WEA Deltaland

Goede begeleiding en nuchterheid. Duidelijk en servicegericht.

Begeleiding.

GJvE

Prima service. Een bestelling (drukwerk) wordt geheel conform afspraak afgehandeld.

Interhoff

Wij zijn met ons bedrijf Interhoff al enkele jaren tevreden klant. Vanderperk verzorgde verschillende soorten drukwerk waaronder briefpapier, visitekaartjes en brochures. Ook onze direct mailing... Wij zijn met ons bedrijf Interhoff al enkele jaren tevreden klant. Vanderperk verzorgde verschillende soorten drukwerk waaronder briefpapier, visitekaartjes en brochures. Ook onze direct mailing (plusminus 3000 particuliere adressen, ongeveer 2x per jaar) wordt uitgevoerd door Vanderperk. Daarbij verzorgen zij het hele proces: drukken, adresseren en verzenden.

Wij hebben bij Vanderperk een vast contactpersoon die al onze zaken regelt en ons bedrijf goed kent. Het is erg fijn om 1 aanspreekpunt te hebben om te kunnen overleggen. We zijn ook zeer tevreden... Wij hebben bij Vanderperk een vast contactpersoon die al onze zaken regelt en ons bedrijf goed kent. Het is erg fijn om 1 aanspreekpunt te hebben om te kunnen overleggen. We zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk.

Tegelhandel Boer

Al ruim 40 jaar laten wij onze catalogussen naar volle tevredenheid drukken bij van der Perk.
Vroeger in een oplage van misschien maximaal 1000 st. en 6 pagina's dik.
Vandaag de dag...
Vroeger in een oplage van misschien maximaal 1000 st. en 6 pagina's dik.
Vandaag de dag 10.000 kleuren catalogussen van 128 pag. dik.
Bij van der Perk denken ze goed mee, gaan ze voor kwaliteit en zullen ze de deadline waarop het gereed moet zijn niet overschrijden. En natuurlijk is er in al die jaren wel eens een probleempje geweest maar het is altijd keurig opgelost.
Ook alle briefpapier en ander zakelijk drukwerk wordt door van der Perk verzorgd.

Keurig net bedrijf die doen wat ze zeggen.

Warmtebouw

Wij zijn onze huisstijl geheel aan het vernieuwen. Vanderperk Groep is daarin onze leverancier van drukwerk. Zij hebben goed meegedacht hoe de huisstijl vormgegeven kan worden op het drukwerk.

Zeer meedenkend, realistisch (wat is wel mogelijk en wat is echt af te raden).

Pieter

Mooi drukresultaat

meedenken met de klant

Peter Vermeulen

Het bedrijf levert wat je heb afgesproken.

Klantvriendelijk en meedenkend.

Door de jaren heen ligt er een goede basis voor met name herdrukken, die altijd vlot en met redelijke prijs worden geleverd.

DagelijkseBroodkruimels

Erg blij met de Vanderperk Groep. Kwaliteit en service zijn altijd goed!

Sally

Het bedrijf heeft mij zeer goed, snel, en vakkundig geholpen met het realiseren van een boek wat op kleine schaal gedrukt diende te worden. Ze hebben mij goed kunnen adviseren om kosten te beperken,... Het bedrijf heeft mij zeer goed, snel, en vakkundig geholpen met het realiseren van een boek wat op kleine schaal gedrukt diende te worden. Ze hebben mij goed kunnen adviseren om kosten te beperken, kwaliteit te behouden (niet te klein drukken), en hebben binnen beperkte tijd vakkundig werk kunnen leveren.

Er wordt niet gedacht in problemen maar in oplossingen. De medewerkers zijn allemaal gemotiveerd om het beste mogelijk te maken en denken ook echt met je mee.