Prijs / kwaliteitverhouding

Prima. Vriendelijke mensen. Goede bereikbaarheid telefonisch. Snel geholpen

Konijnenburg

Zeer klantvriendelijk

Daniël

Zeer vriendelijk ontvangen. Alles wat ik genoemd heb werd aangepakt en opgelost. Fantastische auto aan over gehouden!

Twillert

Leuke mensen! Verkoop ging prima, kon naar mijn gevoel afdingen op de prijs waardoor de aankoop goed voelt. Ook de ‘extra’ 3 maanden garantie zijn erg fijn om te krijgen.

M. Atakligan

Zeer aangenaam en klantvriendelijke bedrijf. Je wordt er super goed geholpen en ze nemen ook de tijd voor de klant. Klant moet er 100% tevreden weer naar buiten. Ik had tijdens het... Zeer aangenaam en klantvriendelijke bedrijf. Je wordt er super goed geholpen en ze nemen ook de tijd voor de klant. Klant moet er 100% tevreden weer naar buiten. Ik had tijdens het kopen/proefrijden iets niet gezien pas thuis opgemerkt. Bericht gestuurd en is netjes opgelost. Raad iedereen aan om hier zijn of haar auto te kopen. Betrouwbaar en zeer vriendelijke bedrijf. Vab der Linden auto's bedankt voor alles en hoop dat jullie zo door blijven gaan. Top.

Adrie Van Staalduinen

Heel mooi.
Goed geholpen

Dick Bollema

Qua auto: veel auto voor de vraagprijs.
Qua medewerkers: aardige vriendelijke, niet te pusherige, verkoopmedewerker.

Bedrijf was heel meewerkend om een vrijblijvende proefrit te mogen maken.

Roel de Boer

Keurig en vriendelijk geholpen. Ook toen er een kleine issue was werd dit naar tevredenheid opgelost