Van Gils

Dennis Mous

Altijd top kwaliteit, helaas 1 tegenvaller maar die mocht ik terug sturen en kreeg het volledige aankoop bedrag terug. Prima service en mooi merk

Jos

Reactie Van Gils:

Bedankt voor je review Jos!

Omar

Goede spullen van Van Gils, maar de service kan iets beter.

Reactie Van Gils:

Fijn om te lezen Omar. Jammer dat je niet de service hebt ontvangen die je van ons gewend bent. Mocht je aanvullende vragen en of verbeterpunten hebben, kan je dit mailen naar... Fijn om te lezen Omar. Jammer dat je niet de service hebt ontvangen die je van ons gewend bent. Mocht je aanvullende vragen en of verbeterpunten hebben, kan je dit mailen naar info@vangils.eu
Fashionable groet,
Van Gils

Sebastiaan Olsman

Prima service, mooi verpakt en zit altijd goed qua maat.

Thierry-Joel Bilambo Limela

Zeer goed, snel, artikel komt overeen met de foto.

I Figetakis

Bestelling plaatsen was een lastige procedure. Mail gestuurd, werd vlot op gereageerd. Bestelling opnieuw geplaatst en snel geleverd
Prattig pak, helemaal blij mee. Gratis verzenden, gratig...
Prattig pak, helemaal blij mee. Gratis verzenden, gratig retouneren. Goede service.

Geoffry De Craene

Snelle service, ruime keuze aan maten en pasvormen

Edward Drost

Snelle levering, goed verpakt en erg mooie en sterk afgeprijsde gilets. Jammer dat de retoursticker er niet bij zat en het aardig wat heen- en weer mailen kostte voordat ik er 1 digitaal opgestuurd... Snelle levering, goed verpakt en erg mooie en sterk afgeprijsde gilets. Jammer dat de retoursticker er niet bij zat en het aardig wat heen- en weer mailen kostte voordat ik er 1 digitaal opgestuurd kreeg. Retourneren gaat verder gemakkelijk en goed.