Deskundigheid
Communicatie

R.Kooring

K*t bedrijf

Niet

Afspraken die gemaakt zijn nakomen en anders ff een belletje geven wel zo netjes maar dat kunnen die chagrijnen van planning niet.

Tijd van afleveren korter houden zodat mensen niet een...

Tijd van afleveren korter houden zodat mensen niet een halve dag thuis hoeven te gaan zitten om vervolgens niks binnen te krijgen.

Frank Reef

Onbetrouwbaar en onzorgvuldig

Helaas nog niet ervaren

Partner voor Geodis in Nederland
Na 4 ervaringen kan ik een ding concluderen: alle keren of te laat of beschadigde producten

Cynthia

Wat een vreselijk slechte service hebben ze hier. Ik raad het zowel bedrijven als consumenten af om hiermee in zee te gaan. Wanneer je gebeld wordt door de desbetreffende chauffeur met de vraag of... Wat een vreselijk slechte service hebben ze hier. Ik raad het zowel bedrijven als consumenten af om hiermee in zee te gaan. Wanneer je gebeld wordt door de desbetreffende chauffeur met de vraag of je thuis bent en je geeft akkoord, hoor je vervolgens niks meer wanneer blijkt dat ze de woonwijk niet in kunnen ivm de grote van de vrachtwagen. Contact met de klantenservice is helemaal onvriendelijk en een groot drama. Jij mag je verhaal niet doen want ze hebben geen zin in een discussie, laten je niet uitpraten en zijn erg zeer slecht te verstaan. Omdat zij niet in contact staan met het bedrijf waar je heb besteld moet je het maar "met hun uitzoeken". Ik vind het echt een mega klantonvriendelijk bedrijf, wat een ellende. Nooit meer.

Beter personeel op de klantenservice aannemen die wel de klanten serieus nemen en niet afwimpelen

Ah

Snelle levering en goede communicatie

Niks

Elly

Je krijgt geen informatie, heel onvriendelijk

Denk aan de klant

Enorm slecht. Pakketje zou vrijdag komen. Gister achter aan gebeld; nee mevrouw hij staat klaar voor verzending. Vanmorgen weer niet gekomen. Er achteraan gebeld en toen opeens pakket kwijt. Onze... Enorm slecht. Pakketje zou vrijdag komen. Gister achter aan gebeld; nee mevrouw hij staat klaar voor verzending. Vanmorgen weer niet gekomen. Er achteraan gebeld en toen opeens pakket kwijt. Onze bestelling komt in 3 delen waarvan we één deel al hebben. Doos zijn waarschijnlijk 2 buizen uit doordat de hele doos kapot was aan de boven kant.

Het is dat ik als ontvanger geen keuze heb. Maar ik weet in ieder geval dat ik NOOIT met Van Duuren ga samenwerken.

- Onduidelijk zijn
- Niet op tijd zijn
- Je spullen beschadigen

- Alles
- Cursus: transporteren voor dummy's

Een zeer onprofesioneel en onvriendelijk bedrijf. Ervaring is slecht.

Den Haag

Wat een asociale kale bezorger met een grote bek!!
Belt aan laat pakket beneden onder aan de flat buiten staan en loopt weg, stapt de vrachtwagen in en rijd weg !!
Wie houd er nu zicht...
Wat een asociale kale bezorger met een grote bek!!
Wie houd er nu zicht op mijn pakket? NIEMAND!!

klantenservice

EEN LESJE HOE JE EEN PAKKET MOET BEZORGEN
EEN LESJE KLANTVRIENDELIJKHEID
EN EEN LESJE HOE MOET IK MET ME HUMEUR OMGAAN

Altijd op tijd en vriendelijke medewerkers!!!

Betrouwbaar, geen schade, transparant, vriendelijke medewerkers

Nee!!

Sabine van den Berg

Zit al 3 weken op mijn pakket te wachten! Ba contact te hebben gehad zouden ze hem naleveren. Op de dag dat ze zouden komen gebeld hoe laat ik ze kon verwachten. Maar nee, het pakket was weer... Zit al 3 weken op mijn pakket te wachten! Ba contact te hebben gehad zouden ze hem naleveren. Op de dag dat ze zouden komen gebeld hoe laat ik ze kon verwachten. Maar nee, het pakket was weer kwijt.
Zou voor 12 uur terug gebeld worden, maar om 12 uur zelf maar weer gebeld. Gesproken met Felix maar die kon niet begrijpen dat ik boos was en gooide zelfs de hoorn er op met de boodschap zoek het maar uit met de leverancier!

Wat een verschrikkelijke klantenservice!

Klantvriendelijkheid zou niet misstaan!