Tops

Was eerste maal

doet wat het beloofd ondanks drukte.

R.C de Groot

duidelijk zoeken wat je nodig hebt

Patrick Jorna

Zeer goed

Ik was wat sceptisch; product zou volgens een andere leverancier niet op voorraad zijn. Melis gaf aan binnen enkele dagen te kunnen leveren. Zij hebben hun belofte waar gemaakt; binnen enkele dagen... Ik was wat sceptisch; product zou volgens een andere leverancier niet op voorraad zijn. Melis gaf aan binnen enkele dagen te kunnen leveren. Zij hebben hun belofte waar gemaakt; binnen enkele dagen mijn wijnkoelkast ontvangen, veel eerder nog dan verwacht. 4 sterren i.p.v. 5 omdat ik jullie telefonisch niet kon bereiken.

TopOfMind

Heel vlot

Duidelijke shop en vlotte levering

Johan Peperstraete (Prive).

Voor de eerste aankoop geen probleem enkel dat de levering wat op zich liet wachten. Nu de corona problematiek zit er ook wel voor iets tussen vermoed ik.

Een vlugge en correcte service na verkoop qua garantie van de aangekochte producten, zonder veel woorden en geen discutie. Onmiddellijk een nieuw toestel aangeboden en de nodige uitleg om het... Een vlugge en correcte service na verkoop qua garantie van de aangekochte producten, zonder veel woorden en geen discutie. Onmiddellijk een nieuw toestel aangeboden en de nodige uitleg om het defecte te retourneren. Mooi pluspunt en de dame aan de telefoon was oprecht vriendelijk en behulpzaam. Dank u daarvoor.

momeij vof

Prima bedrijf met goed advies en service

snelle levering