M. Thieme

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie keuken voor een redelijke prijs. Goede service, een paar kleine gebreken aan de sluiting werden snel en vakkundig gerepareerd. De keuken is snel en vakkundig... Goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie keuken voor een redelijke prijs. Goede service, een paar kleine gebreken aan de sluiting werden snel en vakkundig gerepareerd. De keuken is snel en vakkundig geplaatst.

Leo van den Broek

Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Niet opdringerig maar juist luisteren naar onze wensen. Dit leidde tot een ontwerp zoals wij voor ogen hadden. En ook na het plaatsen van onze opdracht... Vanaf het eerste contact een goed gevoel. Niet opdringerig maar juist luisteren naar onze wensen. Dit leidde tot een ontwerp zoals wij voor ogen hadden. En ook na het plaatsen van onze opdracht bleven zij goed bereikbaar om even te overleggen. Ook het plaatsen van de keuken ging keurig. Toen bleek dat er een probleem met een apparaat was werd dat snel opgelost. Kortom wij zijn heel erg tevreden en raden het zeker aan. Pure vakmensen die de tijd nemen en niet opdringerig zijn.