In juli werd onze vloer gelegd. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.

Communiceerde netjes en gaf meteen antwoord op al onze vragen. Heeft middels een informatiebijeenkomst aan de bewoners informatie gegeven over de vloer. Presentatie was overtuigend en duidelijk.

Het blijft denk ik ingewikkeld, maar het organiseren van het leggen van meerdere vloeren bij verschillende bewoners en de daarbij horende prijskorting was soms een moeizaam proces.

Huisman

Wij hebben in ons appartement een volledige gietvloer laten aanleggen. Er lag al een gietvloer in, echter deze was versleten en de kleur was niet mooi. De ondervloer hebben we kunnen hergebruiken... Wij hebben in ons appartement een volledige gietvloer laten aanleggen. Er lag al een gietvloer in, echter deze was versleten en de kleur was niet mooi. De ondervloer hebben we kunnen hergebruiken dit scheelde in de kosten...

Prima service en kwaliteit

Jasper Laport

We hadden een prettige ervaring met het bedrijf, veel keus en er wordt snel en prettig op vragen gereageerd. Bij het leggen was er helaas iets mis gegaan met de gietvloer, dit werd prettig en snel... We hadden een prettige ervaring met het bedrijf, veel keus en er wordt snel en prettig op vragen gereageerd. Bij het leggen was er helaas iets mis gegaan met de gietvloer, dit werd prettig en snel opgelost.

prettig gevoel, veel keuzemogelijkheden, snelle communicatie

Wij kregen duidelijk en eerlijk advies. Uitstekende oplevering van onze gietvloer.

Betrokken, duidelijk en vakmanschap

Koen

Van Hollandse Bodem biedt gietvloeren van top kwaliteit. Ook in de after sales een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De vloer kende na oplevering een klein verbeterpuntje, maar dit is door... Van Hollandse Bodem biedt gietvloeren van top kwaliteit. Ook in de after sales een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De vloer kende na oplevering een klein verbeterpuntje, maar dit is door Addy + team zeer vakkundig en snel opgelost. Zeker een aanrader!

Deskundig advies

Vink

Fijne communicatie. Doen er alles aan om je tevreden te maken. Veel ervaring waardoor ze goed kunnen informeren en adviseren.

Communicatie, persoonlijk.

Desiree

We hebben een prachtige vloer met dito service. Zeer tevreden over het hele proces!

Informatie vooraf heel compleet en alle voor- en nadelen werden goed beschreven.

Niet

Pol lingeman

Zowel in het offerte stadium als in de uitvoeringzijn wij tevreden.

Goede opvolging offerte

Positieve ervaring: duidelijke, pro-actieve en eerlijke benadering. Verstand van zake en geven goed advies in aanloop naar het proces van het feitelijke gieten. De gietvloer op zichzelf is woon en... Positieve ervaring: duidelijke, pro-actieve en eerlijke benadering. Verstand van zake en geven goed advies in aanloop naar het proces van het feitelijke gieten. De gietvloer op zichzelf is woon en naar wens

Duidelijke communicatie, eerlijk en eindresultaat van goede kwaliteit

Professioneel en vakkundig bedrijf, met goed advies, kennis van zaken en heldere communicatie.

Kennis en advies over de vloer

Vooraf is beloofd dat er meerdere contactmomenten zouden zijn om de vloer te controleren op vochtigheid, uiteindelijk is dit minder vaak geweest dan vooraf was gezegd. Het was wel fijn geweest als... Vooraf is beloofd dat er meerdere contactmomenten zouden zijn om de vloer te controleren op vochtigheid, uiteindelijk is dit minder vaak geweest dan vooraf was gezegd. Het was wel fijn geweest als dit vooraf duidelijker was gecommuniceerd.