Deskundigheid
Kennis en informatie
Prijs/kwaliteit
8.5/10

Cleannovation bv

Super goede ondersteuning en snel alles geregeld ..

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor jullie reactie en de tevredenheid over de VCA* 2017/6.0 begeleiding van Van Houten & partners bij Cleannovation. Onlangs is de VCA audit met succes afgerond.
Op naar het ISO 9001:2015 certificaat.

De Visser Metaalrecycling

Goede voorlichting en begeleiding,veel voorbereidend werk werd zo uit handen genomen,
zeer goed.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor jullie reactie en van harte gefeliciteerd met het mooie resultaat : VCA* gecertificeerd !

Eurowater BV

Prettige samenwerking gehad om te komen tot snelle en voorspoedige VCA* en ISO9001:2015 certificering.

Handboek is gericht op papierwerk (formulieren). Dit is prima verzorgd.
Een werk-file (Excel) met kruisverbanden tussen de formulieren zou handig zijn.

TK

Positieve ervaringen, snelle rapportage en goede prijs/kwaliteitverhouding

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Goed om te horen, dat jullie mede over onze adviseur Carlo Schijvens zo tevreden zijn. Met de actuele RI&E voldoen jullie weer aan de wettelijke eisen.

Mitrex BV

Het was voor ons de eerste keer dus het is lastig vergelijk. We zijn goed begeleid in het traject en goed voorgelicht.
Op vragen over de rapportage wordt snel antwoord gegeven.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor jullie reactie! Met de verplichte RI&E voldoen jullie weer helemaal aan de wettelijk eisen.

Nico heeft ons op zeer prettige en pragmatische wijze begeleid! De samenwerking verliep uiterst soepel.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Goed om te horen dat de begeleiding op weg naar jullie ISO 9001:2015 certificaat zo naar tevredenheid is verlopen. Mochten er in de toekomst vragen zijn, dan kunnen jullie ons uiteraard altijd even bellen.

Interfilter B.V.

Van Houten & Partners en in het bijzonder onze adviseur Nico hebben ons zeer goed bijgestaan in het behalen van ons ISO 9001 certificaat.
Door de fijne samenwerking hebben wij besloten om onze...

nee

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Beste Jaco en Ronald, dank voor jullie reactie en het gestelde vertrouwen in Van Houten & partners om in september 2018 te gaan starten met VCA*, ISO 14001 en de CO2 Prestatieladder!

Wij hebben het implementatieproces van de ISO certificering met Van Houten gedaan. Ook doen ze ieder jaar onze interne audit. Prettig bedrijf, veel en goede kennis over dit onderdeel.

GebouwService Zuid B.V.

Wij zijn zeer te spreken over de pro-actieve en klantvriendelijke samenwerking met de adviseur. Een onmisbare schakel in het VCA* - certificeringstraject.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Fijn dat Carlo Schijvens heeft het gehele traject naar tevredenheid heeft begeleid en afgerond. Wij feliciteren u van harte met uw VCA* certificaat.

Saffier Zorg

Mijn hulpvraag bij van Houten en partners is heel snel opgepakt en uitgevoerd!