Deskundigheid
Kennis en informatie
Prijs/kwaliteit
8.5/10

Interfilter B.V.

Van Houten & Partners en in het bijzonder onze adviseur Nico hebben ons zeer goed bijgestaan in het behalen van ons ISO 9001 certificaat.
Door de fijne samenwerking hebben wij besloten om onze...

nee

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Beste Jaco en Ronald, dank voor jullie reactie en het gestelde vertrouwen in Van Houten & partners om in september 2018 te gaan starten met VCA*, ISO 14001 en de CO2 Prestatieladder!

Wij hebben het implementatieproces van de ISO certificering met Van Houten gedaan. Ook doen ze ieder jaar onze interne audit. Prettig bedrijf, veel en goede kennis over dit onderdeel.

GebouwService Zuid B.V.

Wij zijn zeer te spreken over de pro-actieve en klantvriendelijke samenwerking met de adviseur. Een onmisbare schakel in het VCA* - certificeringstraject.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat Carlo Schijvens heeft het gehele traject naar tevredenheid heeft begeleid en afgerond. Wij feliciteren u van harte met uw VCA* certificaat.

Saffier Zorg

Mijn hulpvraag bij van Houten en partners is heel snel opgepakt en uitgevoerd!

Saffier Zorg

Mijn hulpvraag bij van Houten en partners is heel snel opgepakt en uitgevoerd!

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor je positieve reactie Selma, en fijn dat we je zo snel hebben kunnen helpen met de RI&E en dat jullie daardoor ook snel het HKZ certificaat hebben gekregen !

Rooftop Energy BV

Van Houten & Partners hebben ons op een buitengewoon efficiënte wijze begeleidt naar ISO certificering, waar we zeer trots op zijn.

neen

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor jullie reactie ! Van harte gefeliciteerd met dit mooie behaalde resultaat van de ISO 9001:2015 certificering !

Vébé bouw b.v.

Zelfs complimenten gehad van het auditteam over de volledigheid van het handboek

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Arno v.d. Laar, hartelijk dank voor jullie reactie en gefeliciteerd met jullie VCA certificering.

Een prettige samenwerking met een van de adviseurs gehad. Prettige persoonlijkheid, zeer behulpzaam en bovenal een praktische en resultaat gerichte instelling.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Hartelijk dank voor de positieve beoordeling !

Zeer tevreden met de adviezen die we hebben ontvangen.
Prettige persoonlijkheid / deskundig
In de toekomst zouden we zeker weer gebruik maken van dit bureau als dit weer nodig zou...

Wij waren drie keer gebeld door Van Houten & Partners B.V. voordat er daadwerkelijk een afspraak werd gemaakt.

Wij zijn door uw bedrijf benaderd en niet andersom, dus langskomen en gelijk een opdracht verwachten is niet reëel.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Hartelijk dank voor de positieve feedback !

Nederlands Loodswezen BV

Het traject is erg goed verlopen. De adviezen zijn deskundig en onderbouwd. De rapportage is duidelijk en goed leesbaar met praktische verbeterpunten. We hebben het MVO certificaat behaald. We zijn...

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor de prettige samenwerking ! Nu nog het CO2 Prestatieladder certificaat.