8.1/10

Uitgeverij KokBoekencentrum

Mijn ervaring met Vanderperk is goed. Vriendelijke, behulpzame mensen die goed werk leveren.

Snel en accuraat

Arnold De Haan

Zeer positief. Veel contact gehad met Jan den Ouden die voor ons de opmaak verzorgde en dit met veel creativiteit en inzet uitgevoerd heeft. Hierdoor is er een mooi eindproduct geleverd...

Vakgarage van 't Hoog

Prettig bedrijf met aandacht voor de klant en hun wensen!

Altijd adequate afhandeling van het gewenste drukwerk.

Sjoerd Visser

We hebben ondertussen een aantal bedrijfsfilms met elkaar gemaakt. We zijn elke keer erg tevreden geweest over het resultaat.

zeer correct, goede communicatie, snelle reacties.

M.

Ik heb positieve ervaringen. Goede contacten via de mail.
Goede service en hele mooie kwaliteit!

Snelle reacties op email.

Elwee

Goede partij voor vervaardiging en verzending van onze Nieuwsbrief (2x per jaar).

Levert kwaliteit.

CRPS Patientenvereniging

Erg betrouwbaar en goed werk

Altijd op tijd en prima verzorgd, al jaren, De Patientenvereniging CRPS is er erg blij mee, Prijs, kwaliteitsverhouding erg goed.

WEA Deltaland

Goede begeleiding en nuchterheid. Duidelijk en servicegericht.

Begeleiding.

GJvE

Prima service. Een bestelling (drukwerk) wordt geheel conform afspraak afgehandeld.

Interhoff

Wij zijn met ons bedrijf Interhoff al enkele jaren tevreden klant. Vanderperk verzorgde verschillende soorten drukwerk waaronder briefpapier, visitekaartjes en brochures. Ook onze direct mailing...

Wij hebben bij Vanderperk een vast contactpersoon die al onze zaken regelt en ons bedrijf goed kent. Het is erg fijn om 1 aanspreekpunt te hebben om te kunnen overleggen. We zijn ook zeer tevreden over de kwaliteit van het drukwerk.