nell

Toppie

goedkoop snelle levering goed product

H VDM

We zijn 7 werkdagen verder, ik bestelde nietjes en dakreparatie, jah normaal is dat een dringende klus maar niet als het Van Melis afhangt. Vermits ze de nietjes niet in voorraad hebben, dat kreeg... We zijn 7 werkdagen verder, ik bestelde nietjes en dakreparatie, jah normaal is dat een dringende klus maar niet als het Van Melis afhangt. Vermits ze de nietjes niet in voorraad hebben, dat kreeg ik te horen na een vraag omtrent "5 werkdagen" maximaal. Dat was natuurlijk buiten de nietjes gerekend , die waarschijnlijk in Rusland moeten besteld worden ??? Ondertussen zijn de fameuze nietjes zelfs nog niet in het bedrijf aangekomen, zodat mijn dak zonder probleem verder mag lekken. Want geen nietjes, geen dakreparatie en als het in het bedrijf is , DAN pas kunnen ze de bestelling verzenden

mijn eerste en laatste bestelling

geen, bureaucratie op en top

Beerten Jos

Multifunctionele tafels besteld. Onmiddellijk mailtje gehad met verwachte leveringsdatum. Gisteren mailtje gehad dat de goederen worden verstuurd. Vandaag goederen ontvangen via post nl. Service en... Multifunctionele tafels besteld. Onmiddellijk mailtje gehad met verwachte leveringsdatum. Gisteren mailtje gehad dat de goederen worden verstuurd. Vandaag goederen ontvangen via post nl. Service en opvolging perfect.

Klant wordt op de hoogte gehouden over de leveringsdatum.

Blaauw

Goede afhandeling voor eventuele verdere bestellingen ,positief.

Snelheid van handelen

Jan

Wordt keurig op tijd geleverd.

Snelle levering.

Vriesman

Snelle levering prima verpakt.

nvt

Ik kocht tacker nieten. Maar helaas pasten die niet. Had ik kunnen weten want de betreffende machine werd niet genoemd in het overzicht waarvoor deze nieten geschikt zouden zijn.

Veel keus.