Anita den Hoed

Op weg naar een arts, reizende met het openbaar vervoer, vergat ik helaas mijn mondkapje..dikke pech!
Ik was met de auto afgezet, vlakbij deze groente en fruit-groothandel. Iemand ws
(...
( leidinggevende / medewerker) die uit de vrachtwagen van van Gelder stapte, vroeg wat ik dan nodig had.. hij liep naar binnen en kwam met een stuk of 7 mondkapjes terug, waardoor ik blij mijn weg, richting mijn afspraak kon vervolgen . De hartelijke hulp en houding deed het erg goed, vandaar dat ik de volgende dag eerst op mijn telefoon mijn goede ervaring wilde noteren ! Nu gaat het om een papieren mondkapje, maar als het om vérse groente en/of fruit gaat, durf ik gewoon te zeggen , dat het bij van Gelder vast het Beste is, wat u daar zult ontvangen, met een bestelling ! Ga zo door! Een reizigster uit Hendrik Ido Ambacht van het openbaar vervoer.

PH

Erg attent dat mij een mailtje is verstuurd met de vraag of zij een afzender mochten plaatsen en of ik nog een bericht bij de te bezorgen fruitmand wilde hebben.

m hendriks

Snelle, correcte levering. Voor 17 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik bestelde pas s avonds, en de volgende dag werd het al geleverd.

Rafiq

Super service Hier wordt vaker fruitmanden besteld Zeker aanrader en verse fruit

Rensen

Prima website, prima prijs, snelle afhandeling.

Rigonni

Ik vind het geweldig dat dit kan.Ook de persoon die het ontving was vol lof beter dan een boeket vind ik tenminste.

Reactie Van Gelder AGF:

Graag gedaan en dank voor het compliment.

Damen

De fruitmand zag er heel mooi uit, ook een goede en snelle service.
Nogmaals bedankt

MN

Prachtige fruitdoos geleverd.

geen bedrijf

Rare site ; niet alles staat erop maar als er contact gemaakt wordt houden zij zich eraan