Bezoek aan de ruime showroom was de moeite waard, grote stalen, veel kleuren en duidelijk advies. Uitvoering door kundige vakmannen en meer dan tevreden met het eindresultaat!

Het kleuradvies door Elaine vond ik zeker een pluspunt. Tot drie keer toe terug geweest, omdat we moeilijk konden kiezen. Elaine heeft keer op keer alle tijd genomen en enthousiast geholpen!

Familie van Velzen

Ik heb Van Hollandse Bodem leren kennen de afgelopen periode als een fris en dynamisch bedrijf. Addy en zijn personeel ontzorgde mij als klant door snel en adequaat te communiceren en te... Ik heb Van Hollandse Bodem leren kennen de afgelopen periode als een fris en dynamisch bedrijf. Addy en zijn personeel ontzorgde mij als klant door snel en adequaat te communiceren en te handelen.
Dit heeft geresulteerd in een prachtige vloer waar wij super blij mee zijn.
Van Hollandse Bodem bedankt.

Persoonlijk contact.

Ga zo door..

Goede service, mooie afwerking

Ada & Johan

Bijzonder plezierige manier van samenwerken. Altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

De door Van Hollandse Bodem gelegde gietvloer is prachtig. In eerste instantie was de glans niet gelijk, maar de volgende dag is dit onmiddelijk prachtig hersteld.

Leveren kwaliteit, eerlijk advies, klantgericht, flexibel

Betere communicatie over de planning van voorwerk en installatie .

Joop van Dongen

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf die luistert en meedenkt met de klant!

Ze komen de afspraken goed na en blijven in contact met de klant en zie hier boven.

Dan

Van Hollandse Bodem was a great experience. Addy was extremely helpful and delivered a high quality floor.

Good service and high quality work.

Harmak

Van Hollandse Bodem heeft zowel in het voortraject, tijdens de uitvoering als in het na-traject uitstekend werk verricht. Wij hebben in ons appartement gekozen voor een alifatische polyurethaan... Van Hollandse Bodem heeft zowel in het voortraject, tijdens de uitvoering als in het na-traject uitstekend werk verricht. Wij hebben in ons appartement gekozen voor een alifatische polyurethaan gietvloer (UV stabiel).
Naast een prima afwerking hebben wij tevens goed advies gekregen inzake de onderhoud van de vloer.

Myrthe

Wij zijn erg tevreden met onze gietvloer van Van Hollandsche Bodem.

Betrouwbaar en goed advies

Pol

Direct goed contact en snelle reactie voor het maken van een offerte.

Goed advies en uitleg