Is de informatie over onze producten en diensten op onze website volledig genoeg?
Wat vond u van de levertijd?
Kwam uw verwachting overeen met het daadwerkelijk geleverde product?
Wat vindt u van onze reactiesnelheid?
Is het product netjes verpakt en afgeleverd?
Hoe eenvoudig is het bestelproces?
Is onze prijs/kwaliteitverhouding oké?

Mennens Hengelo B.V.

Snelle reactie na aanvraag offerte, vlotte afhandeling

Sterke punten en verbeterpunten

Werklaststickers besteld en ontvangen op grote vellen, deze hadden wij graag vooraf gesneden gehad zoals wij dat van andere reclame bedrijven ook gewend zijn.

FRMWRK

Super mooi geworden, precies zoals ons logo!

Cormet Enjoy The Goof Life

Snelle en goede service op een zeer korte termijn, voelt precies aan wat de klant wil!

helemaal top!

Snelle, goede communicatie en levering!

Social Inc.

Spoedlevering: voor Van Loon geen enkel probleem! Wij hadden binnen 2,5 dag een blow-up nodig voor een evenement, en na een paar telefoontjes en mailtjes was het geregeld. Het resultaat van de... Spoedlevering: voor Van Loon geen enkel probleem! Wij hadden binnen 2,5 dag een blow-up nodig voor een evenement, en na een paar telefoontjes en mailtjes was het geregeld. Het resultaat van de blow-up is top, evenals de aflevering bij ons op kantoor.

Bweging

Het logo was in eerste instantie niet geheel naar wens, naar een korte mail is er meteen actie ondernomen door van Loon Reclame. Nu zeer tevreden over het resultaat!

Brood met Spelen | XO Food Group

Het zijn vakmensen in de breedste zin van het woord. Denken altijd mee met de klant en doen net een stapje extra.

Oprecht niks!!

Rick

Goed bedrijf. Denken mee, schakelen snel als het nodig is en zeer goede prijs/kwaliteitverhouding

geweldige piepschuimletters.