Hafkamp

De ervaringen met Van Hollandse Bodem zijn uitermate positief. De behandeling was zeer vriendelijk en aardig. Het meedenken en deskundig adviseren zijn zeer op prijs gesteld en hebben tot een goed... De ervaringen met Van Hollandse Bodem zijn uitermate positief. De behandeling was zeer vriendelijk en aardig. Het meedenken en deskundig adviseren zijn zeer op prijs gesteld en hebben tot een goed resultaat geleid. De medewerkers, die de vloer hebben gelegd waren vriendelijk en deskundig.

Vriendelijke houding, meedenken en goed adviseren. Direct reageren op vragen cq. opmerkingen.

geen!

de Ruijsscher

Goed en duidelijk geholpen aan een mooie gietvloer. We hadden nog een uitdaging, de douchevloer was door de aannemer casco opgeleverd. Hierdoor kon de gietvloer niet worden aangebracht. VHB heeft... Goed en duidelijk geholpen aan een mooie gietvloer. We hadden nog een uitdaging, de douchevloer was door de aannemer casco opgeleverd. Hierdoor kon de gietvloer niet worden aangebracht. VHB heeft ook dit tegen een redelijk prijs erbij gedaan. Zodat ze daarna door konden.

Prettig contact, goede voorlichting en nette uitvoering!

Het vuil werd na afloop pas na 3x weggehaald. Zal wel een incident zijn.

Familie van den Bosch

Via familie in aanraking gekomen met Van Hollandse bodem en erg prettig geholpen. Goed advies en veel informatie vooraf ontvangen. Het leggen ging heel soepel en waren erg tevreden over de manier... Via familie in aanraking gekomen met Van Hollandse bodem en erg prettig geholpen. Goed advies en veel informatie vooraf ontvangen. Het leggen ging heel soepel en waren erg tevreden over de manier van werken van Nico. Zijn nog elke dag erg blij met onze vloer. Voelt heel prettig aan en de kinderen vinden het zalig om op de grond te spelen.

- Goed advies
- Snelle reactie bij vragen
- Neemt de tijd en komt desgevraagd langs bij huis
- Professionele werklui
- Mooi product

- Alternatieve voor convectorput aangeven bij info vooraf

In juli werd onze vloer gelegd. Wij zijn erg tevreden over het resultaat.

Communiceerde netjes en gaf meteen antwoord op al onze vragen. Heeft middels een informatiebijeenkomst aan de bewoners informatie gegeven over de vloer. Presentatie was overtuigend en duidelijk.

Het blijft denk ik ingewikkeld, maar het organiseren van het leggen van meerdere vloeren bij verschillende bewoners en de daarbij horende prijskorting was soms een moeizaam proces.

Huisman

Wij hebben in ons appartement een volledige gietvloer laten aanleggen. Er lag al een gietvloer in, echter deze was versleten en de kleur was niet mooi. De ondervloer hebben we kunnen hergebruiken... Wij hebben in ons appartement een volledige gietvloer laten aanleggen. Er lag al een gietvloer in, echter deze was versleten en de kleur was niet mooi. De ondervloer hebben we kunnen hergebruiken dit scheelde in de kosten...

Prima service en kwaliteit

Jasper Laport

We hadden een prettige ervaring met het bedrijf, veel keus en er wordt snel en prettig op vragen gereageerd. Bij het leggen was er helaas iets mis gegaan met de gietvloer, dit werd prettig en snel... We hadden een prettige ervaring met het bedrijf, veel keus en er wordt snel en prettig op vragen gereageerd. Bij het leggen was er helaas iets mis gegaan met de gietvloer, dit werd prettig en snel opgelost.

prettig gevoel, veel keuzemogelijkheden, snelle communicatie

Wij kregen duidelijk en eerlijk advies. Uitstekende oplevering van onze gietvloer.

Betrokken, duidelijk en vakmanschap

Koen

Van Hollandse Bodem biedt gietvloeren van top kwaliteit. Ook in de after sales een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De vloer kende na oplevering een klein verbeterpuntje, maar dit is door... Van Hollandse Bodem biedt gietvloeren van top kwaliteit. Ook in de after sales een zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. De vloer kende na oplevering een klein verbeterpuntje, maar dit is door Addy + team zeer vakkundig en snel opgelost. Zeker een aanrader!

Deskundig advies

Vink

Fijne communicatie. Doen er alles aan om je tevreden te maken. Veel ervaring waardoor ze goed kunnen informeren en adviseren.

Communicatie, persoonlijk.

Desiree

We hebben een prachtige vloer met dito service. Zeer tevreden over het hele proces!

Informatie vooraf heel compleet en alle voor- en nadelen werden goed beschreven.

Niet