Van der Perk levert een goed product met goede service.

Denken niet in problemen maar in oplossingen!

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review! We werken er inderdaad aan om in oplossingen te denken.
^Wouter

VanderPerk drukt ons magazine en dat doen ze naar tevredenheid.

Het contact met onze vaste contactpersonen is zeer prettig.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor je positieve beoordeling!
^Marc

Drukwerk: goed.
Webdesign: ma

Nee,

Reactie Van der Perk:

Wat vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent. We hebben geprobeerd op verschillende manieren contact te zoeken om negatieve ervaringen te verhelpen.
Uiteraard willen we iedereen zo...
Uiteraard willen we iedereen zo goed mogelijk helpen. Als dat in het verleden niet zo is gebleken, willen we graag horen hoe we onszelf kunnen verbeteren.

EBT B.V.

Het afgelopen jaar hebben we samen met Vanderperk Groep een nieuwe website gebouwd en hebben zij een nieuwe huisstijl gecreëerd voor EBT B.V.

de creativiteit bij het ontwerpen van een geheel nieuw logo voor ons na het samenvoegen van ons handelsbedrijf en productiebedrijf.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback. Fijn om jullie van dienst te kunnen zijn!
^Wouter

Een mooi dynamisch bedrijf met veel jonge mensen die vriendelijk en doelgericht werken. Ze hebben heel veel verstand van zaken en kunnen maken wat ze willen. We zijn bij hen terechtgekomen voor SEO... Een mooi dynamisch bedrijf met veel jonge mensen die vriendelijk en doelgericht werken. Ze hebben heel veel verstand van zaken en kunnen maken wat ze willen. We zijn bij hen terechtgekomen voor SEO en SEA en kregen toen te horen dat het zonde was om daar geld aan uit te geven als de website niet goed werkt. Hun advies opgevolgd en inmiddels is er een mooie webwinkel gerealiseerd. Nu zijn we enkele weken met SEO en SEA bezig en wachten nog op de enorme omzetverhoging.

Als er problemen zijn met de website of als we niet weten hoe we iets moeten doen kun je altijd bellen of mailen.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review! Fijn dat we jullie kunnen adviseren en van dienst zijn. Op naar die omzetverhoging. ;)

Montapacking / Marije

Fijn bedrijf om mee samen te werken, staan altijd voor je klaar!

Denken graag mee, en erg flexibel!

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review, Montapacking. Altijd tof om met jullie samen te werken. We versterken elkaar in ideeën en uitvoering. (y)

Nehemia Ministries

Op regelmatige basis bel of mail ik met vanderperk ivm vragen over o.a. websitebeheer. Soms ter advies, soms om dingen uit handen te geven zodat zij de wijzigingen doorvoeren.

Dit bedrijf reageert zeer snel en is ook op vele manieren te bereiken; zowel per telefoon, mail, als app; men is zeer goed bereikbaar.
Ook maken ze als collega's goed gebruik van elkaars...
Ook maken ze als collega's goed gebruik van elkaars sterke kanten. Als mijn vaste contactpersoon een vraag van mij krijgt, waar zijn collega beter in gespecialiseerd is, staat deze college me op dat punt te woord.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de waardering. We proberen altijd klaar te staan, fijn dat we jullie al zo lang op verschillende vlakken kunnen helpen.
^Dennis

Arto van der Grijn

Goede ervaring met meedenkende mensen

Meedenken, positieve inbreng

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback! We hebben genoten van het maken van het eerste seizoen BakkerMakkers.
^Dennis

Tegelhandel Boer

De mensen van Vanderperk denken met je mee. Geen grote praat maar doen wat ze beloven.

Sterk in het meedenken bij complexe gevallen. Ons assortiment is heel breed en toch ook weer specifiek. Bij van Vanderperk denken ze snel en doelgericht na om hiervan een kant en klare brei te... Sterk in het meedenken bij complexe gevallen. Ons assortiment is heel breed en toch ook weer specifiek. Bij van Vanderperk denken ze snel en doelgericht na om hiervan een kant en klare brei te creeren.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback! We zijn ook erg blij met de samenwerking.
^ Mathijs

Rens / Bond tegen vloeken

We hebben een erg goede samenwerking met Vanderperk. Op alle vlakken zijn we tevreden over kwaliteit, creativiteit en communicatie.

Met name bij de online marketing wordt er actief en creatief meegedacht met goed resultaat. Ook over de vormgeving zijn we bijzonder tevreden.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve review, Bond tegen vloeken. Altijd tof om samen nieuwe ideeën te ontwikkelen en realiteit te zien worden. Zelfs als je al 100 jaar bent. ;)