8.1/10

Rens / Bond tegen vloeken

We hebben een erg goede samenwerking met Vanderperk. Op alle vlakken zijn we tevreden over kwaliteit, creativiteit en communicatie.

Met name bij de online marketing wordt er actief en creatief meegedacht met goed resultaat. Ook over de vormgeving zijn we bijzonder tevreden.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve review, Bond tegen vloeken. Altijd tof om samen nieuwe ideeën te ontwikkelen en realiteit te zien worden. Zelfs als je al 100 jaar bent. ;)

gemeente molenwaard

Gastvrij, bereikbaar, behulpzaam, innovatief

behulpzaam, origineel

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor jullie reactie, Gemeente Molenwaard. We ervaren onze samenwerking altijd als positief.

^ Mathijs

Arco / SDOK

We zijn enthousiast vanwege de warme betrokkenheid en creatieve ideeën van de club. Ze hebben experts op verschillende gebieden, dat maakt Vanderperk Groep breed inzetbaar en heel waardevol voor... We zijn enthousiast vanwege de warme betrokkenheid en creatieve ideeën van de club. Ze hebben experts op verschillende gebieden, dat maakt Vanderperk Groep breed inzetbaar en heel waardevol voor SDOK. Ander positief punt: ze nemen graag de tijd om samen met je te brainwaven zonder dat ze gelijk een factuur sturen.

Creativiteit. Snelle reactie op bugs e.d. Grote geefbereidheid.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor jullie positieve review. Meedenken is de kern van ons bedrijf. Want wij alleen hebben de oplossing niet, die maken we samen.

Evangelische Gemeente Jozua

Goede klantenservice, persoonlijk contact en vaste contactpersoon. Problemen worden snel opgelost.

Aanschaf is al een tijd geleden, maar ook toen was er veel persoonlijk contact, met elkaar gewerkt aan een product dat aan de wensen voldoet.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve review! Wederzijds plezierig contact en we hopen jullie nog lang in ons portfolio te houden!

^Mathijs

Fotostudio POPpictures

Prettige en kundige medewerkers, houden m'n website up to date. Daarnaast heeft VanderPerk in 2015 een mooi ontwerp en prachtige druk verzorgd van mijn boek 'Opgegroeid in een land dat niet meer... Prettige en kundige medewerkers, houden m'n website up to date. Daarnaast heeft VanderPerk in 2015 een mooi ontwerp en prachtige druk verzorgd van mijn boek 'Opgegroeid in een land dat niet meer bestaat'. Heel content met hun service en hun diensten.

Altijd een snelle reactie op vragen en er is een diversiteit aan expertise aanwezig binnen het bedrijf.

Reactie Van der Perk:

Bedankt Mary-Ann voor je review. Fijn dat we met verschillende disciplines en expertises kunnen helpen.