Reviews

9.2 / 10
30 beoordelingen
Schrijf beoordeling

93% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

30 Reviews

Anoniem

10/10

Goed heel netjes


Anoniem

10/10

Fruitdoos in ziekenhuis laten bezorgen en in goede orde ontvangen. Ontvanger was zeer verrast en blij met deze mooie en goed gevulde doos.


Nick

6/10
(Bewerkt)

Kwaliteit van het geleverde fruit in de fruitmand was prima. De levering was snel en conform afspraak op tijd.

Wat niet zo prettig ervaren werd, is dat de ontvangers niet konden zien...
Kwaliteit van het geleverde fruit in de fruitmand was prima. De levering was snel en conform afspraak op tijd.

Wat niet zo prettig ervaren werd, is dat de ontvangers niet konden zien van wie de fruitmand afkomstig was. ( Dit is vreemd wat ik heb wel mijn gegevens opgegeven.) Vervolgens hebben de ontvangers maar naar uw bedrijf moeten bellen om er zo achter te komen van wie de fruitmand afkomstig was. Erg vervelend allemaal. Tip misschien om een mogelijkheid op de bestelpagina van een vrije tekstbox te creëren die de besteller kan invullen en u daar een kaartje van print en bij de fruitmand doet. Andere aanbieders doen dit ook.

Volgens snelle terugkoppeling van AGF op mijn beoordeling is de mogelijkheid aanwezig om bij opmerkingen vrije tekst aan te geven. Het was mij niet duidelijk en staat er nergens zo vermeld dat dit hiervoor gebruikt kan worden. Vooruit dan maar.


Anoniem

8/10

Prachtige fruitmand, keurig en tijdig afgeleverd


Janbert de Man

8/10

Goed ....heeft direct contact met mij opgenomen nadat ik een foutief adres had opgegeven. Mand was goed gevuld.


Lokaal fonds voor Barendrecht - Tanja de Jonge

10/10

Fijne website en snel geregeld


Anoniem

6/10

Oke. Op de site stonden foutieve en onduidelijke levertijden waardoor de bestelling een dag te laat was.

Reactie Van Gelder AGF:

Beste Teun, waarschijnlijk is je email een reply geweest op een status-email, deze hebben wij helaas niet gezien, we gaan uitzoeken waar deze blijven.
Wat de levertijd betreft is de volgende...
Beste Teun, waarschijnlijk is je email een reply geweest op een status-email, deze hebben wij helaas niet gezien, we gaan uitzoeken waar deze blijven.
Wat de levertijd betreft is de volgende dag leveren ook zeker onze bedoeling, helaas is dit niet gelukt, iets wat wij overigens wel melden in de bestelprocedure; dat het uiterlijk binnen 2 werkdagen wordt geleverd. Waarvoor bij deze onze excuses.
Ter informatie willen wij nog meegeven dat het klaarblijkelijk bij versproducten niet lukt een sluitende bezorgdienst te vinden bij levering vanuit 1 locatie in Nederland, dit heeft ons doen besluiten enkel nog met onze vaste bezorgdienst in Zuid-Holland te gaan werken.
Alsnog bedankt voor je beoordeling.


AG tuinier

4/10

Niet zo goed..

Reactie Van Gelder AGF:

Ondanks de melding in het bestelproces dat er uiterlijk binnen 2 werkdagen geleverd kan worden te meer omdat we met dagverse producten werken, is uw bestelling wel degelijk de volgende werkdag... Ondanks de melding in het bestelproces dat er uiterlijk binnen 2 werkdagen geleverd kan worden te meer omdat we met dagverse producten werken, is uw bestelling wel degelijk de volgende werkdag opgehaald door de bezorgdienst. Vervelend genoeg is de bestelling pas de opvolgende dag uitgeleverd zoals u aangaf. Waarvoor nogmaals onze excuses.


Van Bree

10/10

Ondanks mijn late bestelling keurig de volgende geleverd. Collega was blij verrast.


Ria

10/10

Ik heb een fruitschaal voor mijn collega besteld en alles was tot in de puntjes verzorgd!