Van Gils

Mitchel Janssens

Goed verpakt, uitstekende kwaliteit en snelle service!

Cees de Graaff

Goede site, service, producten en afhandeling

Christiaan Elhorst

Ik had een colbert en een trui gekocht, met korting. De 1 was te groot en de ander te klein. Ik kan het wel terug sturen volgens jullie klantenservice maar niet ruilen. Vind ik niet echt klant... Ik had een colbert en een trui gekocht, met korting. De 1 was te groot en de ander te klein. Ik kan het wel terug sturen volgens jullie klantenservice maar niet ruilen. Vind ik niet echt klant vriendelijk, ga de volgende keer toch maar weer naar Zalando.

P.J. van der Eerden

Negatief. Ik heb in de recente aanbieding een jas/mantel gekocht. Ik heb daarbij de maattabellen gehanteerd die op de website stonden en zorgvuldig met een meetlint gemeten. Desalniettemin paste de... Negatief. Ik heb in de recente aanbieding een jas/mantel gekocht. Ik heb daarbij de maattabellen gehanteerd die op de website stonden en zorgvuldig met een meetlint gemeten. Desalniettemin paste de jas totaal niet. An sich is dat niet zo'n probleem, ik had gewoon de jas kunnen retourneren en een andere maat kunnen bestellen, maar inmiddels was de aanbieding afgelopen en de jas €80 duurder geworden. Ik heb toen een e-mail gestuurd om te vragen of ik niet gewoon de jas kon ruilen voor een andere maat. Hierop kreeg ik een vrij droog mailtje terug met de boodschap dat ik maar gewoon een nieuwe moest bestellen en acht tientjes verlies moest accepteren. Dat zal ongetwijfeld een legale/beleidsmatige manier van doen zijn, maar klantvriendelijk is anders; ik heb de jas tenslotte op tijd gekocht en de maattabel van Van Gils aangehouden. Het mag vanzelf spreken dat ik dat niet met extra geld ga belonen. Jammer, want ik had de jas graag gehad, het is een mooie jas en van zo te zien goede kwaliteit. Bovendien heb ik reeds veel van het merk Van Gils.

Dit zijn van die dingen waar je met een kleine moeite veel sympathie kunt krijgen, of met een gebrek daaraan nogal wat antipathie.

Jean

Perfecte kleding. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Jarno Kuipers

Mooie kleding. Omschrijving van de kleding op website kan beter. Het overdragen aan PostNL door van Gils duurde te lang, +-7 dagen.