Kennis en informatie
Prijs/kwaliteit
Communicatie medewerkers kantoor
Deskundigheid

Nederlands Loodswezen BV

Het traject is erg goed verlopen. De adviezen zijn deskundig en onderbouwd. De rapportage is duidelijk en goed leesbaar met praktische verbeterpunten. We hebben het MVO certificaat behaald. We zijn...

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor de prettige samenwerking ! Nu nog het CO2 Prestatieladder certificaat.

Henneke Zonwering & Rolluiken Techniek B.V.

Henneke Zonwering & Rolluiken Techniek B.V.

Geen verbeterpunten, ze zijn altijd bereikbaar en reageren snel op vragen. Top

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Goedemiddag Hein, Fijn dat alles zo naar tevredenheid is verlopen. Gefeliciteerd met de VCA* certificering. Wij vertrouwen op een plezierige samenwerking.

't Huis BV

Zeer goede ervaring . Bewondering voor de directie.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor jullie mooie reactie. Voor 2018, gaan we samen met jullie de omzetting naar ISO 14001 en 9001 bewerkstelligen. Dank voor het vertrouwen!

De Michelshoeve

Erg prettige samenwerking gehad met veel deskundigheid en snelle reacties bij vragen. We hebben ook ons certificaat gehaald.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Gefeliciteerd met het behalen van jullie HKZ certificaat ! Dank voor jullie mooie reactie.

Revo Totaal BV

Fijne samenwerking gehad met Van Houten & partners ! Deskundig en praktisch.

stucadoorsbedrijf Vidijko BV

Van Houten & Partners heeft ons goed geholpen, waardoor de audit voor het derde jaar op rij vlekkeloos is verlopen.

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Fijn om te horen dat alles wederom goed is verlopen met de VCA* audit.

Hestique

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Van Houten & Partners B.V ons hebben geholpen met de CE markering op ons product.

Shinga B.V. - Ton van den Oetelaar

Wij hebben een zeer geslaagde CE certificering met Wilbert gedaan

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor je reactie Ton, op onze website komt er nog iets van de elektrische vouwfiets te staan!

Kreeft INFRA BV

Het bedrijf Van Houten & Partners is een bedrijf met niet alleen kennis en ervaring in huis , maar ook
de vriendelijkheid van de begeleiders daarover zijn wij heel erg over te...

Reactie Van Houten & Partners B.V.:

Dank voor jullie reactie en fijn dat de VCA**, ISO 9001, ISO 14001, CO2 Prestatieladder trede 5, BRL 7000 en MVO zo goed geïmplementeerd is in jullie organisatie. Op naar de periodieke audits.

Sanidrome Huisman Gouda

Wij zijn zeer tevreden met Van Houten & Partners.

Goed om te horen, Linda!