Pieter

Mooi drukresultaat

meedenken met de klant

Peter Vermeulen

Het bedrijf levert wat je heb afgesproken.

Klantvriendelijk en meedenkend.

Door de jaren heen ligt er een goede basis voor met name herdrukken, die altijd vlot en met redelijke prijs worden geleverd.

DagelijkseBroodkruimels

Erg blij met de Vanderperk Groep. Kwaliteit en service zijn altijd goed!

Sally

Het bedrijf heeft mij zeer goed, snel, en vakkundig geholpen met het realiseren van een boek wat op kleine schaal gedrukt diende te worden. Ze hebben mij goed kunnen adviseren om kosten te beperken,... Het bedrijf heeft mij zeer goed, snel, en vakkundig geholpen met het realiseren van een boek wat op kleine schaal gedrukt diende te worden. Ze hebben mij goed kunnen adviseren om kosten te beperken, kwaliteit te behouden (niet te klein drukken), en hebben binnen beperkte tijd vakkundig werk kunnen leveren.

Er wordt niet gedacht in problemen maar in oplossingen. De medewerkers zijn allemaal gemotiveerd om het beste mogelijk te maken en denken ook echt met je mee.

Van der Perk levert een goed product met goede service.

Denken niet in problemen maar in oplossingen!

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review! We werken er inderdaad aan om in oplossingen te denken.
^Wouter

VanderPerk drukt ons magazine en dat doen ze naar tevredenheid.

Het contact met onze vaste contactpersonen is zeer prettig.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor je positieve beoordeling!
^Marc

Drukwerk: goed.
Webdesign: ma

Nee,

Reactie Van der Perk:

Wat vervelend te lezen dat u niet geheel tevreden bent. We hebben geprobeerd op verschillende manieren contact te zoeken om negatieve ervaringen te verhelpen.
Uiteraard willen we iedereen zo...
Uiteraard willen we iedereen zo goed mogelijk helpen. Als dat in het verleden niet zo is gebleken, willen we graag horen hoe we onszelf kunnen verbeteren.

EBT B.V.

Het afgelopen jaar hebben we samen met Vanderperk Groep een nieuwe website gebouwd en hebben zij een nieuwe huisstijl gecreëerd voor EBT B.V.

de creativiteit bij het ontwerpen van een geheel nieuw logo voor ons na het samenvoegen van ons handelsbedrijf en productiebedrijf.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de positieve feedback. Fijn om jullie van dienst te kunnen zijn!
^Wouter

Een mooi dynamisch bedrijf met veel jonge mensen die vriendelijk en doelgericht werken. Ze hebben heel veel verstand van zaken en kunnen maken wat ze willen. We zijn bij hen terechtgekomen voor SEO... Een mooi dynamisch bedrijf met veel jonge mensen die vriendelijk en doelgericht werken. Ze hebben heel veel verstand van zaken en kunnen maken wat ze willen. We zijn bij hen terechtgekomen voor SEO en SEA en kregen toen te horen dat het zonde was om daar geld aan uit te geven als de website niet goed werkt. Hun advies opgevolgd en inmiddels is er een mooie webwinkel gerealiseerd. Nu zijn we enkele weken met SEO en SEA bezig en wachten nog op de enorme omzetverhoging.

Als er problemen zijn met de website of als we niet weten hoe we iets moeten doen kun je altijd bellen of mailen.

Reactie Van der Perk:

Bedankt voor de review! Fijn dat we jullie kunnen adviseren en van dienst zijn. Op naar die omzetverhoging. ;)