Marion de Bont-Pustjesns

Ondanks de enorme trip van ongeveer 6000km, hebben we , mede dankzij de uitstekende begeleiding van onze chauffeur en zijn partner een zeer comfortabele reis reis gehad, waarbij we ontzettend veel... Ondanks de enorme trip van ongeveer 6000km, hebben we , mede dankzij de uitstekende begeleiding van onze chauffeur en zijn partner een zeer comfortabele reis reis gehad, waarbij we ontzettend veel gezien en gehoord hebben.
Onze chauffeur heeft ons heel wat laten zien en daarover ook breedvoerig verteld zowel historisch als cultureel gezien.
Zijn rijstijl en het feit dat we mede gedurende de reisdagen regelmatig gestopt zijn op goede plekken waar we gebruik konden maken van een fatsoenlijk toilet en/of een uitgebreide keuze hadden om iets te eten, maakte de reis helemaal compleet.

Gezin uit Woerden

Een 4 daagse busreis naar London met z'n vieren, 2 volwassenen met 2 kinderen leeftijden 14 en 10.

Sterke punten tijdens de reis?

Gids Jan-Willem was helemaal geweldig.
Het ontbijt in het hotel was super (Engels ontbijt) en sowieso het hotel was fijn.
Bezoek aan St. Pauls cathedral, mooi en uitgebreid.

Was goed verzorgd

Sterke punten tijdens de reis?

improvisatie van de reisbegeleider was perfect

Nico van Ormondt

Prima reis, maar er is niet naar ons gecommuniceerd dat er werd samengewerkt met Maaskant, waardoor de samenstelling van de groep qua leeftijd anders was dan we gewend waren. De opstapprocedure was... Prima reis, maar er is niet naar ons gecommuniceerd dat er werd samengewerkt met Maaskant, waardoor de samenstelling van de groep qua leeftijd anders was dan we gewend waren. De opstapprocedure was rampzalig. Van huis 6 uur onderweg naar opstappunt. Wij waren niet bekend met het alternatief van Piethaan hotel.

Sterke punten tijdens de reis?

De chauffeur/reisbegeleider was geweldig, zoals ook de gebruikte touringcar

Over het algemeen goed.

Sterke punten tijdens de reis?

nee, bij wisseling van de wacht te weinig tijd.

René Wientjes

Fijne stedenreis met vakbekwame chauffeur en excelente begeleiding door onze gids, Ben Wolters.

Sterke punten tijdens de reis?

Zeer ervaren gids, kon zeer veel informatie overbrengen o.a. voor wat betreft de geschiedenis van Berlijn.

We hebben voor een hotel betaald, maar zaten in een HOSTEL. Met stapelbed op de kamer. We moesten elke dag zelf de bedden op maken. Kamer werd niet schoon gemaakt, Alleen 2 grote badlakens, geen... We hebben voor een hotel betaald, maar zaten in een HOSTEL. Met stapelbed op de kamer. We moesten elke dag zelf de bedden op maken. Kamer werd niet schoon gemaakt, Alleen 2 grote badlakens, geen handdoek om je handen af te drogen na het naar het toilet gaan. Wel werden lege flesjes meegenomen voor het statiegeld. De lift deed het vaak niet. De airco van de bus was op de terugweg stuk!!! Elk uur een stop om drinken te kopen en het was nog 36 graden in de bus. Belachelijk. Onderweg werd het luik open gemaakt voor verkoeling, maar dat ging te ver open en kon toen niet meer dicht. De chauffeur Richard, een topchauffeur. Zet de bus aan de kant bij de eerste parking, en we hebben 2 uur moeten wachten voor er een monteur kwam om het luik dicht te maken, er was wat afgebroken. Alles bij elkaar hebben we 4,5 uur vertraging opgelopen.

Sterke punten tijdens de reis?

Richard een top chauffeur. Een erg gezellige groep. En een lekker ontbijt. Praag een prachtige stad.

Erwin slot

Na specifiek bij van Nood te hebben geboekt, i.v.m. goede recensies hadden we wel wat meer verwacht.
Naast dat we in een hostel kwamen i.p.v. een middenklasse hotel in een buitenwijk terwijl in de advertentie centraal gelegen stond, was ook de bus waarmee we gingen in slechte staat. op de terugweg viel de airco uit en aangezien het dakluik ook problemen gaf werd het tegen de 40 graden zonder enige ventilatie!!

Sterke punten tijdens de reis?

Een goede chauffeur die ondanks alles het gezelschap bijeen hield.

De reis was prachtig. De chauffeur Richard van der Tuuk een klasse man met veel inzicht en zeer flexibel. Het hotel/hostel was heel slecht.

Sterke punten tijdens de reis?

Helaas deze keer niet. Het hotel / hostel wat geboekt was daar ben ik zeker niet over te spreken. Gelukkig de hele groep waar we mee waren ook niet.

AMC houtepen

Veel gezien reisleiding en chauffeur zeer goed hotel zeer goed n

Sterke punten tijdens de reis?

Goed restaurant goede uitleg van reisleider