Deskundigheid
Snelheid
Communicatie
8.3/10

Elly

Je krijgt geen informatie, heel onvriendelijk

Denk aan de klant

Enorm slecht. Pakketje zou vrijdag komen. Gister achter aan gebeld; nee mevrouw hij staat klaar voor verzending. Vanmorgen weer niet gekomen. Er achteraan gebeld en toen opeens pakket kwijt. Onze...

- Onduidelijk zijn
- Niet op tijd zijn
- Je spullen beschadigen

- Alles
- Cursus: transporteren voor dummy's

Een zeer onprofesioneel en onvriendelijk bedrijf. Ervaring is slecht.

Den Haag

Wat een asociale kale bezorger met een grote bek!!
Belt aan laat pakket beneden onder aan de flat buiten staan en loopt weg, stapt de vrachtwagen in en rijd weg !!
Wie houd er nu zicht...

klantenservice

EEN LESJE HOE JE EEN PAKKET MOET BEZORGEN
EEN LESJE KLANTVRIENDELIJKHEID
EN EEN LESJE HOE MOET IK MET ME HUMEUR OMGAAN

Altijd op tijd en vriendelijke medewerkers!!!

Betrouwbaar, geen schade, transparant, vriendelijke medewerkers

Nee!!

Sabine van den Berg

Zit al 3 weken op mijn pakket te wachten! Ba contact te hebben gehad zouden ze hem naleveren. Op de dag dat ze zouden komen gebeld hoe laat ik ze kon verwachten. Maar nee, het pakket was weer...

Klantvriendelijkheid zou niet misstaan!

op en overslag utrecht

Goede vervoerder maar soms onduidelijk met gemaakte afspraken over leveringstijden

Vriendelijke medewerkers

Bij transport naar uk is het goed om te weten of het direct of indirect naar limburg gaat aangezien hierdoor een latere levering geschiedt

Slechts één vracht met Van Duuren vervoerd maar deze is naar volle tevredenheid afgehandeld

Novatech

Onze ervaring is al jaren lang wekelijks een zendingen uit italie maar gaat helaas het laatst half jaar wat minder goed bij van duuren

ze leveren op de afgesproken dag

laat een pallet een pallet en maat er geen losse dozen van we betalen ook voor een pallet.
zorg dat er iemant komt met laat kep en als daar over word gebeld stuur dan niet weer iemand zonder laatklep.
rijd aub niet de onderste dozen van de pallet kapot met een ander pallet

Technische Verenfabriek VIOD

Positief

Als je een offerte aanvraagt of andere vraag stelt, krijg je snel antwoord. Bij andere bedrijven kan dit nog wel eens even duren.