Evangelische Gemeente Jozua

Goede klantenservice, persoonlijk contact en vaste contactpersoon. Problemen worden snel opgelost.

Aanschaf is al een tijd geleden, maar ook toen was er veel persoonlijk contact, met elkaar gewerkt aan een product dat aan de wensen voldoet.

Reactie Vanderperk Groep:

Bedankt voor de positieve review! Wederzijds plezierig contact en we hopen jullie nog lang in ons portfolio te houden!
^Mathijs

Fotostudio POPpictures

Prettige en kundige medewerkers, houden m'n website up to date. Daarnaast heeft VanderPerk in 2015 een mooi ontwerp en prachtige druk verzorgd van mijn boek 'Opgegroeid in een land dat niet meer... Prettige en kundige medewerkers, houden m'n website up to date. Daarnaast heeft VanderPerk in 2015 een mooi ontwerp en prachtige druk verzorgd van mijn boek 'Opgegroeid in een land dat niet meer bestaat'. Heel content met hun service en hun diensten.

Altijd een snelle reactie op vragen en er is een diversiteit aan expertise aanwezig binnen het bedrijf.

Reactie Vanderperk Groep:

Bedankt Mary-Ann voor je review. Fijn dat we met verschillende disciplines en expertises kunnen helpen.
^Wouter