Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Ik heb een hele goede ervaring met jullie werd vriendelijk en correct geholpen!! De service is perfect!!

marc

Prima service vriendelijk en oprecht f
goede uitleg.

Rosa

Niet eerlijk geweest over de staat van de auto. Na een maand ermee te hebben gereden 1750 euro aan onderhoud moeten betalen. Remschrijven moesten vervangen worden, 4 nieuwe banden en heel veel motor... Niet eerlijk geweest over de staat van de auto. Na een maand ermee te hebben gereden 1750 euro aan onderhoud moeten betalen. Remschrijven moesten vervangen worden, 4 nieuwe banden en heel veel motor onderhoud...
Ik woon 167 KM van deze garage vandaan. Van der Linden zei dat ik maar naar hun moest komen met mijn auto die niet meer reed. Ik moest het zelf maar uitzoeken hoe ik naar Van der Linden moest komen.
Zelf geprobeerd een tegemoetkoming te regelen maar hier ging Van der Linden niet mee akkoord. Officiële dealer heeft ook een tegemoetkoming proberen te regelen met Van der Linden maar ook daar gingen zij niet mee akkoord.
Ik raad Van der Linden dan ook zeker niet aan!!

Tamara Gerrits

Goede service, netjes aan hun belofte gehouden.

Vos

Prima ontvangen en prettig het gesprek aangegaan. Goede auto en een goed gevoel aan overgehouden.

Jef Poelman

Tot nu toe altijd goede auto's bij Van Der Linden gekocht