Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Rick Munniks

Paar week geleden een Volvo V40 gekocht. Super netjes afgeleverd en erg vriendelijk behandeld. Na een week bleek de stoelverwarming het niet te doen, en dit is keurig opgelost en ik kreeg een leen... Paar week geleden een Volvo V40 gekocht. Super netjes afgeleverd en erg vriendelijk behandeld. Na een week bleek de stoelverwarming het niet te doen, en dit is keurig opgelost en ik kreeg een leen auto mee. Nogmaals super goede service, top.

Reinald Wesseling

Helemaal tevreden de deal was snel gemaakt en kon 25 min later wegrijden in mijn volvo v40

Greetje

Goede ervaring. Verkoper had alle tijd voor ons. Auto in perfecte staat afgeleverd.

Weekamp

Een mooie Renault talisman gekocht bij dit bedrijf lZeer prettig geholpen door Jan! betrouwbaar en totaal niet opdringerig! Echt de moeite waard om hier binnen te stappen!

Hendrik

Fijn bedrijf met een mooie voorraad.
Voor de derde keer een auto gekocht.

Tonnie Roddenhof uit Beerzerveld volvo v60

Mooi bedrijf, met mooie auto's.
Alleen was mijn ervaring dat de verkopers het te druk hadden.
Of de prijs klasse waar ik in zocht is niet aantrekkelijk (12.000€)
Moest me zelf...
Mooi bedrijf, met mooie auto's.
Alleen was mijn ervaring dat de verkopers het te druk hadden.
Of de prijs klasse waar ik in zocht is niet aantrekkelijk (12.000€)
Moest me zelf maar een beetje redden bij bezichtigen van de auto.
Ook bij het ophalen van mijn nieuwe auto, weer geen uitleg gehad over de auto. Hand schudden en gaan idéé.
Wel de auto netje zo als afgesproken afgeleverd, en ook zeer snel woensdag gekocht vrijdag opgehaald inclusief onderhouds beurt en poetsbeurt.

Melissa Bremer

Ik heb mijn eerste auto gekocht bij dit bedrijf. Nadat er een fout was gemaakt door een stagiaire/weekendhulp is dit heel netjes opgelost.

We hebben het contact en de aankoop van de auto als zeer prettig en professioneel ervaren!

Gerard Timmers

Zeer goed, Klantvriendelijk en komen meer dan hun afspraken na.

Echt een aanrader.