Prijs / kwaliteitverhouding
Deskundigheid
Service en klantvriendelijkheid

Daniëlle

Een uur gereden voor een auto,die net voor mijn neus was verkocht.
En ja ,ik had een afspraak.
Ongelofelijk huftergedrag!

Brenda De Jong

Goed integer bedrijf, komen tot zover hun afspraken prima na.. goede sfeer en erg klantvriendelijk

Gert

Mooie Audi A4 1.8 TFSI S-line op internet tegen gekomen die bij van der Linden bleek te staan.
Bij een bezoekje aan het bedrijf een proefritje gemaakt met de betreffende Audi en die reed me toch lekker.
Moest helaas nog wel een draagarm vervangen worden want die kraakte een beetje tijdens de proefrit.
Nadat dit euvel verholpen was de knoop doorgehakt en de auto was verkocht.
Nu verwacht ik wel jaren plezier te hebben van deze prachtige auto.

D. van Suchtelen

Prima bedrijf. Mooie auto’s op een makkelijk vindbare en bereikbare plek.
Prettige verkoper die luisterde naar mij in plaats van me iets op te dringen waar ik niet voor kwam.

A Hensen

Zeer goed. correcte afhandeling

Rawie

Geweldig bedrijf. Goeie auto’s voor weinig. Wel een minpunt.... er lopen te weinig verkopers rond.

Rosanne Neven

Positief, verkoper nam uitgebreid de tijd, erg vriendelijk en totaal niet opdringerig.

Wijnhold

Mooie auto's en goede verkopers
Mooie auto's en goede verkopers
Service perfect en ongedwongen sfeer. We worden altijd op een prettige manier geholpen en heb altijd een goed h gevoel als ik bij van der Linde een auto heb gekocht. En dat heb ik al 4 keer gedaan.

Keurig nette zaak , vriendelijk en deskundig personeel en een groot assortiment occasions