8.5/10

Tibbe van Leeuwen

Positief. Snelle reactie op vragen en duidelijke uitleg over voor- en nadelen en wat te verwachten. Dit geldt voor beide kanten, dus zowel van ons als VHB.

Na bezoek van de showroom...

VHB is een aantal keer van te voren geweest om te meten en het vochtpercentage te meten. Hierdoor was een positief resultaat bijna gegarandeerd. Ook nadien bij oplevering gelijk een paar laatste plekjes opgelost.

Zijn er eigenlijk nu niet voor ons.

Bezoek aan de ruime showroom was de moeite waard, grote stalen, veel kleuren en duidelijk advies. Uitvoering door kundige vakmannen en meer dan tevreden met het eindresultaat!

Het kleuradvies door Elaine vond ik zeker een pluspunt. Tot drie keer toe terug geweest, omdat we moeilijk konden kiezen. Elaine heeft keer op keer alle tijd genomen en enthousiast geholpen!

Familie van Velzen

Ik heb Van Hollandse Bodem leren kennen de afgelopen periode als een fris en dynamisch bedrijf. Addy en zijn personeel ontzorgde mij als klant door snel en adequaat te communiceren en te...

Persoonlijk contact.

Ga zo door..

Goede service, mooie afwerking

Ada & Johan

Bijzonder plezierige manier van samenwerken. Altijd goed bereikbaar en vriendelijk.

De door Van Hollandse Bodem gelegde gietvloer is prachtig. In eerste instantie was de glans niet gelijk, maar de volgende dag is dit onmiddelijk prachtig hersteld.

Leveren kwaliteit, eerlijk advies, klantgericht, flexibel

Betere communicatie over de planning van voorwerk en installatie .

Joop van Dongen

Zeer vriendelijk en professioneel bedrijf die luistert en meedenkt met de klant!

Ze komen de afspraken goed na en blijven in contact met de klant en zie hier boven.

Dan

Van Hollandse Bodem was a great experience. Addy was extremely helpful and delivered a high quality floor.

Good service and high quality work.

Harmak

Van Hollandse Bodem heeft zowel in het voortraject, tijdens de uitvoering als in het na-traject uitstekend werk verricht. Wij hebben in ons appartement gekozen voor een alifatische polyurethaan...

Myrthe

Wij zijn erg tevreden met onze gietvloer van Van Hollandsche Bodem.

Betrouwbaar en goed advies