren geweest, dan was het niet goed gekomen!

Sterke punten tijdens de reis?

Lekker ontbijt met veel variatie. Wel lag het hotel te ver van het centrum vandaan.
Goede chauffeur.

6 daagse reis Wenen met de bus.
6 daagse reis Wenen met de bus.
Als chauffeur was hij goed maar als reisleider wat minder. Was niet altijd duidelijk over de afgesproken tijden. De tijd veranderde hij wanneer niet iedereen aanwezig was en zodoende mensen te laat kwamen. Maar dat was de chauffeur zijn schuld!