Jan van Leeuwen

Een setje mesjes besteld. Een brievenbuspakketje.

ze hebben de mesjes die ik zocht.

henk

Prima, snelle levering, duidelijk

snelle levering en duidelijk in alles

jan janssen

Heel goed

met een leverings probleem toch een oplossing vinden. en snel !!

Sticky9000

Trage levering, verder geen aanmerkingen.

Cor Bakker

Eerst heel matig maar uiteindelijk loste de laatste Medewerker het op zoals het hoort, als het product van inferieure kwaliteit is en zou zorgen voor creditering.

Op basis van eerste bestelling nog niet.

Carel Hermans

Van Melis of Webshop Beheer B.V. is voor online winkelen beslist geen aanrader. Bestellingen worden incompleet afgeleverd. De website wordt qua levertijden niet of zeer slecht bijgehouden.... Van Melis of Webshop Beheer B.V. is voor online winkelen beslist geen aanrader. Bestellingen worden incompleet afgeleverd. De website wordt qua levertijden niet of zeer slecht bijgehouden. Communicatie verloopt via de automatische piloot. Voorkom verrassingen en kijk even verder mocht je bij dit bedrijf het gezochte artikel vinden. Bijvoorbeeld Bouwmaat. Zelfde assortiment en geen verassingen.

Geen sterke punten. Zeer teleurgesteld in dit bedrijf,

Evert

Correct

Snelle verzending en snel antwoord op de mail

W. S.

Bestelling snel geleverd. Bij aflevering bleek het bestelde beschadigd door transport. Binnen 2 dagen het artikel opnieuw geleverd.

goede klanten service

Els Op de Beeck

Snel antwoord op mijn bijkomende vragen. Snelle levering en correcte opvolging van de betaling

Er was een foutje bij de gratis levering. Nadat ik dat gemeld had, werd het onmiddellijk opgelost.