Peter Versteegen

Bestel een product waarvan ze aangeven als je het voor 20.30 besteld het de dag erop feleverd wordt. Heb je het besteld krijg je later een mail dat het 10 dagen duuet voordat je het geleverd krijgt.... Bestel een product waarvan ze aangeven als je het voor 20.30 besteld het de dag erop feleverd wordt. Heb je het besteld krijg je later een mail dat het 10 dagen duuet voordat je het geleverd krijgt. Als ik dat wist had ik het niet besteld.

Kan niet aangeven of ik dit bedrijf zou aanbevelen omdat er nog niets geleverd is

R. van der Goot

Kleine schakelaar aangeschaft. Na een week geleverd maar gezien drukte door crisis acceptabel. De schakelaar was wel in een hele grote doos verpakt. Had zeker in een enveloppe gekund. Daardoor met... Kleine schakelaar aangeschaft. Na een week geleverd maar gezien drukte door crisis acceptabel. De schakelaar was wel in een hele grote doos verpakt. Had zeker in een enveloppe gekund. Daardoor met normale post kunnen verzenden en misschien eerder binnen.

Zie boven

linsen

Zeer tevreden

Scherpe prijzen en groot aanbod

Lilian

Geweldige service. Snelle reactie. Wordt goed op de hoogte gehouden van staat van bestelling.

Contact

roger passchier

Alles coreckt geleverd

eerlijk

GHEN

snelle levering, goede vindbaarheid onderdeel

Jos van der Velden

Fijne ervaring zijn via de mail goed op de hoogte gehouden van onze bestelling

O de hoogte gehouden worden van je bestelling en goede uitleg op de website