Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Rolanda

Ik kwam samen met mijn vriend kijken naar een auto voor mij!
Uiteindelijk merkte ik dat de verkoper zich steeds weer richtte tot mijn vriend.
Steeds hebben we weer aangegeven dat IK de...
Ik kwam samen met mijn vriend kijken naar een auto voor mij!
Steeds hebben we weer aangegeven dat IK de auto ging kopen en dat IK er in ging rijden.
Vervolgens hadden we een proefrit gemaakt en besloot IK de auto te gaan kopen.
De verkoper richtte zich tijdens de afhandeling weer tot mijn vriend. En vroeg zelfs nog wie de auto op naam zou krijgen.
Als vrouw voel jhe je dan niet serieus genomen dat jij een auto gaat kopen.
Misschien een belangrijk punt om tijdens de afhandeling je als verkoper te richtten op beide personen die voor je zitten of je te richten op de kopende persoon. En deze niet te negeren.

Ik vond dit niet prettig, dus graag hier in het vervolg rekening mee houden bij een volgende vrouw die een auto komt kopen!!!

Roland

Goed bedrijf. En als iets niet gaat zoals gaat, dan wordt hier accuraat op gereageerd en wordt het opgelost!!

R2 Cleaning

Prettige ervaring, goede service en klantgericht

Pieter

Voor de eerste keer hier een auto gekocht. Fijn bedrijf en prettig contact gehad met de verkoper.

Nayel

Wel ok.. niet zo persoonlijk .. een auto voor 17000 euro’s gekocht, ik betaalde, kreeg de sleutel en kon weg zonder begeleiding naar de auto die ik moest opzoeken voor het gebouw.. het had... Wel ok.. niet zo persoonlijk .. een auto voor 17000 euro’s gekocht, ik betaalde, kreeg de sleutel en kon weg zonder begeleiding naar de auto die ik moest opzoeken voor het gebouw.. het had persoonlijker gekund

Peter de Hullu

Correcte en sympathieke verkoper, die goed informatie geeft. Auto voldoet aan de verwachtingen.
Goede en betrouwbare indruk van dit bedrijf.

Edwin

Aankoop occasion

Mol

Vriendelijk, spontaan ,deskundig !