Annie

Eerste keer iets besteld bij Van Melis, dit omdat onze aankoop bij hen het goedkoopst was!
Onze bestelling werd correct geleverd.

DeMarez jean paul

Alles was in orde perfect

Geen bedrijf particulier

Best tevreden hoor over bestelling

Nee, nog niet

Verbeterpunten of tips (optioneel)

het bestelde (opvangzak van bladzuiger einhell BG-EL 2301) is niet helemaal wat ik bedoelde.

Ik moet de zak aan de bladzuiger met een touw vastbinden ipv een kunsttof koppeling die je vastklikt.

Koco

Snelle en correcte levering van de bestelde producten

Gigi

Op 4 oktober besteld en vandaag 11 oktober nog niets ontvangen dit is geen reklame als men zegt dat het binnen de 5 dagen zeker ter plaatse afgeleverd moet zijn ik hoop bij een volgende bestelling...

Reactie Van Melis:

U heeft het 4 oktober besteld en wij hebben het 4 oktober verstuurd. Helaas zijn wie hierna afhankelijk van PostNL. Excuses voor de vertraging.

Ik vind het raar dat er mij om een beoordeling wordt gevraagd over het bestelde product bij Van Melis terwijl het product nog niet bezorgd is bij de klant

Verbeterpunten of tips (optioneel)

misschien eerst een e-mail sturen met de track en trace gegevens en daarna feedback vragen aan de klant zoals beloofd in de bevestigingsmail van de bestelling.

Reactie Van Melis:

Feedback-uitnodigingen worden automatisch een X aantal dagen nadat de bestelling is verzonden, verstuurd. Blijkbaar heeft uw pakket bij de post enige vertraging gehad, waardoor u de e-mail eerder ontving dan het pakje. Excuses hiervoor.

van der Wal G

Geen ervaring met dit bedrijf dit was de eerste maal dat ik iets bij ze heb besteld.

Buiten de bestelling heb ik geen ervaring met dit bedrijf. Bestelling en levering vlot verlopen.
Wat betreft de klantvriendelijkheid kan ik ook geen ervaring beschrijven maar, gezien de mail...

Martin

Die is/was prima.

Verbeterpunten of tips (optioneel)

jammer dat je voor het gebruik van PayPal 1% ectra betalen moet.